quote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het zowaar ergens op beginnen te lijken vandaag
Meer balbezit en zowaar wat kansen, acties in de 16 van tegenstander.quote:
Dit kan niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond het zowaar ergens op beginnen te lijken vandaag
Denk dat die wel wat beters te doen heeft.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien Dickie even invliegen voor een paar weken
Vond het vooral enorm knullig wat ze in de 16 liepen te doen. Hwang en Ahmedhodzic die op een paar meter afstand alleen naar de bal staan te kijken maar geen stap verrichten.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:00 schreef H.FR het volgende:
Begint weer eens met knulligheid hoog op het veld. Van Persie moet eerst maar eens zorgen dat het goed compact staat.
In beide 16s doen we niet onder van de gemiddelde kkd-ploegquote:Op zondag 11 januari 2026 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vond het vooral enorm knullig wat ze in de 16 liepen te doen. Hwang en Ahmedhodzic die op een paar meter afstand alleen naar de bal staan te kijken maar geen stap verrichten.
Wil hem binnen schieten en vervolgens komt ie per ongeluk op zijn hoofd. Nouj, hopelijk helpt het hem.quote:
Verdedigend is het aids en voorin continu balverliesquote:Op zondag 11 januari 2026 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer balbezit en zowaar wat kansen, acties in de 16 van tegenstander.
Een kinderhand is snel gevuld tegenwoordig.
Ik heb het idee dat er vaker wél, dan niet, de corner toegestaan wordtquote:Op zondag 11 januari 2026 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Klagen dat je de corner niet mag nemendat er dan afgefloten wordt is toch zo oud als de weg naar Rome
Ze zijn daar helemaal niet consistent in. De ene doet het wel en de andere niet. Dus snap de frustratie wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Klagen dat je de corner niet mag nemendat er dan afgefloten wordt is toch zo oud als de weg naar Rome
Zo hielp Kieft Oranje door de poulefase in 1988, dus we worden kampioenquote:Op zondag 11 januari 2026 13:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wil hem binnen schieten en vervolgens komt ie per ongeluk op zijn hoofd. Nouj, hopelijk helpt het hem.
Heerenveen heeft amper kansen gehad of is überhaupt dreigend geweest.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Verdedigend is het aids en voorin continu balverlies
Je kinderhand is inderdaad snel gevuld.
2 enorme kansen, waar ze er 1 van scoorden...quote:Op zondag 11 januari 2026 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerenveen heeft amper kansen gehad of is überhaupt dreigend geweest.
Hoop rennen en vliegen verder stelt het niks voor.
Dat is misschien wat enthousiast, maar als we winnen zijn we nog steeds prima op weg naar plek 2.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo hielp Kieft Oranje door de poulefase in 1988, dus we worden kampioen
quote:Op zondag 11 januari 2026 13:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vaker wél, dan niet, de corner toegestaan wordt
Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan affuit eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zijn daar helemaal niet consistent in. De ene doet het wel en de andere niet. Dus snap de frustratie wel.
EnOrMe KaNSEN!!!quote:Op zondag 11 januari 2026 13:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
2 enorme kansen, waar ze er 1 van scoorden...
Ja ok, maar logica kunnen we de KNVB niet verwijten. Consistentie ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat je dan affuit eigenlijk.
Dat blijf je houden met arbitrage. Iedereen kleurt het op zijn eigen manier in en hier valt ook weinig tegen te zeggen. Tijd is tijd, dus ja, je kan affluitenquote:Op zondag 11 januari 2026 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zijn daar helemaal niet consistent in. De ene doet het wel en de andere niet. Dus snap de frustratie wel.
record?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Inmiddels al 14 wedstrijden op rij niet de 0 gehouden
Dit seizoen best vaak niet. Eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vaker wél, dan niet, de corner toegestaan wordt
Die tweede tegentreffer gaat ook nog wel vallen. Het laatste kwartier zag je alweer enorme ruimtes ontstaan op het middenveld. Blijft een terugkerend ding.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Daar heb je ook een punt ja. Maar als ik terug denk aan dat soort momenten denk ik vooral aan Jones uit tegen PSV in 2017.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ok, maar logica kunnen we de KNVB niet verwijten. Consistentie ook niet.
In die gevallen heeft het spel denk ik veel stilgelegen in de blessuretijd, of is er heel veel tijdgerekt.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2026 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel veelzeggend
9x stond op ESPN toch? Of was dat alleen Eredivisie.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Totaal is 14 met EL en beker erbij. Beschamend natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
9x stond op ESPN toch? Of was dat alleen Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |