Kan dit niet in het aparte topic over de demonstraties? Dit is totaal niet interessant.quote:
Zou het veel uitmaken voor jou als de meerderheid van de Venezolanen tegen waren geweest?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:42 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
meerderheid Venezolanen zijn blij dat het gebeurd is hoor
Ook dat de Amerikaanse bedrijven nu met een grote "politiemacht" binnen komen walsen om hun olie af te pakken? Zoals Haliburton in Irak deed?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:42 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 5 januari 2026 09:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En waarom denk jij bij die 10% overlevers te horen?
Ik denk dat we op een andere golflengte zitten.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:31 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, en hoe ga je er voor zorgen dat die sterke leiders doen wat jij wil dat ze doen? Dan ben jij dus eigenlijk de leider?
ja, dit was een noodoplossingquote:Op maandag 5 januari 2026 09:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het veel uitmaken voor jou als de meerderheid van de Venezolanen tegen waren geweest?
Dus je vind het prima als 90% van de bevolking zou sterven omdat je zelf bij de 10% zou horen?quote:
Dus je hebt geld en denkt daar dan toch gezondheidszorg voor te kunnen kopen, als de rest van de bevolking die niet meer heeft? Verschil moet er zijn?quote:
Dat waren de Irakezen ook toen Saddam Hoessein was gepakt. Weet je nog, de beelden van standbeelden die werden neergehaald van hem en feestende Irakezen?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:42 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Venezulanen dan nog steeds blij zijn als het misdadig Maduro regime weg is. Bestolen worden is minder erg dan zo levenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ook dat de Amerikaanse bedrijven nu met een grote "politiemacht" binnen komen walsen om hun olie af te pakken? Zoals Haliburton in Irak deed?
Ik dacht, dat we het over het recht van de sterkste hadden? Zo van: "doe wat ik zeg, of ik maak je af!"quote:Op maandag 5 januari 2026 09:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat we op een andere golflengte zitten.
Wat ik bedoel is dat je als leider van een land moet zorgen dat je land aanzien heeft.
Het leven is geen Disney film, het is domineren of gedomineert worden.
Het regime zit er nog steeds, alleen Maduro is weg.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Venezulanen dan nog steeds blij zijn als het misdadig Maduro regime weg is. Bestolen worden is minder erg dan zo leven
Niet prima, maar wel een logisch gevolg.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je vind het prima als 90% van de bevolking zou sterven omdat je zelf bij de 10% zou horen?
Wat een bullshit.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat we op een andere golflengte zitten.
Wat ik bedoel is dat je als leider van een land moet zorgen dat je land aanzien heeft.
Het leven is geen Disney film, het is domineren of gedomineert worden.
dat zien we dan wel weer, hangt af van de houding van denemarkenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je bent tegen een invasie van de VS in bijvoorbeeld Groenland?
quote:Op maandag 5 januari 2026 09:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet prima, maar wel een logisch gevolg.
Een ander land dat tegen hun wil zonder dictator wordt binnen gevallen door een ander land voor de centjes en je wilt je oordeel laten afvangen van de reactie van de Denemarken daarop.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:50 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
dat zien we dan wel weer, hangt af van de houding van denemarken
Net zoals in Saoedi Arabië worden veel dingen daar met olie betaald. De mensen leven daar van subsidies en toeslagen, zogezegd. Althans, dat was zo onder Chavez. De reden dat ze Maduro niet zo mogen is omdat hij dat geld liever zelf uitgeeft.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Venezulanen dan nog steeds blij zijn als het misdadig Maduro regime weg is. Bestolen worden is minder erg dan zo leven
Ik zei dan ook 'als' en niet 'nu weg is' of iets in die trant.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het regime zit er nog steeds, alleen Maduro is weg.
er spelen wel meer geopolitieke belangen dan enkel centjes, westerse hegemonie moet behouden blijvenquote:Op maandag 5 januari 2026 09:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Een ander land dat tegen hun wil zonder dictator wordt binnen gevallen door een ander land voor de centjes en je wilt je oordeel laten afvangen van de reactie van de Denemarken daarop.
Ja, jij weet wat er omgaat in het hoofd van al die sterke leiders.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
er spelen wel meer geopolitieke belangen dan enkel centjes, westerse hegemonie moet behouden blijven
We zaten op een andere golflengte dusquote:Op maandag 5 januari 2026 09:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik dacht, dat we het over het recht van de sterkste hadden? Zo van: "doe wat ik zeg, of ik maak je af!"
Hoeveel sterke leiders staan er open voor kritiek? Meestal krijgen de mensen die onvriendelijke dingen zeggen een enkeltje gevangenis.
Zal lekker gaan als het ene westerse land gebied van het andere westerse land gaat afpakken.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
er spelen wel meer geopolitieke belangen dan enkel centjes, westerse hegemonie moet behouden blijven
VS wil de VS hegemonie behouden door andere westerse landen in de kont te neuken. Maar goed als jij graag met je billetjes klaar wil liggen.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:53 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 5 januari 2026 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Wordt jij gedomineerd? Of domineer jij in het leven? Domineer jij je partner? Of heb je een gelijkwaardige relatie?
Hoe werk je met je collega’s? Werk je samen, of wordt je gedomineerd?
Ja in de geopolitiek werkt dat dus helaas wat anders.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Wordt jij gedomineerd? Of domineer jij in het leven? Domineer jij je partner? Of heb je een gelijkwaardige relatie?
Hoe werk je met je collega’s? Werk je samen, of wordt je gedomineerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |