Dat was niet de alienquote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was niet de alien
Even gezocht, het was de remake met John Lithgow
Pff ik ben wel blij dat ik requiem for a dream niet als kind heb gezien, die vond ik als volwassene ook al vrij disturbing.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:29 schreef Beathoven het volgende:
Getraumatiseerd is een groot woord. Maar ik vond Aldred J. Kwak best wel serieuze shit als kind. En Requiem for a dream is een flinke bad-trip achtbaanrit.
Ik was iets ouder, maar heb m halverwege uitgezet toen het één grote snelle montagebedwelming werd die voor eeuwig leek te gaan duren. Ik geloofde het wel. Als je tieners bij de harddrugs weg wilt houden, dan is het wellicht bruikbaarquote:Op zondag 11 januari 2026 12:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Pff ik ben wel blij dat ik requiem for a dream niet als kind heb gezien, die vond ik als volwassene ook al vrij disturbing.
Dit was een briljante film. De muziek, de castquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit. De regisseur wist een zeer unheimische sfeer neer te zetten. In retrospectief wel een zeer briljant werk. De cast was ook helemaal top.
Bekijk deze YouTube-video
Men liet mij en veel van mijn leeftijds genoten destijds Christiane F zien, met maatschappij leer, maar op menigeen had het juist het omgekeerde effect.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik was iets ouder, maar heb m halverwege uitgezet toen het één grote snelle montagebedwelming werd die voor eeuwig leek te gaan duren. Ik geloofde het wel. Als je tieners bij de harddrugs weg wilt houden, dan is het wellicht bruikbaar
Is 1 van mijn favoriete films.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Pff ik ben wel blij dat ik requiem for a dream niet als kind heb gezien, die vond ik als volwassene ook al vrij disturbing.
Daar gaan we een remake van zien, waarschijnlijk meerdere films of een miniserie-constructie die meer als het boek is dan de originele film. Hoe dan ook lijkt het me een geinig project die een nieuwe generatie kan prikkelen.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:01 schreef Koortsdroom het volgende:
Deze scene uit The Never Ending Story
Zelfs een cosplayer kreeg veel mensen aan het janken vorig jaar met deze outfitquote:Op zondag 11 januari 2026 19:01 schreef Koortsdroom het volgende:
Deze scene uit The Never Ending Story
Ik vond het ook een geweldige film maar ik zie niet in wat voor een constructie dan ook ik die ooit een tweede keer zou kijkenquote:Op zondag 11 januari 2026 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is 1 van mijn favoriete films.![]()
Alleen willen weinig mensen die kijken met mij helaas.
Ik heb hem al best vaak gezien.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vond het ook een geweldige film maar ik zie niet in wat voor een constructie dan ook ik die ooit een tweede keer zou kijken
Oh en nu ik jouw avatar zie;quote:Op zondag 11 januari 2026 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Zelfs een cosplayer kreeg veel mensen aan het janken vorig jaar met deze outfit
Geeft niks joh. Anderen grijpen naar de fles terwijl ze weten dat het in mineur eindigt, jij zet een filmpie op, ook al weet je dat je daarna dood wil.quote:
Hardop gelachen.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Geeft niks joh. Anderen grijpen naar de fles terwijl ze weten dat het in mineur eindigt, jij zet een filmpie op, ook al weet je dat je daarna dood wil.
Ik weet niet meer of het specifiek aan Prinsen lag (bij mij), maar er staat me bij als herinnering dat ik daar nachtmerries over heb gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
Als mini de zevensprong gezien en zó bang van ‘de koetsier’ altijd angst gehad voor Joost Prinsen vanaf dat moment.
Als ik er aan denk, voel ik weer kippenvel opkomen.
Berserk, Akira, Ninja Scroll...quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Japanse tekenfilms konden er vroeger ook wat van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |