Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik lees hier echt zovaak Watership Down. Echt nog nooit van die film gehoord
Beestenbos is Boos was nog veel extremerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kijk even de intro, paar minuutjes over de schepping, als kind ontzettend boeiend om te kijken.
Daarna gaat het doorlopend mis.
Vanaf 56.48 is een scene die ik goed kan herinneren. Dan krijg je al snel een idee wat deze film behelst.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik lees hier echt zovaak Watership Down. Echt nog nooit van die film gehoord
Boek is wederom een stuk beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar ik keek sowieso weinig animatiefilms als kind zijnde.
Ja? Dat is vaker zo met boekverfilmingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boek is wederom een stuk beter.
Het boek is me een paar keer voorgelezen. Prachtig. Daarna de film gezien en viel toch wel tegen. Alsnog een tranentrekker en voor tekenfilm goed. Alleen mist wat sfeer en de karakters zijn vlakkerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja? Dat is vaker zo met boekverfilmingen.
Heb mij net een beetje ingelezen, maar denk niet dat ik die film wil zien. Daar vind ik konijntjes te lief voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het boek is me een paar keer voorgelezen. Prachtig. Daarna de film gezien en viel toch wel tegen. Alsnog een tranentrekker en voor tekenfilm goed. Alleen mist wat sfeer en de karakters zijn vlakker
Ik teveel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar ik keek sowieso weinig animatiefilms als kind zijnde.
Durf niet te kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kijk even de intro, paar minuutjes over de schepping, als kind ontzettend boeiend om te kijken.
Daarna gaat het doorlopend mis.
Vanaf 56.48 is een scene die ik goed kan herinneren. Dan krijg je al snel een idee wat deze film behelst.
Zeker de moeite waard.quote:
Mijn dochter vindt alle dieren leuk behalve konijnen. In de Intratuin moeten we dan ook met een boog om de konijnen heen. Denk dat ze stiekem dit heeft zitten kijkenquote:
Die hadden te weinig speed en power?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |