Je mag zeggen wat je wilt en normaal gesproken zou je je als volwassene volledig belachelijk maken als je verhaal wil gaan halen omdat er een sneeuwbal naar een auto gegooid wordt, word je uitgelachen en vervolgt iedereen zijn leven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:22 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee dit staat dus niet ''volledig los van de afloop'', want iemand is dood na aanleiding van.
De grens ligt bij geweld.
Als iemand er wat van zegt, juist dan dus ''lekker laten gaan''.
Maar onze cultuur is blijkbaar dusdanig verrijkt dat je er blijkbaar maar beter niets van kan /mag zeggen?
Fuck dat.
Die heeft TBS gehad en was na 21 jaar pas volledig vrij. Waarom lieg je?quote:Op maandag 5 januari 2026 22:22 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Die Khalid L. hadden ze samen met z'n achterlijke ouders linea recta terug in het rifgebergte moeten dumpen.
Die stond na 8 jaar weer op vrije voeten, terwijl familie van Rene hem voor altijd kwijt is.
De straffen die hiervoor gegeven worden staan gewoonweg totaal niet in verhouding tot de daad.
https://www.politie.nl/ni(...)iedam-nieuwland.htmlquote:Op donderdag 8 januari 2026 15:19 schreef DefKu het volgende:
Twee jongens van 16 en 17 jaar uit Schiedam zijn donderdag aan het begin van de middag aangehouden voor het sneeuwbaldrama van eerder deze week in Schiedam. Bij metrostation Nieuwland overleed een man nadat hij verhaal haalde toen hij door sneeuwballen werd bekogeld.
Mooi werk weer van de politie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef DefKu het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ni(...)iedam-nieuwland.html
Misschien handelde ze wel binnen de geweldsinstructie van de straatschoffies en was het terecht.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Dat wordt 40 uur sneeuwscheppen voor die boefjes.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt en normaal gesproken zou je je als volwassene volledig belachelijk maken als je verhaal wil gaan halen omdat er een sneeuwbal naar een auto gegooid wordt, word je uitgelachen en vervolgt iedereen zijn leven.
Daar is het hier misgegaan.
Mogen ze wel opschietenquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Dat wordt 40 uur sneeuwscheppen voor die boefjes.
Dit is net zo goed waar maar spreekt niet tegen wat ik zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee.
Waar het mis is gegaan, waar het al heel lang misgaat en waar het nog veel vaker mis zal gaan is de instelling van een bepaalde groep "jongeren".
In het PowNed filmpje is een vrouw te zien die al aangeeft dat als je ze maar even aankijkt al te horen krijgt dat ze een "kankerwijf" is. Ik liep laatst met vrienden door de stad, door een rustige straat langs een auto. In die auto zaten "jongeren". We liepen gewoon langs de auto toen er "kankerhomos" naar rond werd geroepen.
Sinds de jaren 80 al viel in het nieuws te lezen dat de problemen met deze "jongeren" - toen nog benoemd als "Marokkaanse jongeren"- volledig uit de hand liepen. En sindsdien zijn de problemen met deze "jongeren" alleen maar erger geworden waarbij angstvallig de afkomst zoveel mogelijk verzwegen wordt. Terwijl eigenlijk iedereen wel weet dat het hierbij veelal toch vooral gaat om jongeren met Noord Afrikaanse /Arabische import roots.
En dan gaat het er niet om of je wat zegt over een sneeuwbal, eentje toevallig aankijkt of gewoon (zoals ik) passeert, het gaat erom dat dit tuig altijd manieren zoekt om een ander zomaar tot last te zijn en wie reageert kan dat dus zomaar met de dood bekopen. Laat dat eerst maar eens goed tot jou doordringen.
Kennelijk was de politie toch niet zo achterlijk als jij hier denkt en zijn degene die vrijgelaten zijn niet diegene die nu opgepakt zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef littlemindy het volgende:
Dus er liepen rond dezelfde tijd 2 jongeren van dezelfde leeftijd in dezelfde buurt rond met een oranje en een groene jas. Op basis van wat pak je ze anders op?
Echter omdat vriendjes/familie zeiden dat ze elders waren op het bewuste tijdstip zijn ze weer vrijgelaten, want "alibi".
Steekhoudend.
Dit komt omdat een deel van FOK! structureel alle topics mijdt waar de daders van een delict een migratieachtergrond hebben (of waarbij de kans hoog is dat dit het geval is). Mbt de situatie is men echter haantje de voorste omdat men daar een kans ziet om gal te spuwen over de regering-Trump, waar men een diepe antipathie jegens koestert.quote:Op donderdag 8 januari 2026 15:20 schreef incel het volgende:
Arme Nederlandse man van 60: 1 topic met 200 reacties
Beroepsdemonstrant uit de VS: 5 topics en duizenden reacties
Ja daar lijkt het wel een beetje op. Niet alleen hier maar overal op internet, in de media en ook in andere landen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit komt omdat een deel van FOK! structureel alle topics mijdt waar de daders van een delict een migratieachtergrond hebben (of waarbij de kans hoog is dat dit het geval is). Mbt de situatie is men echter haantje de voorste omdat men daar een kans ziet om gal te spuwen over de regering-Trump, waar men een diepe antipathie jegens koestert.
In de media zitten tegenwoordig dan ook veel van dat type mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:29 schreef incel het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel een beetje op. Niet alleen hier maar overal op internet, in de media en ook in andere landen.
Het valt me wel op in dat andere topic dan vooral is dat het 1700 uur is en opeens is er niemand meer van de linkse kant maar alleen maar mensen van de rechtse kant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de media zitten tegenwoordig dan ook veel van dat type mensen.
Kennelijk een goede cao in de trollenfabriek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:33 schreef incel het volgende:
[..]
Het valt me wel op in dat andere topic dan vooral is dat het 1700 uur is en opeens is er niemand meer van de linkse kant maar alleen maar mensen van de rechtse kant.
Ventjes? het waren grote lummels van 16 en 17 jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit is net zo goed waar maar spreekt niet tegen wat ik zeg.
Ongeacht wie hem gooit ben je een enorme simpele ziel als je je auto stilzet om verhaal te gaan halen na het gooien van sneeuwballen. De enige reden om ‘m stil te zetten is uit te stappen en terug te gooien. Het is misgegaan omdat deze ventjes dus niet zeiden: “joh vent stel je niet zo aan, je zal nog wel meer sneeuwballen op je auto krijgen deze dag, rijd lekker verder” maar er dus kennelijk vol op klapten voortkomend uit de oorzaken die jij beschrijft en waar ik het mee eens ben.
Dat “laat dat eerst maar eens goed tot jou doordringen” is onnodig persoonlijk en badinerend, we kennen elkaar helemaal niet.
Nouja, ik kan me voorstellen dat mensen zo ziek worden van die getinte straatratjes dat ze dus wel even verhaal gaan halen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dit is net zo goed waar maar spreekt niet tegen wat ik zeg.
Ongeacht wie hem gooit ben je een enorme simpele ziel als je je auto stilzet om verhaal te gaan halen na het gooien van sneeuwballen. De enige reden om ‘m stil te zetten is uit te stappen en terug te gooien. Het is misgegaan omdat deze ventjes dus niet zeiden: “joh vent stel je niet zo aan, je zal nog wel meer sneeuwballen op je auto krijgen deze dag, rijd lekker verder” maar er dus kennelijk vol op klapten voortkomend uit de oorzaken die jij beschrijft en waar ik het mee eens ben.
Dat “laat dat eerst maar eens goed tot jou doordringen” is onnodig persoonlijk en badinerend, we kennen elkaar helemaal niet.
8 jaar cel, die jongen is tijdens zijn TBS meermaals buiten geweest waarbij hij opnieuw de mist in ging.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die heeft TBS gehad en was na 21 jaar pas volledig vrij. Waarom lieg je?
Ik ben een man van 55 en liep onlangs door de stad over het trottoir, waarbij ik een jongetje van hooguit 11-12 jaar passeerde. In het voorbijgaan siste hij “wat moet jij kanker klootzak”. Ik was vooral verbaasd, maar het gebeurt vaker. Ook op de fiets proberen ze altijd je even in het gezicht te spugen. Ik ben laf genoeg om in dit soort gevallen gewoon door te lopen of fietsen, want als je er iets van zegt staat er in no time een hele zwerm van die figuren om je heen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee.
Waar het mis is gegaan, waar het al heel lang misgaat en waar het nog veel vaker mis zal gaan is de instelling van een bepaalde groep "jongeren".
In het PowNed filmpje is een vrouw te zien die al aangeeft dat als je ze maar even aankijkt al te horen krijgt dat ze een "kankerwijf" is. Ik liep laatst met vrienden door de stad, door een rustige straat langs een auto. In die auto zaten "jongeren". We liepen gewoon langs de auto toen er "kankerhomos" naar rond werd geroepen.
Sinds de jaren 80 al viel in het nieuws te lezen dat de problemen met deze "jongeren" - toen nog benoemd als "Marokkaanse jongeren"- volledig uit de hand liepen. En sindsdien zijn de problemen met deze "jongeren" alleen maar erger geworden waarbij angstvallig de afkomst zoveel mogelijk verzwegen wordt. Terwijl eigenlijk iedereen wel weet dat het hierbij veelal toch vooral gaat om jongeren met Noord Afrikaanse /Arabische import roots.
En dan gaat het er niet om of je wat zegt over een sneeuwbal, eentje toevallig aankijkt of gewoon (zoals ik) passeert, het gaat erom dat dit tuig altijd manieren zoekt om een ander zomaar tot last te zijn en wie reageert kan dat dus zomaar met de dood bekopen. Laat dat eerst maar eens goed tot jou doordringen.
Maar even serieus, de eerste straatrat die mij "gewoon zonder reden" in mijn gezicht spuugt die trap ik echt de tyfus in als ik 'm te pakken krijg.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik ben een man van 55 en liep onlangs door de stad over het trottoir, waarbij ik een jongetje van hooguit 11-12 jaar passeerde. In het voorbijgaan siste hij “wat moet jij kanker klootzak”. Ik was vooral verbaasd, maar het gebeurt vaker. Ook op de fiets proberen ze altijd je even in het gezicht te spugen. Ik ben laf genoeg om in dit soort gevallen gewoon door te lopen of fietsen, want als je er iets van zegt staat er in no time een hele zwerm van die figuren om je heen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |