De VS hebben momenteel een president die wat roekeloos is. En de EU heeft te veel kapiteins op het schip om daadkrachtig te zijn heb ik het idee.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als Trump het voorbeeld is van een sterke Natie, geef mij dan maar de EU.
Ik snap dat verlangen niet naar dat imperialisme.
quote:
Heeft meer weg van een slechte b filmquote:Op zondag 4 januari 2026 21:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oei oei, pijnlijk sneu dit
Wat een land
Middeleeuwse toestanden en nog veel eerder.quote:Op zondag 4 januari 2026 20:22 schreef Ali_boo het volgende:
Waar zit ik naar te kijken?
WATCH: Heavily armed American forces transporting Venezuela's Maduro staged a show of force on New York streets with van doors open.
[ x ]
Er gaan juist meer vluchtelingen komen lol.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:50 schreef machtpen het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat de vluchtelingenstroom nu stoppen en er gaan een hoop venezulanen terug.
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen.
quote:Op zondag 4 januari 2026 21:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat onze leiders geen ballen hebben
Stukje VOC-mentaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Meerdere op rij.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De VS hebben momenteel een president die wat roekeloos is.
De EU hoeft ook niet in zijn geheel daadkrachtig te zijn.quote:En de EU heeft te veel kapiteins op het schip om daadkrachtig te zijn heb ik het idee.
Je ziet hoe dat in de VS uit pakt: de hele constitutie ligt op zijn gat omdat de president zich daar niets van aantrekt en er niemand is die hem tot de orde durft te roepen.quote:Maar iemand te veel macht geven is ook weer niet goed, dus het is wel lastig.
En als er niet naar ons geluisterd wordt dan kipnappen we Trump!quote:Op zondag 4 januari 2026 21:54 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Nederland moet assertief een plaats aan tafel eisen.
Iedere Amerikaanse besluitvorming omtrent Venezuela gaat ook ons Koninkrijk aan. Neem alleen al de integriteit van onze territoriale wateren én de al langer problematische vluchtelingenstroom vanuit Venezuela.
De Amerikanen komen in Nederlands West-Indië.
Optrekken als bondgenoten en niet als vazal staat.
quote:Op zondag 4 januari 2026 21:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zegt dat onze leiders geen ballen hebben
Nederlandse troepen in Caracas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1957![]()
Om de orde te herstellenquote:Op zondag 4 januari 2026 22:06 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Nederlandse troepen in Caracas.
1957
[ afbeelding ]
Waarom denk je dan dat Colombia voor vluchtelingen vreest?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:55 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ja , de amerikanen zitten er nu ook. Die gaan dat aansturen.
Maar die zitten er helemaal nietquote:Op zondag 4 januari 2026 21:55 schreef machtpen het volgende:
[..]
Misschien heeft hij inside infoquote:
Het gaat een beetje mis bij de aanname dat dergelijke types denken.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat Colombia voor vluchtelingen vreest?
Iedereen mag hier z’n mening of gedachten delen he. Ik vraag naar zijn visie.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat een beetje mis bij de aanname dat dergelijke types denken.
Die zitten er dus níetquote:Op zondag 4 januari 2026 21:55 schreef machtpen het volgende:
[..]
Empire.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:23 schreef quo_ het volgende:
Is de TT in Brussel of Straatsburg bedacht misschien?
Ik kan werkelijk geen "neo-koloniale neiging" ontdekken in het gebeurde. Het is keihard koloniaal gedrag of misschien beter nog middeleeuws roofridderschap.
Eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 22:28 schreef cherrycoke het volgende:
ja ja de verenigde naties, elke motie word geveto'd door de usa, laat me niet lachen er is niks maar dan ook niks wat de rest van de wereld kan doen.
smile and wave boys, smile and wave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |