Dat was nog in de begintijd. 10 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Met s2 is relatief weinig mis, behalve dat het weinig indruk op me heeft gemaakt waardoor ik me er weinig van kan herinneren.
s3 vind ik volkomen kut.
s4 is echt beter, ondanks dat ze flink wat dingen op de schop nemen zonder uitleg en 1 bepaald iets wat door het hele seizoen door gaat vind ik persoonlijk ook helemaal niks. Het belangrijkste van dat seizoen is wel super spannend, maar ik had wel gelijk iets door wat je blijkbaar tegen het eind van s5 pas als plottwist te zien krijgt. (Zo ver ben ik nog niet met s5.)
Trump en Poetin moeten gewoon samen jonko's gaan klappen met Xi Jinping en Rutte!quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog even en je lost allerlei wereldconflicten op
Ik heb het hier allemaal opnieuw zitten bingewatchen met m'n Aziatische dame, die tot seizoen 4 nog steeds bleef denken dat de upside down in een boom zat aangezien er in het eerste seizoen een poort opende in een boom.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was nog in de begintijd. 10 jaar geleden ofzo.
Geen zin ook om dat nog verder op te pakken.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-01-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kijk jij die ook?quote:
A zo.quote:
Nu ik de series bijna uit heb, tsja, het is wel heel vergaand. En ook erg Amerikaans, met van die feel good scenes.quote:
dönutquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom zie ik nu een donut met umlaut voor me?
Of heb je zin in een lekkere donut?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom zie ik nu een donut met umlaut voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |