Nee een irritante manlet met twinkle toes die soms rollen speelt in romcoms.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:12 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat die man van Kobra Kai? Daniel San.
Volgens mij woont hij gewoon in de VS. Je kunt je beter afvragen waarom wij mensen uit de VS nodig hebben om in de jury van een Nederlands programma te zitten.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:00 schreef Mikeytt het volgende:
Die man woont al 20 jaar in Nederland. Waarom vinden we het normaal dat hij nog steeds geen woord Nederlands spreekt???
Hij begon bij So You Think You Can Dance, hè.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij gewoon in de VS. Je kunt je beter afvragen waarom wij mensen uit de VS nodig hebben om in de jury van een Nederlands programma te zitten.
quote:Op zondag 4 januari 2026 01:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij gewoon in de VS. Je kunt je beter afvragen waarom wij mensen uit de VS nodig hebben om in de jury van een Nederlands programma te zitten.
Klopt (deels)quote:Dan Karaty woont afwisselend in New York, waar zijn gezin woont, en in Amsterdam vanwege zijn werk in Nederland.
Zeer terechte klacht, vieze immigranten.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:00 schreef Mikeytt het volgende:
Die man woont al 20 jaar in Nederland. Waarom vinden we het normaal dat hij nog steeds geen woord Nederlands spreekt???
KLB / Hypocrisie rondom Dan Karatyquote:Op zondag 4 januari 2026 01:00 schreef Mikeytt het volgende:
#5quote:Op zondag 4 januari 2026 14:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
KLB / Hypocrisie rondom Dan Karaty
Mikey was jij dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |