oei, da's geen goed teken inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat jammer nu, ik wist het ww van mijn bedrijfsaccount nog.
Dit jaar krijgt hij de FIFA World War Prize 2026.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FIFA Wolrd Peace Prize 2026 gaat dit jaar niet naar Trump
Één richting veel auto's in een rij en de ander is nogal niet schoon. Weet niet welke ik gehad zou hebben, maar beiden is kut.quote:
Nee, vast n ietquote:Op maandag 5 januari 2026 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
FIFA Wolrd Peace Prize 2026 gaat dit jaar niet naar Trump
Ik ookquote:Op maandag 5 januari 2026 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
oei, da's geen goed teken inderdaad.
ik heb zojuist ook zonder problemen kunnen inloggen
quote:Op maandag 5 januari 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het heeft hier ook eindelijk gesneeuwd.
Op de tegels in de achtertuin is er al niks meer van te zien. Enkel nog op de plantjes.quote:
Hier lag eindelijk goede sneeuw die niet meteen wegsmelt als je er een keer een voet op zet. Enige nadeel was dat mijn vrouw de weg op moest voor haar werk, voordeel was dat de kinderen op de slee naar school kondenquote:Op maandag 5 januari 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de tegels in de achtertuin is er al niks meer van te zien. Enkel nog op de plantjes.
quote:Op maandag 5 januari 2026 08:58 schreef Recce het volgende:
Die Venezolaanse oppositieleidster die de Nobelprijs heeft gekregen, had 'm moeten weigeren zodat Trump 'm kreeg. Als straf mag ze nu Venezuela niet leiden. Dit is toch om te huilen? De geopolitiek draait nu om het compenseren van het mini-ego van Trump.
[ afbeelding ]
In plaats van een narcistische oranje aap, is het nu een narcistische oranje pauw dusquote:Op maandag 5 januari 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vast n ietwat een clown nis het ook
En al die veren die hij in zijn eigen reet stopt, hij moet bijna niet meer kunnen zitten
Goed bezigquote:Op maandag 5 januari 2026 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Meteen een vernietigend testrapport gemaakt
Stukje voor stukjequote:Op maandag 5 januari 2026 09:03 schreef STING het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik moet nog even in de flow komen om de grote hoeveelheid werk te lijf te gaan, waar ik al een paar weken tegenop kijk
Inmiddels verlengd tot woensdag en nu opgeschroefd naar oranjequote:Op maandag 5 januari 2026 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jongu ik zal jou zeg. Tot en met komend weekend.
Da's inderdaad het beste.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
In plaats van een narcistische oranje aap, is het nu een narcistische oranje pauw dus.
Denk dat hij vroeger veel gepest is. Dat worden dan vaak ook zelf pesters.quote:Op maandag 5 januari 2026 08:58 schreef Recce het volgende:
Die Venezolaanse oppositieleidster die de Nobelprijs heeft gekregen, had 'm moeten weigeren zodat Trump 'm kreeg. Als straf mag ze nu Venezuela niet leiden. Dit is toch om te huilen? De geopolitiek draait nu om het compenseren van het mini-ego van Trump.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |