abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220002330
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Maar als het stemmen legitiem is en de stemmers, waar maken de democraten zich dan zo druk over?
Maar als het stemmen legitiem is en de stemmers, waar maken de Republikeinen zich dan zo druk over?
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_220002358
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar als het stemmen legitiem is en de stemmers, waar maken de Republikeinen zich dan zo druk over?
Was was en is het nog steeds niet.

Stemmen zonder identificatieplicht is natuurlijk iets voor bananenrepublieken, en laat het alleen de staten zijn waar de DNC aan de macht is.

Met voter-ID en ban op mail-in-ballots zonder handtekening verificatie komen de democraten waarschijnlijk niet eens aan de 50 miljoen stemmen.

quote:
Volgens betrouwbare bronnen zoals de National Conference of State Legislatures (NCSL) en Ballotpedia (stand per begin 2026 / updates tot eind 2025) geldt dat ongeveer 14 staten + Washington D.C. geen enkele vorm van documentatie/ID vereisen bij het stemmen aan de stembus (in-person voting). Je identiteit wordt dan geverifieerd via andere middelen, zoals je handtekening, adrescontrole of de kiezerslijst.Dit betekent dat je in deze staten zonder voter-ID of andere ID een reguliere stem kunt uitbrengen (geen provisional ballot verplicht in de meeste gevallen).Staten zonder ID-vereiste (no documentation required)De lijst (consistent over NCSL, Ballotpedia, VoteRiders en Wikipedia-updates tot 2025/2026):
California
Hawaii
Illinois
Maine
Maryland
Massachusetts
Minnesota
Nevada
New Jersey
New Mexico
New York
Oregon
Pennsylvania
Vermont

Washington D.C. (geen staat, maar relevant).

Geen van deze staten is duidelijk Republikeins (red). De "no ID required"-staten zijn overwegend Democratisch georiënteerd of swing states die recent vaak Democratisch stemmen.
Oh eventjes 30 stembiljetten harvesten en bij 30 stembureau's op een dag langsgaan. Met biljetten van anderen.
Of wat dacht je met mail-in-ballot zonder handtekening verificatie, mensen die post onderscheppen en stemmen.

quote:
Let op: Dit geldt voor in-person voting op de verkiezingsdag. Bij absentee/mail-in voting gelden vaak andere (minder strenge) regels
Als ze voter-ID kunnen toepassen in alle staten winnen de democraten nooit meer. Kunnen ze de partij opdoeken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220002399
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Was was en is het nog steeds niet.

Stemmen zonder identificatieplicht is natuurlijk iets voor bananenrepublieken, en laat het alleen de staten zijn waar de DNC aan de macht is.

Met voter-ID en ban op mail-in-ballots zonder handtekening verificatie komen de democraten waarschijnlijk niet eens aan de 50 miljoen stemmen.
[..]
Oh eventjes 30 stembiljetten harvesten en bij 30 stembureau's op een dag langsgaan. Met biljetten van anderen.
Of wat dacht je met mail-in-ballot zonder handtekening verificatie, mensen die post onderscheppen en stemmen.
[..]
Als ze voter-ID kunnen toepassen in alle staten winnen de democraten nooit meer. Kunnen ze de partij opdoeken.
Getrouwde vrouwen kunnen dan ook niet meer stemmen.

Anyway, je pakt nu iets totaal anders.

We hebben het niet over voter id.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_220002897
quote:

[..]
Maar als het stemmen legitiem is en de stemmers, waar maken de democraten zich dan zo druk over?
De wet. Maar dat is voor fascisten noodzakelijk als het uitkomt en optioneel indien niet.
pi_220002916
quote:

[..]
Omdat Trump de verkiezingen willen stelen. Omdat hij deze niet meer op een eerlijke manier kan winnen Zijn approval is lager dan ooit en alle speciale verkiezingen waarin de GOP zwaar verliest, zelfs in dieprode Texas gebieden, zijn een voorproefje voor de midterms. Als de GOP een van de huizen verliest is het klaar met Trump. Dan is hij nog twee jaar een vleugellamme president die niets meer voor elkaar gaat krijgen.
pi_220002927
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 23:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh noes, de midterms. Die mogen de dems hebben hoor, ongeacht wie er wint blijven er toch wel bepaalde types tierend op Trump. _O- ~O>

Dat de democraten uberhaupt niet konden winnen van een veroordeelde crimineel, zegt wel genoeg waarom er onderzoek wordt gedaan naar 2020. De aantal stemmen die ze in 2020 fabriceerden zullen ze nooit meer evenaren.

Daarnaast gaat de DNC een doemscenario tegemoet, met mensen zoals de Clintons en het hele Epstein verhaal, de Bushes die achter ze staan, het corona debakel en pardons van Fauci en jan 6 committee (goh waarom).

De rode loper ligt uit voor Vance/Trump of Vance/Miller, waar de dems geen charismatische kandidaten kunnen aanleveren. Mooi vooruitzicht, boomende economie, lage hypotheekrentes. _O_
Je mist kennelijk dat steeds meer Amerikanen en vooral de belangrijke independent voters Trump spuugzat zijn. Iedereen die nu bij zijn administratie betrokken is gaat dan ook zeer toxisch zijn in 2028. Daarnaast hebben Vance en die incel Miller ook geen charisma.
pi_220003068
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 16:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben het niet over voter id.
De Amerikanen wel.

twitter

Kijk anders even wat Medame Minaj er over heeft te zeggen, al meer dan 50 miljoen views deze tweet.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220003096
Ah, we hebben met Nici Minaj weer een nieuwe politiek duider op rechts. Genieton.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220003278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De Amerikanen wel.

