Lief dat je wat laat weten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Mijn begeleiders en psych hebben bericht
Even geen behoefte aan de crisisdienst
Over een uur ga ik naar bed
Ben echt super moe ineens
Nou en?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lig in bed
Maar durf niet zo goed te gaan slapen
Ben bang gebeld te worden en het dan niet te horen
Of dat het wel hoor en dat ze kunnen horen aan mijn stem dat ik sliep
Getsie Child, sterkte en heel heel veel beterschap voor je moeder.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijf gebroken ribben
Op de IC
Ben net thuis, morgen weer die kant op
Ik wil chips en zuipen. Alleen niet verstandig (en geen meuk in huis). Dus we houden het op een kopje thee.
Waarom zouden ze niet mogen horen dat je sliep?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lig in bed
Maar durf niet zo goed te gaan slapen
Ben bang gebeld te worden en het dan niet te horen
Of dat het wel hoor en dat ze kunnen horen aan mijn stem dat ik sliep
Da;s ook meer dan zat op een IC.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben net een half uurtje bij d'r geweest
Klopt, morgen weer eventjes die kant opquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Da;s ook meer dan zat op een IC.
Hopelijk stelt je dit een beetje gerust: op de IC word je 24/7 gemonitord (maar dan vertel ik denk ik niks nieuws denk ik)
Je gedachten zijn nu natuurlijk helemaal niet bij het haakwerk, dat kun je nu ook niet even 'afdwingen'.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, morgen weer eventjes die kant op
En nu maar dom achte de laptop hangen, iets doen lukt niet. Pakte mijn haakwerk op en kon enkel janken. Dus dekentje, laptopje en theetje
Nee, en ik ben gewoon te rottig om wat te doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Je gedachten zijn nu natuurlijk helemaal niet bij het haakwerk, dat kun je nu ook niet even 'afdwingen'.
Hier in Twente zouden we nu zeggen: "Loat goan", laat gewoon je emoties toe. Krop ze niet op.
Is helemaal niet stom.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Ben net een half uurtje bij d'r geweest en toen stuurde ze me weg: teveel pijn
Zkh bent me vandaag bij meer nieuws.
Ben echt op en gesloopt
Zo dwing ik mezelf om te haken --> iets doen is beter dan gedachteloos youtubefilmpjes bekijken en piekeren. Mijn handen moeten echt even wat doen, heel stom, maar zo werk ik eenmaal
Herkenbaar. En 'leegheid' is ook een emotiequote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, en ik ben gewoon te rottig om wat te doen.
En janken lukt nu niet. Ben gewoon volledig leeg. Er zit geen emotie in
En als daar iets niet van lukt: geen paniek, het is allemaal van ondergeschikt belang. Dan maar rottend groente/fruit in de kliko, boeiuh.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moest nog wat voor haar regelen morgen, in haar huis.
En op de terugweg ook haar huis, want mijn fiets staat er nog. En even haar groentes en fruit meenemen. Wel zo fijn, dan hoef ik geen boodschappen doen en het ligt niet te rotten in d'r koelkast
quote:
Doen! Gewoon doen!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb echt even behoefte aan comfort, 18 graden
Ja... je hebt gelijk. Alleen zkh heeft gebeld, dus ik kan mentaal onderuitquote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Herkenbaar. En 'leegheid' is ook een emotie![]()
Ook helemaal niet vreemd, je staat nu constant 'aan'. En dat mat af maar je zit te hoog in je energie om er moe van te worden.
Ja, kijk morgen even. Laat het ook afhangen van het weer en zo. Even een stukje fietsen is niet fout.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
En als daar iets niet van lukt: geen paniek, het is allemaal van ondergeschikt belang. Dan maar rottend groente/fruit in de kliko, boeiuh.
Het 'normaal' haal je later wel weer in. Denk nu eerst aan je eigen comfort (al is het even fastfood ofzo)..
Ik vind dit al flink warm, 19 graden wordt te warm. Dit is precies lekker voor nuquote:
Je gaat niet dood van 2 dagen geen groentes. En ook niet ziek.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet wel groentes eten, ziek worden is geen optie
Dan hou je 'm lekker op 18 johquote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dit al flink warm, 19 graden wordt te warm. Dit is precies lekker voor nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |