Hihiquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wilde @:Pinnenmutske dus gaan doen met der neus in de sneeuw
Is ook bijna niemand in de nachtquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij pakt heel veel 's nachts....
quote:
O foppert, dacht dat dit er een van nu wasquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O foppert, dacht dat dit er een van nu was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:09 schreef Dotteke het volgende:
@:Gebrokenglas stalkt mij vandaag![]()
Nieuw spel en wie duikt daar ook weer opOjeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welk spel is dat?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:09 schreef Dotteke het volgende:
@:Gebrokenglas stalkt mij vandaag![]()
Nieuw spel en wie duikt daar ook weer opJa precies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
En nu hier weerquote:
Hier nog nietquote:
Ik heb net een bord versgemaakte erwtensoep opquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb hier ontzettend zin in vette hap. Hopelijk krijg ik straks iemand hier overgehaald
Leeuwardenquote:
Goede schoenen aan die niet glad zijn en je kan gewoon naar buitenquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik blijf elke dag naar buiten gaan zolang het veilig is
Blikvoerquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Niet getreurd, de bussen krijgen al hulp
[ afbeelding ]
quote:
als het hard ging waaien met dit weer dan bleef ik wel binnenquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goede schoenen aan die niet glad zijn en je kan gewoon naar buiten
Het sneeuwt er naar binnen?quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
overbuur heeft raam open op zolder
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als het hard ging waaien met dit weer dan bleef ik wel binnen
Ik wou zeggen die ene is te dik en Aziaten moet ik niet. Toen bleek het ook nog een vent...quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:09 schreef Viesdik het volgende:
WTF
https://9gag.com/gag/amoyO52
Iets voor jou @:hyaenidae ?
Leuke verassing als hij straks thuis komtquote:
ik heb geen zin om door een sneeuwstorm te lopenquote:
Nee, blijkbaar heb je je wortels om mij gestrengeldquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Net een Japanse duizendknoop, Dotteke. Je komt er niet meer vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |