Toen ik in het nieuws hoorde van die actie dat ze die dictator hebben opgepakt heb ik mijn contacten uit Venezuela aangesproken en gevraagd of ze er blij mee waren en ze zijn allemaal letterlijk aan het feesten. Vrouw van een vriend van me komt daar ook vandaan en woont hier en is ook super blij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Blij dat ze nog steeds met hetzelfde regime opgescheept zitten en dat de winnaar van de verkiezingen nog steeds buiten spel staat?
Je hebt het over webcamjuffrouws?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:35 schreef incel het volgende:
[..]
Toen ik in het nieuws hoorde van die actie dat ze die dictator hebben opgepakt heb ik mijn contacten uit Venezuela aangesproken en gevraagd of ze er blij mee waren en ze zijn allemaal letterlijk aan het feesten. Vrouw van een vriend van me komt daar ook vandaan en woont hier en is ook super blij.
Alleen de typische doorsnee linkse selectieve verontwaardige mensen hier in Nederland lijken er niet zo blij mee om een 1 of andere reden.
Is wel gek toch?
Nee, maar zou het uitmaken wat voor werk ze doen? Zijn ze dan minder waard en is hun mening van deze mensen die in dat land wonen dan minder belangrijk voor jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je hebt het over webcamjuffrouws?
Opvallend dat je dat meteen lijkt te denken. Is dat selectieve rechtse verontwaardiging?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:36 schreef incel het volgende:
[..]
Nee, maar zou het uitmaken wat voor werk ze doen? Zijn ze dan minder waard en is hun mening van deze mensen die in dat land wonen dan minder belangrijk voor jou?
Waarom vraag je dan of het webcamdames zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat meteen lijkt te denken. Is dat selectieve rechtse verontwaardiging?
Waarom zou kritiek op de ontvoering van Maduro "selectieve linkse verontwaardiging" zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:39 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of het webcamdames zijn?
Gezien je jank-topics eerder op Fok over hoe gemeen vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:39 schreef incel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of het webcamdames zijn?
Waar dan welke precies? En wat is het verband met webcamdames? Waarom zou de mening van webcamdames uit Venezuela er niet toe doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gezien je jank-topics eerder op Fok over hoe gemeen vrouwen zijn.
Dat Maduro weg is boeit links helemaal niet. Daar zijn ze ook wel tevreden mee. Het gaat meer om het schenden van internationaal recht en het gemak waarmee VS dit doet. Je ziet daarna ook gelijk hun retoriek over Groenland. Het komt zo ver dat zelfs een ander NAVO-land aangevallen kan worden. Het gaat om totale onbetrouwbaarheid van Trump en VS op dit moment.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:24 schreef incel het volgende:
Ik heb meerdere contacten uit Venezuela en ze zijn allemaal harstikke blij met wat hier gebeurd is.
Dus waarom weer die linkse selectieve verontwaardiging vanuit Nederland?
Wat stuurt deze massa psychose aan vraag ik me af?
Er lopen idd wel meer mannetjes rond die graag gedomineerd willen worden door een sterke leider.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:36 schreef TAmaru het volgende:
Je kunt zeggen van Trump wat je wil, maar ik zou er toch heel blij mee zijn als onze leiders net iets meer Trumpiaans bloed hadden.
Dat wordt een gezellig WK over een paar maanden, waar de organisatoren elkaar bombarderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump geeft nu zelfs aan dat hij grondaanvallen in Mexico van plan is
https://www.rtl.nl/nieuws(...)mexico-trump-kondigt
Ik zit nu mobiel anders had ik nu een plaatje gepost van Trump die vol trots van Infantini de speciaal voor hem bedachte vredesprijs in ontvangst neemt .quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellig WK over een paar maanden, waar de organisatoren elkaar bombarderen.
Ik hoop dat ze voetbal en politiek wel gescheiden houden.![]()
Met een beetje mazzel blazen ze de boel gewoon af, maar dat zal met die Infantino niet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellig WK over een paar maanden, waar de organisatoren elkaar bombarderen.
Ik hoop dat ze voetbal en politiek wel gescheiden houden.![]()
Terwijl ICE Venezuelanen en masse heeft gedeporteerd naar Hondurasquote:
Tja, daarom vind ik dit zo dubbel. Ik heb een grafhekel aan Trump en zijn beleid. Maar als er een land was dat verdiende om bevrijd te worden van een dictator is het Venezuela wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:24 schreef Mylene het volgende:
[ x ]
Andere bron: https://www.volkskrant.nl(...)gt-kremlin~b72eaa01/
Hij is onder Trump opgepakt, maar de druk op Maduro werd onder Biden al opgevoerd, en gezien de lange aanloop voor de ontvoering is het best mogelijk dat dit al voor zijn presidentschap in gang is gezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja, daarom vind ik dit zo dubbel. Ik heb een grafhekel aan Trump en zijn beleid. Maar als er een land was dat verdiende om bevrijd te worden van een dictator is het Venezuela wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |