Sow.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef wimderon het volgende:
Lee Evans met z'n smerige baard mag heel snel oprotten.
Een emotioneel fantastische 156 van Coulson, jawelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:18 schreef wimderon het volgende:
Lee Evans met z'n smerige baard mag heel snel oprotten.
Noem Ron the Bomb maar dramatischquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag komt er echt iets dramatisch uit de EU qualifier dat kan al niet meer anders.
Of de bajes in.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mien godde. Wayne Jones zit er nog in. Het is 2026, ga eens weg.
Bevan en Coulson en dan mag er op de EU de grootste rommel door komen vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een emotioneel fantastische 156 van Coulson, jawel.
Bevan mag de nutteloze Bertie er wel even uitkieperen, ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bevan en Coulson en dan mag er op de EU de grootste rommel door komen vandaag.
Graag er gelijk uit en morgen ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bevan en Coulson en dan mag er op de EU de grootste rommel door komen vandaag.
Omdat wat precies?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Graag er gelijk uit en morgen ook.
Dit heeft niet alleen met een spelletje te maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wim probeert punten te halen voor zijn spelletje.
Die is denk ik zelfs al binnen als ik zie waar die op de ranglijst komt na deze ronde.quote:
Zoveel mensen op 7 punten is nog best veel. 9 punten zou genoeg moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is denk ik zelfs al binnen als ik zie waar die op de ranglijst komt na deze ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |