Jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zit je kat eens niet zo te vervelen![]()
Kunnen katten ook suikerziekte hebben eigenlijk? En moet je ze dan insuline geven?
Ooooooh wat fijn! Hoopte zo dat je nog zou updaten.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:17 schreef LeSage het volgende:
Update: het kind is in orde![]()
Pak van m’n hart en de hele dag al knallende koppijn.
Vandaag gewerkt en morgen zou ik vrij zijn, maar moet ik een paar uurtjes invallen, werken in de horeca is nooit saai
Lekker, ik ga voor de garnalen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb vandaag superleuk nieuws gekregen, dus ik heb me even uitgesloofd om voor iedereen hapjes te maken. Neem gerust! [ afbeelding ]
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb vandaag superleuk nieuws gekregen, dus ik heb me even uitgesloofd om voor iedereen hapjes te maken. Neem gerust! [ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Haha, nee, dit is de info waar je het mee moet doen. Anders neem je van alles wat!quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen(story of my life)
Gefeliciteerd met het leuke nieuws, ga je het met ons delen?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heerlijk, maar ik probeer wat kilootjes kwijt te raken (pas maat 164 niet meer)
Wat goeeeed!!!! 🙌🏼quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:00 schreef Donna het volgende:
Lekker!!
Ben net 13 kilo kwijt dus die virtuele hapjes zijn welkom@
Ik pas even, heb net mn eten op 😆quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nice!! Hoe heb je het gedaan?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:00 schreef Donna het volgende:
Lekker!!
Ben net 13 kilo kwijt dus die virtuele hapjes zijn welkom@
Coke snuiven.quote:
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Coke snuiven.
Nee grapje natuurlijk. Minder eten, bewuster omgaan met wat ik wel eet en een ijzeren discipline. En roken, dan heb ik echt geen trek. Maar das geen aanrader natuurlijk als je nooit hebt gerookt.
Vooral afgekickt van koek, chocola, zoetigheden, gebak etc. Afgelopen week weer meer van dat soort dingen gegeten en merk meteen weer foodnoise in m'n hoofd. Ben dus nu weer aan het afkicken.
Zo bizar snel dat je lichaam weer vraagt om die troep, bah.
Ik geloofde nooit zo in suikerverslaving totdat ik het zelf ervaarde. Ik ben daar toen best van geschrokken hoe naar dat voelt.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Coke snuiven.
Nee grapje natuurlijk. Minder eten, bewuster omgaan met wat ik wel eet en een ijzeren discipline. En roken, dan heb ik echt geen trek. Maar das geen aanrader natuurlijk als je nooit hebt gerookt.
Vooral afgekickt van koek, chocola, zoetigheden, gebak etc. Afgelopen week weer meer van dat soort dingen gegeten en merk meteen weer foodnoise in m'n hoofd. Ben dus nu weer aan het afkicken.
Zo bizar snel dat je lichaam weer vraagt om die troep, bah.
Ja ook herkenbaar. Sporten vind ik altijd leuk, 2x. Haha!quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:44 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Roken ben ik godzijdank mee gestopt. Maar foodnoise...altijd aanwezig.
Ik heb een tijdlang fanatiek gesport, maar dan komt de klad erin en dan stop ik daar weer mee.
Echt he? Het is een bizar iets hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:45 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik geloofde nooit zo in suikerverslaving totdat ik het zelf ervaarde. Ik ben daar toen best van geschrokken hoe naar dat voelt.
Ik ben na de geboorte van mijn jongste 33 kilo afgevallen. Dat afvallen ging me best goed af, maar dat eraf houden is lastiger. Tot nu toe ben ik 3,5 jaar stabiel, maar wel dankzij hardlopen en wandelen. Want dat suiker blijft een dingetje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:11 schreef Geertje_G het volgende:
Ben al heel ver afgekickt van de suiker, het blijkt ook echt overal in te zitten.
Maar kilo's verdwijnen niet zo easy.
Toch maar coke gaan snuiven dan 🤣
Wow, heel knap!quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:37 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben na de geboorte van mijn jongste 33 kilo afgevallen. Dat afvallen ging me best goed af, maar dat eraf houden is lastiger. Tot nu toe ben ik 3,5 jaar stabiel, maar wel dankzij hardlopen en wandelen. Want dat suiker blijft een dingetje.
Jouw username is nogal een trigger hahaquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:57 schreef vencodark het volgende:
Nooit gehoord van Foodnoise!?
Straks even Google. En suiker? Yes plz.![]()
Ik wil alleen en vooral afvallen bij mijn buik. Ben verder slank maar lijkt dus wel 4 maanden zwanger.
Gefeliciteerd Flipperkast!quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb vandaag superleuk nieuws gekregen, dus ik heb me even uitgesloofd om voor iedereen hapjes te maken. Neem gerust!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |