Wij hebben een functionerend ziektekosten stelsel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef incel het volgende:
En wij niet eens die 2% navo norm halen
Je kan zeggen wat je wil maar Amerika zal hier wel mooi uitkomen.
Kan Europa nog wel wat van leren.
Waarom moet je kiezen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wij hebben een functionerend ziektekosten stelsel.
Als mijn salaris dan ook hoger is wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij betaalt graag 70% belastingen begrijp ik?
We hebben minimaal 10 jaar zitten slapen en hadden al moeten inzien in 2016 dat er risico's zijn aan dit maar aanhouden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef Perrin het volgende:
Daar staan we dan. We hopen dat deze Amerikanen Europa uit de brand helpen in Oekraïne, terwijl we tegelijk hopen dat ze Groenland niet inpikken.
Dat enorme Amerikaanse defensiebudget gaat niet alleen over China. Het gaat om controle over grondstoffen, handel, handelsroutes en energie. Imperialisme.
Wij leunen ondertussen op Amerikaanse wapens, Amerikaanse tech, Amerikaanse financiële systemen en Amerikaanse veiligheidsgaranties. Onze industrie hebben we uitbesteed aan de Chinezen. Op onze visie en strategie kan je best wat aanmerken.
Ondertussen haast Amerika zich om deze nieuwe toekomst vorm te geven. En wij in Europa? Wij staan er versteend bij en mompelen wat over moraal en de internationale rechtsorde terwijl om ons heen de wereld in rap tempo verandert.
Helaas doen we niet aan visie of strategie, alleen aan het optimaliseren van onze maatschappij en economie voor korte-termijn comfort en genot.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben minimaal 10 jaar zitten slapen en hadden al moeten inzien in 2016 dat er risico's zijn aan dit maar aanhouden.
Ja, maar die vlieger gaat niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:41 schreef incel het volgende:
[..]
Als mijn salaris dan ook hoger is wel.
Importtarieven Lenen van Chinaquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:56 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe denkt de fiscaal conservatieve GOP dit te kunnen betalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |