abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2026 @ 13:35:49 #126
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220063878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Zo dat lijkt me wel een ramp zeg zo'n collega. Want over het algemeen kunnen ze nergens anders over praten dan de onderwerpen die ook in wakker in Paraguay naar voren komen.
Klopt. Hij komt wel eens aan m’n bureau staan. Of ja staan.. hij kan niet stilstaan. En dan kom je er amper van af eigenlijk. :@

Bedenk even dat we allebei ambtenaren zijn. Zijn visie op de wereld en de overheid botst echt enorm met die van mij. Gelukkig is zijn functie ook wel heeel anders en is niet politiek gevoelig. Maar zijn kantoortje zit op de afdeling waar ik zit. Hij loopt altijd langs m’n bureau om naar de kantine of wc te gaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220064177
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Klopt. Hij komt wel eens aan m’n bureau staan. Of ja staan.. hij kan niet stilstaan. En dan kom je er amper van af eigenlijk. :@

Bedenk even dat we allebei ambtenaren zijn. Zijn visie op de wereld en de overheid botst echt enorm met die van mij. Gelukkig is zijn functie ook wel heeel anders en is niet politiek gevoelig. Maar zijn kantoortje zit op de afdeling waar ik zit. Hij loopt altijd langs m’n bureau om naar de kantine of wc te gaan.
Valt me toch op hoeveel mensen die geld krijgen van overheid, uitkering of loon, zo anti-overheid zijn. Ga dan wat anders doen als je tegen iets bent.
life is like a box of chocolates
pi_220064558
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Zo lastig zeg. Hier zijn de gebruikelijke links rechts verschillen wel aanwezig waarbij bij rechts elke discussie of probleem de schuld is van asielzoekers dus dan is het ook lastig om ergens over te hebben. Maar dit is wel next level. En idd wat Hondonspain ook zegt wel lekker bij de overheid werken dan.
pi_220114688
Maar die Bart, hij heeft toestemming gegeven om gefilmd te worden, maar zegt zelf niets? Wat hij ervan vindt moeten we een beetje uit die voice-over halen.
pi_220175077
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Stukje coaching en sport & bewegen, aldus Mart _O-.

Een deel van die mensen (Jeroen & Lester) zit in het vastgoed en biedt begeleiding aan nieuwkomers uit Nederland. Uiteraard tegen betaling. Geen idee of dat een rendabel verdienmodel is.
In vastgoed handelen is zeker wel rendabel, zo gewiekst zijn die Jeroen en Lester wel. Wat ze feitelijk doen is goedkoop grond opkopen, en met een dikke marge doorverkopen aan 'wakkeren'. Dat hele blabla eromheen is gewoon marketing.

Tja, wat ik ze wel nageef die wakkeren, is dat ze daadwerkelijk hun koffers pakken en die kant op gaan. Dat is uiteindelijk altijd beter dan in Nederland blijven en elke dag flink klagen. Trek je conclusies en reis je geluk achterna.

Bovendien, ze trekken geen uitkering in Paraguay en moeten zelf alles bekostigen. Een heel ander verhaal dan de vele immigranten in Nederland, die profiteren van uitkeringen en voorrang op woningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')