[ x ]

Kijk anders even wat Medame Minaj er over heeft te zeggen, al meer dan 50 miljoen views deze tweet.
Boeie.

Ik heb het over pogingen van Trump om de midterms te saboteren.

Voter id hoort daar niet bij.
pi_220003281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:40 schreef Ludachrist het volgende:
Ah, we hebben met Nici Minaj weer een nieuwe politiek duider op rechts. Genieton.
:Y
pi_220003374
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Boeie.

Ik heb het over pogingen van Trump om de midterms te saboteren.

Voter id hoort daar niet bij.
quote:
President Trump has suggested nationalizing elections ahead of the 2026 midterms.

Some lawmakers are pushing proof of citizenship requirements with proposed legislation called the 'SAVE Act.'

The 'Safeguard American Voter Eligibility' Act was introduced by republican Rep. Chip Roy of Texas in 2025.

If passed, voters would be forced to provide proof of U.S. citizenship when registering to vote in federal elections.
Maar gaat niet over Voter-ID hoor. _O-

Maarja ik snap goed dat je de link legt tussen voter-id en het invoeren dit DNC's plannen saboteert.
pi_220004193
Senator Elizabeth Warren stelt Fed gouverneur Stephen Miran de simpele vraag: "Verloor Trump de presidentsverkiezingen in 2020?"

En hij kan daarop geen antwoord geven..

De Republikeinen zitten helemaal in Trump zijn aars vastgezogen.
pi_220004211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 19:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Maar gaat niet over Voter-ID hoor. _O-

Maarja ik snap goed dat je de link legt tussen voter-id en het invoeren dit DNC's plannen saboteert.
Ik snap wel waarom jij continu het onderwerp probeert te veranderen.
Je kunt er gewoon niet omheen dat Trump de midterms probeert te saboteren.

Maar ik bepaal zelf waar ik het over heb.

Jij niet.
pi_220004357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De Amerikanen wel.

[ x ]

Medame Minaj, die naar verluid illegaal de VS is binnengekomen en door Trump is opgelicht met de gold ticket voor Amerikaans staatsburgerschap...

twitter
pi_220004375
Trump takelt ondertussen sneller af dan Biden...

twitter
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 22:33:37 #266
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220004724
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:33 schreef Wantie het volgende:

[ x ]
Tja iets met werken tot je dood valt. Hij kon al 20 jaar zorgeloos leven op een resort met dagelijks golfen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220004747
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 22:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Tja iets met werken tot je dood valt. Hij kon al 20 jaar zorgeloos leven op een resort met dagelijks golfen
Als hij niet naar een ivoren toren had moeten vluchten om gevangenisstraf te ontlopen wel.

Maar ja, zn hele leven is al een domino-d-day van oplichting en lul achterna lopen, dus dan had ie het anders moeten inrichten.
pi_220005500
Bioscoop mag film Melania Trump niet meer vertonen na grapjes op gevel

https://www.gelderlander.(...)s-op-gevel~a85ddaf2/

"Zo schreef de bioscoop op de gevel: „Om je vijand te verslaan, moet je hem leren kennen. Melania is vanaf vrijdag te zien.”

Een andere marketingzin op de gevel van het theater was: „Draagt Melania Prada? Vanaf vrijdag is het antwoord te zien in onze bioscoop!” Dat was een verwijzing naar de culthit The devil wears prada, over de ijskoude hoofdredacteur van een modetijdschrift."

:') :')
Shine bright like a diamond.
pi_220008035
Mega Mindy Maga Mom wil iets bekennen...

Bekijk deze YouTube-video
pi_220008080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 21:33 schreef Wantie het volgende:

[ x ]
Ik wilde zeggen dit is een oude video. Maar de communty notes waren me voor.
Maar dat zag er wel vreemd uit idd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 5 februari 2026 @ 13:48:38 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220008097
quote:
2s.gif Op woensdag 4 februari 2026 17:53 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
De wet. Maar dat is voor fascisten noodzakelijk als het uitkomt en optioneel indien niet.
Dus als je rechts bent ben je een Fascist?
Geld dit ook als je in nederland op een rechtse partij stemt?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220008968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat staat er niet.
pi_220008985
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het cda is ook rechts maar heeft geen vreemde ideeën. Dus nee als je op normale rechtse partijen stemt absoluut niet maar als je een extreem rechtse splinter partij stemt die dubieuze uitlatingen doen.

En als je links stemt ben je hier toch ook een bomen en moslim knuffelaar met paars haar toch.. :D
  donderdag 5 februari 2026 @ 16:48:02 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009374
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat staat er niet.
wie zijn die fascisten?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 5 februari 2026 @ 16:49:47 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 15:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het cda is ook rechts maar heeft geen vreemde ideeën. Dus nee als je op normale rechtse partijen stemt absoluut niet maar als je een extreem rechtse splinter partij stemt die dubieuze uitlatingen doen.

En als je links stemt ben je hier toch ook een bomen en moslim knuffelaar met paars haar toch.. :D
Ja ik wil er een beetje duidelijkheid over.
zodat ik mijn facebook en x profiel er op aan kan passen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')