Nee, geen delier. Heb ik al gevraagd. Ze is niet super in de war, alleen wat vergeetachtig. Gewoon vaak hetzelfde vragen en zo.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Hebben ze je ook uitgelegd dat het een delier kan zijn?
Je bent uit je gewone doen, wat heel begrijpelijk is.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik zo nu en dag afdwaal of raar reageer
Mijn hoofd gaat alle kanten op en concentreer mezelf en ben wat ongefilterd
Excuses
Ja, wil gewoon een beetje op de hoogte zijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Als het je rust geeft, moet je dat zeker doen.
Naja, denk nu wel af en toe van "CotS, dat mocht wel even wat minder kort door de bocht" of minder bot.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent uit je gewone doen, wat heel begrijpelijk is.
Geen excuses nodig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik zo nu en dag afdwaal of raar reageer
Mijn hoofd gaat alle kanten op en concentreer mezelf en ben wat ongefilterd
Excuses
Ik ‘ken’ je onderhand wel zo goed, dat ik ook wel weet dat je dankbaar bent als je het niet expliciet zegt. Je hebt behoorlijk wat krediet, hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, wil gewoon een beetje op de hoogte zijn
[..]
Naja, denk nu wel af en toe van "CotS, dat mocht wel even wat minder kort door de bocht" of minder bot.
Bedoel het juist dankbaar en zo, alleen krijg het gewoon even niet voor elkaar om me zo te uiten
even voor mezelf sprekenquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn super lief en geduldig
En ja, ik zit in een lastige situatie, alleen dat betekent niet dat ik mijn gedrag mag veranderen. Juist door het krediet, dus bij deze doe ik weer normaal en als het even niet lukt om goed te reageren houd ik even mijn mondje (toetsenbord) dicht
Dank je welquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
even voor mezelf spreken
ik heb liever dat je hier je frustratie kwijtraakt
als dat je het gaat opkroppen
Ik vind het gewoon zo vreselijk k*t dat je dit allemaal alleen moet doen ....quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen naar een clubje. Zowel mijn moeder als de psych zeggen dat ik dat morgen moet doen
Even afleiding, even aan wat anders denken.
Wacht nu op een pakketje, als dat bezorgd is bel ik even met de IC
Even checken hoe het gaat daar, dan kan ik me misschien meer ontspannen
Durf niet eens naar het toilet te gaan zonder mobiel. Ben zo bang voor een telefoontje met dat ik moet komen
Heb echt moeite met niet-doemdenken
Het woord trauma is te zwaar denk ik, maar zo voelt dit wel merk ik
Dit jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo vreselijk k*t dat je dit allemaal alleen moet doen ....
maar dat is ook heel begrijpelijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Kreeg ook van de psych te horen dat ik me meer moet uiten, dat dat goed is voor de verwerking
Alleen ik merk dat ik het heel erg moeilijk vind... Wil er niet aan denken en ik wil er niet bij voelen
quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo vreselijk k*t dat je dit allemaal alleen moet doen ....
En toen kwamen de tranenquote:
Naja... vergeten niet, ik doe een poging om er zakelijk in te staanquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat is ook heel begrijpelijk
het zullen ook dingen zijn die je het liefst zou vergeten
hier lekker ventileren en kut roepen hoor
en wat je wilt delen
deel je
Dank je welquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:19 schreef qltel het volgende:
Ik kom net thuis en moest even teruglezen. Inderdaad enorm balen dat je dit allemaal alleen moet verwerken. Ik voel zo met je mee..
Mocht je je willen uiten, doe dat dan gerust hier. Ik denk niet dat er mensen hier zijn die dat vervelend vinden. Veel sterkte en ik hoop toch dat het allemaal meevalt met je moeder, hoe vervelend het ook allemaal met haar is nu.
Dank je welquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach CotS, wat een heftige periode weer. Ze volgen elkaar wel snel op bij jou![]()
Logisch dat je uitgeblust bent, je hebt nauwelijks de tijd om even bij te komen van de vorige situatie en je belandt alweer in de volgende. Gun jezelf dat je je zo mag voelen, want het is niet meer dan logisch. En ik vind dat je het desondanks zo vreselijk goed doet, wederom![]()
Hou vol meis, jij bent zo vreselijk sterk
Bijna anderhalf uur! Dat is best goedquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:32 schreef qltel het volgende:
Veel succes met het clubje vandaag CotS. Het lukt je vast wel en anders heb je het in elk geval geprobeerd!
Dank je welquote:Op donderdag 22 januari 2026 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
Heel veel sterkte vandaag weer @:childofthestars![]()
Mooi, de zinnen weer even verzet! Goed gedaan!quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bijna anderhalf uur! Dat is best goed
Toen werd de groep te onrustig, maar het was even fijn. Beetje getekend. Beetje gekletst, was goed
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |