Dat komt steeds langs inderdaad. Het is natuurlijk de vraag of het zo is, en of het dan naar buiten komt. Maar meestal heeft Wallonië al een artiest aangewezen als de bomen hun bladeren nog hebben, dus die vertraging is wel opvallend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:13 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat geluid horen we aan steeds meer kanten dat Loic zich heeft teruggetrokken.
quote:Radio presenters who listened to Belgium's Eurovision song for the first time, which will be released on Thursday, described the track as "danceable" and "a song never heard before at Eurovision."
Een maanlanding is er niets bij waarschijnlijk!quote:Op maandag 16 februari 2026 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn altijd gevaarlijke uitspraken..
Red Sebastian: Hold my beerquote:
Een NQ. Ik word niet warm van ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:46 schreef Niels93 het volgende:
Het is Essyla met Dancing on the ice.
Bekijk deze YouTube-video
Het is erg nietszeggend. Vibes uit 2010-ish.
Laatste keer 2005 volgens wikipedia.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:37 schreef molloot200 het volgende:
Vind het trouwens jammer dat België nooit voor de Franse of Nederlandse taal kiest. Lijkt mij misschien wel het land wat al het langste niet meer in een eigen officiële landstaal zong?
Ik wil zeggen Malta maar die heeft voor het eerst sinds de jaren 70 weer een lied deels in het Maltees.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:37 schreef molloot200 het volgende:
Vind het trouwens jammer dat België nooit voor de Franse of Nederlandse taal kiest. Lijkt mij misschien wel het land wat al het langste niet meer in een eigen officiële landstaal zong?
Nou RBTF, bedankt dat jullie niet meedoen aan de boycot, anders hadden we deze fantastische inzending moeten missen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 08:46 schreef Niels93 het volgende:
Het is Essyla met Dancing on the ice.
...
Het is erg nietszeggend. Vibes uit 2010-ish.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |