abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2026 @ 13:35:49 #126
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220063878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Zo dat lijkt me wel een ramp zeg zo'n collega. Want over het algemeen kunnen ze nergens anders over praten dan de onderwerpen die ook in wakker in Paraguay naar voren komen.
Klopt. Hij komt wel eens aan m’n bureau staan. Of ja staan.. hij kan niet stilstaan. En dan kom je er amper van af eigenlijk. :@

Bedenk even dat we allebei ambtenaren zijn. Zijn visie op de wereld en de overheid botst echt enorm met die van mij. Gelukkig is zijn functie ook wel heeel anders en is niet politiek gevoelig. Maar zijn kantoortje zit op de afdeling waar ik zit. Hij loopt altijd langs m’n bureau om naar de kantine of wc te gaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220064177
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Klopt. Hij komt wel eens aan m’n bureau staan. Of ja staan.. hij kan niet stilstaan. En dan kom je er amper van af eigenlijk. :@

Bedenk even dat we allebei ambtenaren zijn. Zijn visie op de wereld en de overheid botst echt enorm met die van mij. Gelukkig is zijn functie ook wel heeel anders en is niet politiek gevoelig. Maar zijn kantoortje zit op de afdeling waar ik zit. Hij loopt altijd langs m’n bureau om naar de kantine of wc te gaan.
Valt me toch op hoeveel mensen die geld krijgen van overheid, uitkering of loon, zo anti-overheid zijn. Ga dan wat anders doen als je tegen iets bent.
life is like a box of chocolates
pi_220064558
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:35 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Klopt. Hij komt wel eens aan m’n bureau staan. Of ja staan.. hij kan niet stilstaan. En dan kom je er amper van af eigenlijk. :@

Bedenk even dat we allebei ambtenaren zijn. Zijn visie op de wereld en de overheid botst echt enorm met die van mij. Gelukkig is zijn functie ook wel heeel anders en is niet politiek gevoelig. Maar zijn kantoortje zit op de afdeling waar ik zit. Hij loopt altijd langs m’n bureau om naar de kantine of wc te gaan.
Zo lastig zeg. Hier zijn de gebruikelijke links rechts verschillen wel aanwezig waarbij bij rechts elke discussie of probleem de schuld is van asielzoekers dus dan is het ook lastig om ergens over te hebben. Maar dit is wel next level. En idd wat Hondonspain ook zegt wel lekker bij de overheid werken dan.
pi_220114688
Maar die Bart, hij heeft toestemming gegeven om gefilmd te worden, maar zegt zelf niets? Wat hij ervan vindt moeten we een beetje uit die voice-over halen.
pi_220175077
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:42 schreef ISVV het volgende:

[..]
Stukje coaching en sport & bewegen, aldus Mart _O-.

Een deel van die mensen (Jeroen & Lester) zit in het vastgoed en biedt begeleiding aan nieuwkomers uit Nederland. Uiteraard tegen betaling. Geen idee of dat een rendabel verdienmodel is.
In vastgoed handelen is zeker wel rendabel, zo gewiekst zijn die Jeroen en Lester wel. Wat ze feitelijk doen is goedkoop grond opkopen, en met een dikke marge doorverkopen aan 'wakkeren'. Dat hele blabla eromheen is gewoon marketing.

Tja, wat ik ze wel nageef die wakkeren, is dat ze daadwerkelijk hun koffers pakken en die kant op gaan. Dat is uiteindelijk altijd beter dan in Nederland blijven en elke dag flink klagen. Trek je conclusies en reis je geluk achterna.

Bovendien, ze trekken geen uitkering in Paraguay en moeten zelf alles bekostigen. Een heel ander verhaal dan de vele immigranten in Nederland, die profiteren van uitkeringen en voorrang op woningen.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 17:03:58 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220390438
Net klaar, het verbaasde me een beetje dat het zo abrupt eindigt :? Voice over die de hele tijd in verleden tijd praatte (irritant!) deed vermoeden dat het allemaal finaal ging mislukken, maar dat lijkt mee te vallen.

Wel interessant om eens wappies te volgen. Ik dacht altijd dat anti vaxxers links waren maar blijkbaar zijn ze ultra rechts (maar wel anti trump). Weer wat geleerd :D
5 - 28 februari Thailand O+
pi_220390668
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef MaJo het volgende:
Net klaar, het verbaasde me een beetje dat het zo abrupt eindigt :? Voice over die de hele tijd in verleden tijd praatte (irritant!) deed vermoeden dat het allemaal finaal ging mislukken, maar dat lijkt mee te vallen.

Wel interessant om eens wappies te volgen. Ik dacht altijd dat anti vaxxers links waren maar blijkbaar zijn ze ultra rechts (maar wel anti trump). Weer wat geleerd :D
Ik vond het ook wel een eye-opener, kreeg wel het idee dat ze allemaal in een soort (wappie)gedachteloep beland waren en deed mij denken aan een sekte.
pi_220391448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:03 schreef MaJo het volgende:
Net klaar, het verbaasde me een beetje dat het zo abrupt eindigt :? Voice over die de hele tijd in verleden tijd praatte (irritant!) deed vermoeden dat het allemaal finaal ging mislukken, maar dat lijkt mee te vallen.

Wel interessant om eens wappies te volgen. Ik dacht altijd dat anti vaxxers links waren maar blijkbaar zijn ze ultra rechts (maar wel anti trump). Weer wat geleerd :D
Anti vaxxers links? Valt me juist op dat juist de linkse mensen nu rechtser zijn dan rechtse mensen 40 jaar geleden.
life is like a box of chocolates
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 14:51:16 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220428220
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:15 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Anti vaxxers links? Valt me juist op dat juist de linkse mensen nu rechtser zijn dan rechtse mensen 40 jaar geleden.
Nou ja, oorspronkelijk waren ze wel links. De geitenwollensok zeg maar. En die zijn nu opeens naar rechts verplaatst, toch bijzonder :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_220430544
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:51 schreef MaJo het volgende:

[..]
Nou ja, oorspronkelijk waren ze wel links. De geitenwollensok zeg maar. En die zijn nu opeens naar rechts verplaatst, toch bijzonder :)
Mee eens, was vroeger ook meer links tot ik wakker werd en zelfstandig.
life is like a box of chocolates
pi_220877770
Kennis van ons gaat ook naar Paraguay maar zie nu allerlei krantenkoppen langskomen waarvan ik de rest niet kan lezen maar waren die makelaars toch oplichters?

https://www.ad.nl/buitenl(...)drogen-uit~a2070408/
life is like a box of chocolates
pi_220877881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef hondonspain het volgende:
Kennis van ons gaat ook naar Paraguay maar zie nu allerlei krantenkoppen langskomen waarvan ik de rest niet kan lezen maar waren die makelaars toch oplichters?

https://www.ad.nl/buitenl(...)drogen-uit~a2070408/
Dat niet direct, maar als je alles door Engel en Pols laat regelen betaal je wel de hoofdprijs.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:10:03 #138
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220877977
-
geen linkjes om betaalartikelen te ontwijken.

[ Bericht 95% gewijzigd door Nizno op 24-05-2026 18:17:09 ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 23:06:48 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220881625
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:50 schreef hondonspain het volgende:
Kennis van ons gaat ook naar Paraguay maar zie nu allerlei krantenkoppen langskomen waarvan ik de rest niet kan lezen maar waren die makelaars toch oplichters?

https://www.ad.nl/buitenl(...)drogen-uit~a2070408/
Dat is totaal niet waar het artikel over gaat. Het gaat erover dat mensen met een compleet verkeerd beeld over Paraguay die kant opgaan (wel ingegeven door Engel en Pols) en dat slechts zo’n 10 procent het daar uiteindelijk zal redden. Wel staat erin dat ze meer geld vragen dan wanneer je het zelf doet en dat er wel dinertjes en dergelijken worden aangeboden in de hoop dat mensen uiteindelijk stukken grond kopten. Geen oplichting dus maar een slim business plan.
5 - 28 februari Thailand O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')