nee pa had hem dus weg gedaan nadat hij hem niet kon fixenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En de klokkenmaker kon ook niks meer doen? Zuur![]()
Ah neequote:Op zondag 4 januari 2026 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee pa had hem dus weg gedaan nadat hij hem niet kon fixen
dus geen kans voor gehad
In het voorjaar enz is het altijd hier wel goed te doen. Maar ik doe het bijna altijd met de fiets.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal loop ik nog steeds liever om, geen zin in smerige schoenen
Ja dat is echt een verliesquote:Op zondag 4 januari 2026 10:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit soort ambachtslui worden steeds schaarser helaas en die moderne meuk valt vaak niet meer te repareren
ja dus dat dus... vandaar dat ik ook nog regelmatig kijk of hij ergens (voor een normale prijs en normale afstand om op te halen) te koop komt.quote:
oh nee, doe ik het ook niet echt meer mee , te vaak lekke banden mee gehad, ondanks speciale antilek banden enzoquote:Op zondag 4 januari 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
In het voorjaar enz is het altijd hier wel goed te doen. Maar ik doe het bijna altijd met de fiets.
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus dat dus... vandaar dat ik ook nog regelmatig kijk of hij ergens (voor een normale prijs en normale afstand om op te halen) te koop komt.
juist met die glasplaat was zo uniek
Net 2 weken vakantie gehad allemaal natuurlijk, gaat genieten worden op de weg morgenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:37 schreef dud0r het volgende:
Ik moet kind naar school brengen morgenochtend. Dat zal dan wel weer een ramp worden met mensen die niet weten hoe ze moeten rijden .
de rust is dan weer verdwenenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net 2 weken vakantie gehad allemaal natuurlijk, gaat genieten worden op de weg morgen
quote:Sneeuw in Nederland
Laatst gewijzigd: 03 januari 2026, 10.38 uur
Door de sneeuw zijn er op meerdere plekken storingen in het land. Hierdoor hebben we op meerdere plekken in Nederland hinder in de treindienst.
Plan je reis kort van te voren en houd rekening met vertraging en uitval van treinen.
vroeger scheurde ze een biljetje doormidden als je een deal sloot en als je dan iemand weer tegenkwam om het geheel af te sluiten en het biljetje paste dan wist je dat je de juiste hadquote:Op zondag 4 januari 2026 10:40 schreef Ama het volgende:
Dankzij @:Dr_Flash hebben we eigenlijk allemaal een beetje een scheurkalender dit jaar.
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)quote:Op zondag 4 januari 2026 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik zal opletten of ik hem toevallig eens zien. Dan geef ik wel een gil. Heb hier een klokkenfanaat in huis dus er komt nog wel eens wat langs
Ik vind dit wel tof. Maar heb net recent een knalroze klok gekregen voor mijn verjaardag.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)
[ afbeelding ]
Ik zie geen zon maar nog steeds wel veel sneeuw.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
De zon schijnt hier al weer volle bak dus de sneeuw gaat weer snel weg
hier sneeuwt het nog...quote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
Dat zijn toffe klokken jaquote:Op zondag 4 januari 2026 10:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb in Beverwijk ook getwijfeld over dit soort klokken (86 cm doorsnee)
[ afbeelding ]
Wintercursus gaat niet door waar we heen wilden.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wintermaatregelen bestan zoals altijd uit "duimen dat het meevalt".
[ afbeelding ]
geen smoesjes meer voor de NS dusquote:Op zondag 4 januari 2026 10:45 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen ze niet een keer bij collegas in de echte koude landen vragen hoe je dit kan voorkomen.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wintermaatregelen bestan zoals altijd uit "duimen dat het meevalt".
[ afbeelding ]
interieur van Jan Steen dus alles pastquote:Op zondag 4 januari 2026 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zijn toffe klokken jain het juiste interieur overigens.
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
interieur van Jan Steen dus alles past![]()
Dat zou ook de enige reden zijn om iets op te hangen boven mn dressoir.
Nu is die hele muur mooi wit en leeg
kost geld, geld dat ze liever in eigen zak stekenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen ze niet een keer bij collegas in de echte koude landen vragen hoe je dit kan voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |