Ja, helaas wel. Wij hebben popcorn, ijskarren, sleutelhanger trackers en meer gezien op open dagenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:47 schreef FlyingFish het volgende:
We hadden een klein uurtje, maar het was teveel om binnen die tijd te doen. Ze hadden ook snoepjes, popcorn en verse poffertjes. Is dat normaal op een open dag? Ik denk niet dat dat zoon een realistisch beeld geeft
Ja, hier is het ook een enorm circus. Maar het gaat vooral om hoe de sfeer is en na een paar open avonden prikken kinderen wel door die heisa heen. Onze kinderen hadden ook wel specifieke vragen, zodat we tijdens zo'n avond ook een doel hadden om hier antwoord op te vinden (bijv. mogelijkheden dyslexie, of topsport). Dat geeft dan ook een goed praktisch vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:47 schreef FlyingFish het volgende:
Zo, wij hebben de eerste middelbare school bezocht met zoon. Hij was onder de indruk van wat ze allemaal hadden. We hadden een klein uurtje, maar het was teveel om binnen die tijd te doen. Ze hadden ook snoepjes, popcorn en verse poffertjes. Is dat normaal op een open dag? Ik denk niet dat dat zoon een realistisch beeld geeftWel een wereld van verschil tov wat je op een middelbare school kan doen aan extra’s tov mijn middelbare. Ik twijfel om daar ook nog langs te gaan gewoon omdat het kan, maar die is voor zoon veel te ver weg en dat is een beetje lullig als hij het heel leuk gaat vinden daar.
Maar goed, het is voorlopig alleen nog oriëntatie, volgend jaar gaan we kritisch kijken bij de 2/3 scholen die na de eerste schifting over blijven.
Met wat geduld waarschijnijk wel!quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Vervelend @:Phaidra dat het boeken zo moeilijk gaatHoop dat je snel een reactie krijgt.
Vreemd wel dat er wordt aangegeven dat er plek in de trein is maar dan weer niet. Probeer es incognito? Of juist niet als je daar al in zat![]()
Een kwartier geleden kwam er nog een concert bij, dat had zoon na 5 minuten door en daar staat ie nu op plek 53000. Moet lukken![]()
quote:Deze prijs werd tijdens het zoeken aangegeven als beschikbaar door de spoorwegmaatschappij, maar is waarschijnlijk net uitverkocht. Zoek opnieuw of kies een andere tijd.
Oooh, geduld hebben wequote:Op woensdag 14 januari 2026 16:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met wat geduld waarschijnijk wel!
Incognito helaas ook niet:
[..]
Ik vind het gewoon heel gek dat ik de halve trein nog kan selecteren aan vrije stoelen, maar hij dan toch uitverkocht zou zijn? Er is 1 trein tussen waar je niet zelf zitplaatsen kan aanvinken (dat zou automatisch gaan), zou die dan nét vol zitten? Lijkt me zo sterk als alle andere treinen nog volop plek hebben. Of er zit een bug in de systemen.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:30 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, geduld hebben we![]()
Oeh, das best kutDan toch een andere datum proberen? Is ook zo met de trein naar Londen. De goedkoopste tickets zijn snel uitverkocht tenzij je er echt heel snel bij bent. Had dat toen es uitgezocht. Maand of vier van te voren komen de tickets vrij dus dan direct boeken. Geen idee of dat voor Denemarken ook zo werkt?
Maar het scheelt écht heel veel geld idd.
Ja, dan zit je idd aan tijd gebonden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 16:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel gek dat ik de halve trein nog kan selecteren aan vrije stoelen, maar hij dan toch uitverkocht zou zijn? Er is 1 trein tussen waar je niet zelf zitplaatsen kan aanvinken (dat zou automatisch gaan), zou die dan nét vol zitten? Lijkt me zo sterk als alle andere treinen nog volop plek hebben. Of er zit een bug in de systemen.
Qua dagen is er niet zo gek veel speling. Het is de week dat groep 8 al vrij is maar de zomervakantie nog niet begonnen. Zoon wil wel nog naar de laatste schooldag (altijd een feestdag met springkussens etc), dus nu maandag t/m donderdag gedaan. Het zou ook zondag t/m woensdag kunnen eventueel maar ik vermoed dat de zondag sneller vol zit dan de maandag.
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:53 schreef Phaidra het volgende:
De zondag is sowieso een stuk duurder uiteraard.
Nooooooooooquote:Op woensdag 14 januari 2026 16:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zijn we aan de beurt, uitverkocht![]()
Jaaaquote:
Jaa, daarom. Lijkt me zo gaaf om dat mee te makenquote:Op woensdag 14 januari 2026 17:10 schreef vencodark het volgende:
Ik heb niks met Bruno Mars maar volgens mij geeft die wel topshows hoor. Daar is geen Eurootje aan verspild.
Alleen schijnt de Arena qua geluid knudde te zijn.
Oh Well, misschien hebben jullie morgen meer geluk!
Ja, wij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |