Komquote:
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat klopt, te lui om het boekje door te nemen, tis wel goed zo
Het is bijna de enige klok in huis.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan eigenlijk nietOvenklok is de belangrijkste klok in huis
Ik heb ook nog een gewone klok, die staat geloof ik nog op zomertijdquote:Op zondag 4 januari 2026 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die klopt hier ook niet
is de enige zichtbare klok in huis hier..
verder: PC/smartphone, en die staan altijd goed
Ja zo heb ik de klok van de oven en nog een wekkerradio op de slaapkamer, toch handiger om dat gelijk in 1 oogopslag te zien dan eerst nog je telefoon te moeten zoeken als je net onder de douche vandaan komtquote:Op zondag 4 januari 2026 10:20 schreef dud0r het volgende:
Het is bijna de enige klok in huis.
Hij staat bij mij tegenover de badkamer dus ik kijk er altijd naar als ik daar uit kom. Wat s ochtends nog wel eens een schrikmoment kan opleveren van oh shit even opschieten.
Als die verkeerd zou staan zou ik helemaal in de stress schieten
Zo'n kappersklok is dan nog wel grappig.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:
en dan was ik erg met mn kappersklok waar je via de spiegel in moest kijken om normaal de klok te zien en anders moest denken om dat het in spiegelbeeld zat....
maar rekenen ga ik niet doen
vond ik ook, tot hij stuk was... en pa zou kijken of hij hem kon maken, wat niet lukte en hij alles ook had weggedaan...quote:Op zondag 4 januari 2026 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo'n kappersklok is dan nog wel grappig.
hier dus ookquote:Op zondag 4 januari 2026 10:22 schreef Karzai het volgende:
ik kijk nooit op die ovenklok, stel gewoon de tijd van bakken in dat gaat apart
quote:Code geel verlengd tot dinsdagochtend
Code geel geldt niet langer tot maandagavond, maar tot dinsdagochtend. Het KNMI verwacht tot 05.00 uur hinder door winterse buien.
tuurlijk wel https://www.bol.com/nl/nl(...)mrJLxs8aAgkDEALw_wcBquote:Op zondag 4 januari 2026 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
vond ik ook, tot hij stuk was... en pa zou kijken of hij hem kon maken, wat niet lukte en hij alles ook had weggedaan...
Dat ik dacht.... ik had dat die klok graag nog gehouden als ik ooit nog iemand zou kunnen vinden die het wel kon maken...
want hij is niet meer te koop
Zo'n glazen Karlsson
[ afbeelding ]
maar ja.. iets met gedane zaken
ja dat verschil zie je idd bijna nietquote:Op zondag 4 januari 2026 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk wel https://www.bol.com/nl/nl(...)mrJLxs8aAgkDEALw_wcB
dat is een luxe die ik niet heb op niet vrije dagenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Gladheid is echt een toverwoord bij mij. Dat betekent zo veel als "huisarrest".
quote:Op zondag 4 januari 2026 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat verschil zie je idd bijna niet
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Samequote:Op zondag 4 januari 2026 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Gladheid is echt een toverwoord bij mij. Dat betekent zo veel als "huisarrest".
Aardig van die passant natuurlijk. Gezien de auto en de locatie verwacht ik wel dat de bestuurder zelf iets te enthousiast heeft gedaanquote:Auto glijdt van de weg en belandt in de sloot in Waalwijk, passant trakteert wachtende bestuurder op McDonald’s
Een auto is zaterdag van de weg gegleden en in de sloot beland langs de Taxandriaweg-West in Waalwijk. De bestuurder, die met de schrik vrij kwam, werd tijdens het wachten op de berger getrakteerd door een passant op een warme maaltijd.
https://www.bd.nl/waalwij(...)-mcdonalds~a32ccffe/
gewoon even beetje je best doen heaquote:Op zondag 4 januari 2026 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat verschil zie je idd bijna niet
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |