SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies![]()
Sterkte kerelquote:Op zondag 4 januari 2026 22:34 schreef Karzai het volgende:
het doet me dagelijks zoveel pijn en achterdocht ik heb eigenlijk een leven meer
Dat is haast wandeltempoquote:Op zondag 4 januari 2026 22:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
9 km toen ze om 2215 appte. Maar daar doet ze volgens de navigatie 45 minuten over.
quote:Op zondag 4 januari 2026 22:46 schreef Nizno het volgende:
ik ga me ook een aantal keren omdraaien..
Gute Nacht Freunde
quote:
Yup. Maar ze is bijna thuis.quote:
Heb je al een kopje warme chocolademelk voor d'r klaarstaan?quote:
quote:Het KNMI heeft code geel afgekondigd vanwege de winterse buien en gladheid. Die waarschuwing is inmiddels verlengd tot dinsdag 17.00 uur.
Nee. Ze mag gelijk in het warme bed erbij kruipenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al een kopje warme chocolademelk voor d'r klaarstaan?
Ja en woensdag is er weer kans op sneeuwquote:Op zondag 4 januari 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, we halen de woensdag zo wel
[..]
Ben je dat nu lekker aan het opwarmenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ze mag gelijk in het warme bed erbij kruipen
En donderdag ook, en vrijdagquote:Op zondag 4 januari 2026 22:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en woensdag is er weer kans op sneeuw
Oh en alweerquote:Op zondag 4 januari 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
@:Dr_Flash, we halen de woensdag zo wel
[..]
quote:Het KNMI heeft code geel opnieuw verlengd. De weerswaarschuwing voor gladheid en winterse omstandigheden geldt nu tot dinsdagavond 20.00 uur.
De boom staat hier naast de groene kliko in de tuinquote:Op zondag 4 januari 2026 23:00 schreef Flory- het volgende:
Allen weer vroeg te bedde, feestdagen definitief ten einde![]()
De boom staat hier nog een weekje ter herinnering.
Slaap wel allen
gewoon #YOLO toch?quote:Op zondag 4 januari 2026 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Degenen die morgen op pad moeten, doe voorzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |