China is het niet met hem eens, ben benieuwd waar dat weer toe gaat leiden.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:43 schreef mschol het volgende:
trump is ook weer lekker aan het roepen, ben benieuwd hoe lang het duurt voor taiwan aan de beurt is voor china..
Jongu ik zal jou zeg. Tot en met komend weekend.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, we halen de woensdag zo wel
[..]
daarom, en trump waarschuwt nu mexico, colombia en groenlandquote:Op maandag 5 januari 2026 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
China is het niet met hem eens, ben benieuwd waar dat weer toe gaat leiden.
Yup. Valt mee hier.quote:
Je en een tweede aanval op venezuelaquote:Op maandag 5 januari 2026 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, en trump waarschuwt nu mexico, colombia en groenland
Wat heeft Groenland hem misdaan?quote:Op maandag 5 januari 2026 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom, en trump waarschuwt nu mexico, colombia en groenland
Vriendin is goed gearriveerd op haar werk iig.quote:Op maandag 5 januari 2026 07:52 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die weer naar het werk gaan: May the odds be ever in your favor.
quote:Op maandag 5 januari 2026 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een noodpakket? Straks was thuis toch niet de veiligste optie.
Ja weet ik nog. Nu spelen ze een ander album. Wish you were herequote:
FIFA Wolrd Peace Prize 2026 gaat dit jaar niet naar Trumpquote:Op maandag 5 januari 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je en een tweede aanval op venezuela
De man die voor vrede ging zorgenwat een grapjurk die man
Veel auto's in een rij?quote:Op maandag 5 januari 2026 08:47 schreef Nattekat het volgende:
Ok, als ik zie hoe de A13 bij Delft er momenteel bij ligt ben ik blij dat ik nog thuis zit
STINGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |