En vandaag is ook zijn nieuwe album uitgekomen.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:30 schreef NailQueen het volgende:
Alexander Rybak komt inderdaad terug
Wat een geïnspireerd meesterwerkje weer. Hoe vaak kan ik het woord "rise" noemen in 3 minuten.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:29 schreef Fred_B het volgende:
Alexander Rybak doet weer mee
Bekijk deze YouTube-video
Was er in 2024 niet zo'n artistic director weggegaan die de inzendingen uitkoos? Een ene Stig? Die had volgens mij ook commentaar op de EBU maar deed er zelf geen flikker aan.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:37 schreef molloot200 het volgende:
Aiii dit is echt de meest vreselijke voorronde van dit jaar als je het aan mij vraagtAls je had gezegd dat dit de Ierse voorronde was, dan had ik het ook geloofd.
Ik hoop gewoon dat Noorwegen een keer flink op hun bek gaat (lees: niet kwalificeren), want ik vind het de afgelopen jaren echt een matig land en ze kwalificeren steeds maar net omdat er 1 oké liedje tussen zit. Ondertussen top 3 langste kwalificatiestreaks maar verdiend is het echt niet meer als je het mij vraagt.
Vergeleken met Fairytale is dit That's How You Write A Kut Nummerquote:Op maandag 19 januari 2026 12:29 schreef Fred_B het volgende:
Alexander Rybak doet weer mee
Ja, dat is op zich ook wel Noorwegen in een notendop.quote:Op maandag 19 januari 2026 17:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was er in 2024 niet zo'n artistic director weggegaan die de inzendingen uitkoos? Een ene Stig? Die had volgens mij ook commentaar op de EBU maar deed er zelf geen flikker aan.
Lief liedje maar het doet mij erg denken aan deze inzendingquote:Op maandag 19 januari 2026 18:15 schreef usagi414 het volgende:
Ik ben niet zo negatief over Rise maar het zal zeker vergeleken gaan worden met Fairytale. En dat pakt niet uit in het voordeel van Rise.
Maar het was voor Alexander Rybak misschien beter geweest om nu eens een andere kant van hem te laten zien.
Van de rest van de nummers alleen maar stukjes gehoord en dat was niet erg aangenaam.
Snap je ook niks van, de wat meer fan favorieten, out-there inzendingen (op basis van naam dan) en alle Noorstalige dingen zitten állemaal in de wildcard rondequote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:18 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Emmy, Gothminister en Raylee zitten onder andere in de wild card ronde.
Maar qua kwaliteit klinkt hetzelfde met alleen Gothminister en Vika Anymous die een andere sound hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap je ook niks van, de wat meer fan favorieten, out-there inzendingen (op basis van naam dan) en alle Noorstalige dingen zitten állemaal in de wildcard ronde
Sinds vorig jaar selecteert iemand ander de inzendingen maar die is denk ik niet zo fan van alles wat niet standaard pop isquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Snap je ook niks van, de wat meer fan favorieten, out-there inzendingen (op basis van naam dan) en alle Noorstalige dingen zitten állemaal in de wildcard ronde
Qua standaard pop heeft 'ie ook niet echt een geweldige smaak.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar selecteert iemand ander de inzendingen maar die is denk ik niet zo fan van alles wat niet standaard pop is
Als ik alleen zou weten dat deze namen in de wild card ronde zaten, zou ik enorm enthousiast zijn over de kwaliteit van de Noorse voorronde.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:18 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Emmy, Gothminister en Raylee zitten onder andere in de wild card ronde.
Pas nou op met typfouten, Momo.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Verassing dat de dragact gaat winnen als ESF fans stemmen. Zonde van Gothminister en Emmy
Deze Emma is de jongere zus van Marcus en Martinus!quote:Op maandag 19 januari 2026 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Northern Lights klinkt op voorhand als de enige die nog Noorse invloeden heeft.
het is dan ook een flink gat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:34 schreef Momo het volgende:
Jonas krijgt een aantal 12 punten van de internationale jury en zijn vader moet nu al hard huilen
niet meegekregen, helaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het toch vragen: Hoe was Alexander Rybak?
maar het thuisstemmende publiek was er blijkbaar enthousiast over. 126 punten vanuit de kijkers.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het toch vragen: Hoe was Alexander Rybak?
Ik was al bezig, maar bedanktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |