Hij is er meer dan open over geweest, zijn verslaving.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:11 schreef Marsenal het volgende:
Typische kast-alcoholist, lekker negeren, die komt zichzelf wel tegen.
Het boeit je blijkbaar voldoende om erop te klikken en reagerenquote:
Ik zeg toch dat dat een aparte klacht zou verdienen, gaat me nu erom dat die gast in al die jaren nog geen woord Nederlands spreekt.quote:
zo zeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Het boeit je blijkbaar voldoende om erop te klikken en reageren
Abid jongen, Karaty hoeft maar een week per jaar in Nederland te zijn. Moet hij dan in het Nederlands zijn woordje doen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat dat een aparte klacht zou verdienen, gaat me nu erom dat die gast in al die jaren nog geen woord Nederlands spreekt.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
zo zeg.
je maakt je wel altijd bezorgd over mij.
Ik heb er genoeg van, jij gaat op de block.
Zo doen wij dat op FOK!forum
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:21 schreef Abid-Meher het volgende:
Deze man is in de jury bij Holland's got talent, een programma dat een apart topic en bijbehorende klacht kan gebruiken, maar het gaat mij nu om het bijzonder om deze Dan, en hoe hypocriet de mensen zijn.
Hij woont soms in Nederland en komt op de Nederlandse televisie maar niemand beklaagd zich dat hij geen Nederlands maar Engels spreekt.
Was het echter niet Dan Karaty op de nationale televisie in een Nederlands programma, maar Aziz, Ozturk of Machmud bij de apotheek of waar dan ook, en hij zou in het Arabisch spreken dan was de hel los.
Hypocriet gedoe dus weer. Of iedere buitenlander leert Nederlands of geen enkele leert het.
Disclaimer: deze klacht is approved door @:mikeytt mijn officiële mentor voor het maken van goede topics.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |