abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219764555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Gelukkig zijn we bijna van Bijlow af, en ook Stengs staat nog maar 1 jaartje op de loonlijst. Ik neem toch aan dat ze Zerrouki nog wel ergens moeten kunnen lozen.
Timber gaat ook echt niet meer verlengen dus die moet je eigenlijk ook deze weken/maanden proberen te lozen voor 5-10 miljoen. Dan komt er wel e.e.a. aan financiële speelruimte vrij.
blablablabla
pi_219764616
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Timber gaat ook echt niet meer verlengen dus die moet je eigenlijk ook deze weken/maanden proberen te lozen voor 5-10 miljoen. Dan komt er wel e.e.a. aan financiële speelruimte vrij.
Geloof er weinig meer van dat dat gaat lukken. Teringventje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219764649
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Geloof er weinig meer van dat dat gaat lukken. Teringventje.
Grote kans inderdaad dat die zijn poot stijf gaat houden en straks zelf de hoofdprijs gaat opstrijken. Echt wel heel egocentrisch om de club aan wie je veel te danken hebt zo in de steek te laten.
blablablabla
pi_219764666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Grote kans inderdaad dat die zijn poot stijf gaat houden en straks zelf de hoofdprijs gaat opstrijken. Echt wel heel egocentrisch om de club aan wie je veel te danken hebt zo in de steek te laten.
17-05 een tikje op z'n achillesspees geven...
pi_219764692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]
17-05 een tikje op z'n achillesspees geven...
Is niet veel voor nodig bij hem inderdaad :P

Ook prima als je weg wil, maar hij doet elke keer alsof hij wil bijtekenen, alsof ze vlakbij een akkoord zijn. Nu geeft hij ook weer aan open te staan voor een winterse transfer terwijl je vrijwel zeker weet dat hij transfervrij de deur uit wil.
blablablabla
  dinsdag 6 januari 2026 @ 21:37:23 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219764806
quote:

[..]
Het is een groot risico voor hemzelf, met zijn verleden zou het niet raar zijn als ie geblesseerd is. Dan wil niemand hem tekenen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219765056
quote:

[..]
Nou nou laten we de rol van de club Feyenoord na een route langs Feyenoord, Ajax, FC Utrecht en weer Feyenoord niet al te groot maken.

Verder zijn goed recht als werknemer, zit nu gewoon hoog in de boom en gewoon slecht geanticipeerd achter de bureautjes bij Feyenoord.
pi_219765197
quote:

[..]
Hou op zeg. Het is zijn werk.
pi_219765920
quote:

[..]
Je hebt gewoon een 21 jarige reeds doorgebroken en elders opgeleide speler van Utrecht overgenomen die netjes zijn contract uitdient. Bovendien is op tijd verkopen ook een kunst.

Je had van de zomer prima 15 miljoen kunnen vangen.
pi_219765922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nou nou laten we de rol van de club Feyenoord na een route langs Feyenoord, Ajax, FC Utrecht en weer Feyenoord niet al te groot maken.

Verder zijn goed recht als werknemer, zit nu gewoon hoog in de boom en gewoon slecht geanticipeerd achter de bureautjes bij Feyenoord.
Die paar jaar op half veld hobbelen op Varkenoord waren waarschijnlijk zeer significant voor zijn ontwikkeling.
pi_219765953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 01:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je hebt gewoon een 21 jarige reeds doorgebroken en elders opgeleide speler van Utrecht overgenomen die netjes zijn contract uitdient. Bovendien is op tijd verkopen ook een kunst.

Hij gaf steeds aan open te staan voor verlenging dat is het kwalijke er aan.
Als hij van de zomer direct had aangegeven te willen vertrekken hadden we absoluut nog een mooie prijs voor hem kunnen vragen. Zijn doel is echter altijd geweest om gratis de deur uit te lopen heb ik het idee, waarschijnlijk met het idee dat hij straks ergens maximaal tekengeld kan incasseren.

En nee dat is verder ook helemaal niet verboden, maar een club in de Eredivisie moet het nu juist van dat soort doorverkoop constructies hebben. Ik vind dat hij ons daarmee aan het lijntje heeft gehouden door steeds de intentie uit te spreken wel bij te willen tekenen. Voelt heel erg als het onderste uit de kan willen halen en een dikke middelvinger naar supporters en club.
blablablabla
pi_219767911
Ik denk dat ze Timber met te weinig geld wilden afschepen. Hij pakt nu nog geen miljoen, dus dan wil je ook wel een flinke stap maken. Zeker als je dan hoort dat een Zerroukie 2x zoveel krijgt. Als ik hem was zou ik ook wel een van de topverdieners willen zijn en dat is 2-2.5mln als je Bijlow niet mee telt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_219768040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 01:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
In de zomer was Timber wederom geblesseerd; weinig clubs die een geblesseerde speler aantrekken. Mits fit ja, maar spelers kopen/verkopen met een blessure gebeurd heel weinig tot nooit.
pi_219768134
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:06 schreef H.FR het volgende:
Ik denk dat ze Timber met te weinig geld wilden afschepen. Hij pakt nu nog geen miljoen, dus dan wil je ook wel een flinke stap maken. Zeker als je dan hoort dat een Zerroukie 2x zoveel krijgt. Als ik hem was zou ik ook wel een van de topverdieners willen zijn en dat is 2-2.5mln als je Bijlow niet mee telt.
Topverdieners moeten ook wel fit zijn. Dat de andere topverdieners ook niet fit zijn is doet daar niks aan af. Als je zelf nog geblesseerd bent, en eigenlijk ook ieder seizoen wel een aantal keer is het niet te verantwoorden om er dan nog maar een topverdiener een heel hoog basisloon te geven.

Als hij zo zeker van zichzelf is hadden ze miss wel met bonussen kunnen werken, behalen cl en min. gespeelde wedstrijden ofzo. Om op die manier wel een topsalaris te kunnen verantwoorden.

Gelukkig valt er Feyenoord wel een last af als Stengs en Bijlow uit contract lopen. Dat geeft weer wat ruimte.
pi_219768203
quote:
Alleen Bijlow en Stengs verdienen meer dan 2 miljoen. Die zijn dus een uitzondering en daar willen we nou juist vanaf. Een grootverdiener is momenteel 1-5 tot 2 miljoen, dat hebben ze hem echt wel geboden.

Besef ook wel dat Timbers salaris ook relatief laag is omdat hij nog op een 3,5 jaar oud contract speelt, uit een compleet andere tijd, wat hij al 1,5 jaar lang niet wil verlengen, ondanks al zijn blessures.

En destijds was het ook gewoon een 21-jarig talentje die van 1,5-2 ton bij Utrecht naar 7-9 ton ging bij Feyenoord, waar hij meer ging verdienen dan spelers als Paixao, Dildofun, Trauner en Jan Bak, lijkt me niet dat we medelijden met hem hoeven hebben.
pi_219768205
quote:
Hij is ook meer kapot dan heel en zal ongetwijfeld de hoofdprijs hebben gevraagd. Begrijpelijk dat de club daarvoor bedankt en hij voor zo'n salaris.

Maar die onderhandelingen hebben echt heel lang gelopen en ook nu zal je zien dat hij niet verkocht gaat worden.
blablablabla
pi_219768232
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 01:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij gaf steeds aan open te staan voor verlenging dat is het kwalijke er aan.
Als hij van de zomer direct had aangegeven te willen vertrekken hadden we absoluut nog een mooie prijs voor hem kunnen vragen. Zijn doel is echter altijd geweest om gratis de deur uit te lopen heb ik het idee, waarschijnlijk met het idee dat hij straks ergens maximaal tekengeld kan incasseren.

En nee dat is verder ook helemaal niet verboden, maar een club in de Eredivisie moet het nu juist van dat soort doorverkoop constructies hebben. Ik vind dat hij ons daarmee aan het lijntje heeft gehouden door steeds de intentie uit te spreken wel bij te willen tekenen. Voelt heel erg als het onderste uit de kan willen halen en een dikke middelvinger naar supporters en club.
Je vult hier gewoon heel veel dingen in vanuit supporteroogpunt die je helemaal niet weet. Allemaal stukje onderbuik. Feit is dat hij een contract getekend heeft, het salarishuis van Feyenoord voor geen hol klopt en hij dit ongetwijfeld gebruikt bij het mogelijke verlengen.
pi_219768275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 01:17 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die paar jaar op half veld hobbelen op Varkenoord waren waarschijnlijk zeer significant voor zijn ontwikkeling.
Feyenoord heeft hem rechtstreeks opgepikt bij een amateurvereniging, niet bij een andere BVO. Vervolgens heeft hij 6 jaar in de opleiding gezeten. Dus ja, dat is zeker significant geweest. Zomaar mogelijk dat hij anders nog op de amateurvelden had gehobbeld en dealer productiemedewerker was geweest nu.
pi_219768859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Je vult hier gewoon heel veel dingen in vanuit supporteroogpunt die je helemaal niet weet. Allemaal stukje onderbuik. Feit is dat hij een contract getekend heeft, het salarishuis van Feyenoord voor geen hol klopt en hij dit ongetwijfeld gebruikt bij het mogelijke verlengen.
Hou toch op ze zijn al sinds mei bezig met proberen te verlengen (terwijl hij geblesseerd was nota bene) hij heeft de boel gewoon bewust lopen saboteren voor eigen gewin en constant valse hoop afgegeven.

Als ze te weinig betalen en hij wil niet verlengen hadden we hem van de zomer kunnen verkopen. Was er geen concrete interesse van Leverkusen?

Jorgensen 2.0 maar dan nog pijnlijker omdat deze jongen daadwerkelijk iets kan.
blablablabla
  woensdag 7 januari 2026 @ 12:37:35 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219768871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Feyenoord heeft hem rechtstreeks opgepikt bij een amateurvereniging, niet bij een andere BVO. Vervolgens heeft hij 6 jaar in de opleiding gezeten. Dus ja, dat is zeker significant geweest. Zomaar mogelijk dat hij anders nog op de amateurvelden had gehobbeld en dealer productiemedewerker was geweest nu.
Dan heb je denk ik niet echt door hoe jeugdscouting werkt, die stond ongetwijfeld ook bij alle andere clubs op de radar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219769073
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Hou toch op ze zijn al sinds mei bezig met proberen te verlengen (terwijl hij geblesseerd was nota bene) hij heeft de boel gewoon bewust lopen saboteren voor eigen gewin en constant valse hoop afgegeven.

Als ze te weinig betalen en hij wil niet verlengen hadden we hem van de zomer kunnen verkopen. Was er geen concrete interesse van Leverkusen?

Hij heeft niks gesaboteerd. Bovendien zit Feyenoord zelf continue aan de andere kant van de tafel en kunnen er ook daar gewoon conclusies getrokken worden. En dat tijdens de looptijd van heel zijn contract.
pi_219769241
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan heb je denk ik niet echt door hoe jeugdscouting werkt, die stond ongetwijfeld ook bij alle andere clubs op de radar.
Kan. Maar misschien ook niet. En was hij met een opleiding bij een andere club net zo ver gekomen? Geen idee. De club heeft simpelweg veel geld in je geïnvesteerd waar door je multimiljonair wordt. Een klein beetje dankbaarheid zou ik wel terecht vinden.

Maargoed, misschien ligt het er aan dat ik gewoon zo’n lieve bescheiden jongen ben en mag ik dat niet van anderen verwachten.
  Moderator woensdag 7 januari 2026 @ 14:11:27 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219769671
Lol in plaats van harde ‘Ferguson-hand’ en geen afrekenkamer: de conclusies na het trainingskamp van Feyenoord

Alleen maar lol bij Feyenoord boys. Dat wordt beregezellig tegen Heerenveen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219769691
Van Persie is een rare snijboon
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_219770118
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Persie is een rare snijboon
https://www.voetbalzone.n(...)/blt09f007eff1fc78d0

Gelukkig zijn 'de meeste van zijn beslissingen goed' :)
  woensdag 7 januari 2026 @ 15:49:14 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219770470
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij had waarschijnlijk zelf ook in gedachten afgelopen zomer te vertrekken, door die blessure is dat er niet van gekomen, beetje onzin om het allemaal op hem te gooien, dat is het risico van het vak.
Feyenoord had hem ook na z'n eerste seizoen kunnen opwaarderen en laten verlengen (geen idee of dat geprobeerd is), dan heb je meer kans dan in het laatste contractjaar.
pi_219770538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij had waarschijnlijk zelf ook in gedachten afgelopen zomer te vertrekken, door die blessure is dat er niet van gekomen, beetje onzin om het allemaal op hem te gooien, dat is het risico van het vak.
Feyenoord had hem ook na z'n eerste seizoen kunnen opwaarderen en laten verlengen (geen idee of dat geprobeerd is), dan heb je meer kans dan in het laatste contractjaar.
Hij heeft constant geroepen dat de wens was om bij te tekenen, er is in elk geval in mei al begonnen met onderhandelen vanuit de club wellicht eerder. Als het aanbod je dan niet aanstaat kan je ook gewoon transparant zijn dat je niet van plan bent bij te tekenen omdat je er niet uit komt. Dan kan de club je proberen te verkopen er was best wat interesse namelijk.

Hoe dan ook een vervelende situatie voor de club want nu krijgen we amper nog wat voor hem, al zal die klootzak wel alles op alles zetten om transfervrij de deur uit te lopen.
blablablabla
  woensdag 7 januari 2026 @ 16:02:36 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219770597
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 15:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij heeft constant geroepen dat de wens was om bij te tekenen, er is in elk geval in mei al begonnen met onderhandelen vanuit de club wellicht eerder. Als het aanbod je dan niet aanstaat kan je ook gewoon transparant zijn dat je niet van plan bent bij te tekenen omdat je er niet uit komt. Dan kan de club je proberen te verkopen er was best wat interesse namelijk.

Hoe dan ook een vervelende situatie voor de club want nu krijgen we amper nog wat voor hem, al zal die klootzak wel alles op alles zetten om transfervrij de deur uit te lopen.
Lijkt me logisch dat hij voor het tekengeld gaat, maar blijf erbij dat je het niet allemaal op hem kan gooien.
pi_219770984
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Lijkt me logisch dat hij voor het tekengeld gaat, maar blijf erbij dat je het niet allemaal op hem kan gooien.
Daarom die heeft allang besloten dat hij ergens de hoofdprijs wil pakken ook gezien zijn blessuregevoeligheid zal dat geen sportieve uitdaging worden vermoed ik. Eerder zandbak of Turkije.

En daarin staat hij contractmatig en juridisch volledig in zijn recht maar daarom mag je hem nog wel en paardenlul vinden toch?

Hij zal ergens hebben doen voorkomen alsof hij nog wel wilde bijtekenen anders had Feyenoord afgelopen zomer nooit zo hoog in gezet toen er interesse was.
blablablabla
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:10:34 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219770995
Valt van beide kanten wel wat te zeggen, Feyenoord wilde geen topsalaris bieden aan iemand die elk seizoen wel een keer lang eruit ligt en Timber die fit één van de betere spelers van Feyenoord is wilde wel een topsalaris.

Kan gebeuren en ook wel logisch. Op het moment dat een speler niet voldoet gaat een club daar net zo goed als oud vuil mee om.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219771042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 15:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ze zijn al zeker 1,5 jaar met hem bezig…
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:38:58 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219771154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 17:19 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ze zijn al zeker 1,5 jaar met hem bezig…
Wat is bezig? Blijkbaar toch niet aantrekkelijk genoeg, al zal een tweelingbroer hebben die per maand pakt waar jij 6 maanden over doet ook niet echt helpen.
pi_219771166
En straks tekent ie in februari plots toch bij voor een jaartje.

Was dit voorbarige gelul allemaal weer voor niks.

Geertruida, nota bene kind van de club, tekende pas ergens in maart bij.
pi_219773071
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 11:41 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Schijnt dus dat vroege selectie weinig voorspellende waarde heeft of een kind uiteindelijk proffesioneel voetballers wordt. Sterker nog of het überhaupt wenselijk is om onder de 12 jaar al te selecteren enerzijds omdat je door asynchrone lichamelijke ontwikkeling sneller potentie over het hoofd ziet anderzijds de potentiële negatieve psychologische neveneffecten die zo'n prestatiegerichte omgeving op een kind hebben.

Vanaf 12/14 jaar selecteren heeft een veel groter kans van slagen oftewel de selectie op zes(!) jarige leeftijd door een BVO had waarschijnlijk weinig tot geen toegevoegde waarde voor Quinten.
pi_219773291
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 20:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Schijnt dus dat vroege selectie weinig voorspellende waarde heeft of een kind uiteindelijk proffesioneel voetballers wordt. Sterker nog of het überhaupt wenselijk is om onder de 12 jaar al te selecteren enerzijds omdat je door asynchrone lichamelijke ontwikkeling sneller potentie over het hoofd ziet anderzijds de potentiële negatieve psychologische neveneffecten die zo'n prestatiegerichte omgeving op een kind hebben.

Vanaf 12/14 jaar selecteren heeft een veel groter kans van slagen oftewel de selectie op zes(!) jarige leeftijd door een BVO had waarschijnlijk weinig tot geen toegevoegde waarde voor Quinten.
Hippie gelul
pi_219773336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Hippie gelul
:D
  woensdag 7 januari 2026 @ 21:44:14 #87
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219773545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En straks tekent ie in februari plots toch bij voor een jaartje.

Was dit voorbarige gelul allemaal weer voor niks.

Geertruida, nota bene kind van de club, tekende pas ergens in maart bij.
En scoorde daarna de winnende goal in de ArenA die ons de titel bezorgde _O_
pi_219773737
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 20:50 schreef Wotte het volgende:

[..]

Gelul van een dronken aardbei dit
pi_219779990
Ik lees nu pas dat Anreev verhuurd is met een optie tot koop.

Die kunnen we dus ook alweer afschrijven.
pi_219780038
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Vermoedelijk kunnen we die deze zomer dus weer verwelkomen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219780066
Lazio heeft zich gemeld voor Timber.

Komt alles toch gewoon nog goed.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:08:06 #92
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_219780092
Zou erg mooi zijn als we Timber kunnen verkopen.
pi_219780093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Lekker dan. Het valt wel op dat al spelers die gehaald worden “voor de toekomst”, in de toekomst er meestal geen kut van blijken te kunnen. Zie dat Mexicaantje bij Dordt.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 16:14:22 #94
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_219780150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Zou erg mooi zijn als we Timber kunnen verkopen.
quote:
De middenvelder heeft het voorstel vanuit Rome echter afgewezen. Daarmee is een overstap naar Lazio op dit moment van de baan. Timber heeft een aflopend contract in De Kuip en zijn toekomst is al langere tijd onderwerp van gesprek.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:18:34 #95
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_219780180
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[..]
[..]

Gvd.
  donderdag 8 januari 2026 @ 16:47:43 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219780379
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Taylor, Timber.

Ze weten het niet meer bij Lazio.
  donderdag 8 januari 2026 @ 17:47:54 #97
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_219780912
Timber gaat echt niet weg. Die speelt bij ons elke week en wil mee naar het WK. Bijtekenen zal die ook niet doen.
  donderdag 8 januari 2026 @ 18:05:12 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219781082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef fetX het volgende:
Timber gaat echt niet weg. Die speelt bij ons elke week en wil mee naar het WK. Bijtekenen zal die ook niet doen.
Als ie deze transferperiode niet weg gaat zie ik nog wel een kleine kans dat ie een jaartje bijtekent
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 18:07:05 #99
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219781103
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]
[..]
[..]

Ach
What can change the nature of a man?
pi_219781311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:47 schreef fetX het volgende:
Hopelijk in de tweede seizoenshelft meer fitte middenvelders, dan mag Timbertje wegrotten op de bank en bij de laatste wedstrijd/training een blessure oplopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')