Dat ineens duurde wel een tijdje .... maar Corona jaar alles was andersquote:Op maandag 5 januari 2026 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wel. Ik heb hem na die grote ruzie destijds niet meer positief gesproken want hij was ook boos op mij en ineens was ie dood.
Dan toch negeren. Mij lukt dat wel inmiddels na jaren fokken.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:18 schreef chufi het volgende:
Lees gewoon over elkaar heen, negeren heet dat.
Ja probeer het maar als de ander dan toch weer ....
Ik weet het.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ineens duurde wel een tijdje .... maar Corona jaar alles was anders
Ik dacht dat ik er over heen was ... maar dan gaat het maar door ...quote:Op maandag 5 januari 2026 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan toch negeren. Mij lukt dat wel inmiddels na jaren fokken.
Jij was al weg. ik tel nog drie posts. Nee meneertje, zo zijn we niet getrouwdquote:Op maandag 5 januari 2026 23:18 schreef chufi het volgende:
Lees gewoon over elkaar heen, negeren heet dat.
Ja probeer het maar als de ander dan toch weer ....
Sorry, maar wil je de term "wegjagen" iets nuanceren svpquote:Op maandag 5 januari 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je laat je dan toch niet wegjagen door 1 iemand.
Paar jaar geleden ging het ook al zo met een aantal hier.
Is dat iedere paar jaar een gewoonte of zo.
Lelijk doen tegen elkaar en dan weer van Fok verdwijnen en er dan na een tijdje achter komen dat iemand ook dood is en zo, flashbacks naar MO nu.![]()
Ik mis er al genoeg hier. Lees gewoon over elkaar heen, negeren heet dat.
Wegjagen, eeeehhh iemand zegt iets gemeens en dan klik je op het kruisje en kom je een tijdje niet terug op fok?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jij was al weg. ik tel nog drie posts. Nee meneertje, zo zijn we niet getrouwd
[..]
Sorry, maar wil je de term "wegjagen" iets nuanceren svp
Ik ga ff an de boerenkool. Toedelsquote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
Er komt hier steeds meer sneeuw bij. Mooi hoor. Gelukkig hoef ik morgen de deur niet uit.
Stond stoppen met roken niet op je lijstje?quote:Op maandag 5 januari 2026 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
Wacht, ik ga eerst ff een peuk opsteken. Ben ik wel aan toe, daarna ijs pakken en eten.
Ja maar niet per 1 januari of zo, daar doe ik niet aan, ik had binnenkort gezegd en zo ver is het nog niet.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond stoppen met roken niet op je lijstje?
quote:Op maandag 5 januari 2026 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar niet per 1 januari of zo, daar doe ik niet aan, ik had binnenkort gezegd en zo ver is het nog niet.![]()
IJs kan prima met mate.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En niemand die zegt dat ijs ook niet goed voor mij is.
morgenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar niet per 1 januari of zo, daar doe ik niet aan, ik had binnenkort gezegd en zo ver is het nog niet.![]()
Nee das altijd zon gedoe....quote:Op maandag 5 januari 2026 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou en.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook nog niet, heb nog 2 pakjes shag.
Ja zonde iddquote:Op maandag 5 januari 2026 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook nog niet, heb nog 2 pakjes shag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |