Eens.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik me ook wel weer kan vinden in Thomas in deze.
Is ook zo.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of het bewind van de VS de situatie beter of slechter maakt voor de bevolking. Zeker in het begin zal het daar een grote ellende zijn.
Net zoals in Iran komen straks een paar grote Amerikaanse bedrijven op een cost+ basis alle olie-industrie annexeren en verdelen over hun oliebedrijven. Niemand is er in geïnteresseerd of de bevolking te eten heeft.
Je begrijpt ook, dat het recht van de sterkste inhoud, dat alle leiders na een tijdje worden afgemaakt en vervangen door jongere en nog sterkere leiders?quote:Op zondag 4 januari 2026 00:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Als je niet aan tafel zit, sta je op het menu.
Dat had allemaal prima geweest, als dat de insteek was. Maar je kunt mij echt niet vertellen dat Trump dit gedaan heeft om zogenaamd de Venezolanen te helpen. Hij helpt niet eens zijn eigen mensen.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik me ook wel weer kan vinden in Thomas in deze.
Klopt maar Thomas zijn punt is eigenlijk exact jouw post.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat had allemaal prima geweest, als dat de insteek was. Maar je kunt mij echt niet vertellen dat Trump dit gedaan heeft om zogenaamd de Venezolanen te helpen. Hij helpt niet eens zijn eigen mensen.
En dus zit jij aan de tafel, toch?quote:Op zondag 4 januari 2026 00:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Als je niet aan tafel zit, sta je op het menu.
Ook hier weer, dat is toch nooit de insteek geweest... We gaan van 'fentanyl' naar 'oil' en tussendoor verzinnen we even dat het voor de mensen in Venezuela is.quote:
Zartoshtquote:Op zondag 4 januari 2026 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is jouw profielfoto Alex jones hitler?
Jup en gratis brood bij de bakker, daar werkt wel iemand die ik aankan.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Je begrijpt ook, dat het recht van de sterkste inhoud, dat alle leiders na een tijdje worden afgemaakt en vervangen door jongere en nog sterkere leiders?
Precies. Zonder handhaving volgt iedereen het voorbeeld van de leider en neemt het recht in eigen hand.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup en gratis brood bij de bakker, daar werkt wel iemand die ik aankan.
Trump die eventjes de drugshandel in de hele wereld aanpaktquote:Op zondag 4 januari 2026 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja
https://www.instagram.com/reel/DSHucDmjMX4/
Het is nogal van belang. Je kunt niet gaan stellen dat het goed is als iets een bijkomend efffect heeft en dan doen alsof dat de winst is. Leider en zijn vrouw ontvoerd, aangegeven dat je het land overneemt en dat het om olie gaat. En dan moeten wij doen alsof het om het bevrijden van Venezuela gaat.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt maar Thomas zijn punt is eigenlijk exact jouw post.
Is jouw bakker een dictator die de halve wereld vermoord met zijn drugs?quote:Op zondag 4 januari 2026 00:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup en gratis brood bij de bakker, daar werkt wel iemand die ik aankan.
Nogmaals, dat is nooit de insteek geweest.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is jouw bakker een dictator die de halve wereld vermoord met zijn drugs?
Zo ja, sla die kutkop maar helemaal tot moes dan.
De enige klagers ter wereld hierover zijn de linkse deugsokken op Fok!quote:Op zondag 4 januari 2026 00:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie ze klagen en huilen dan!
https://www.instagram.com/reel/DTC5Kf9jIna/
quote:Op zondag 4 januari 2026 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump die eventjes de drugshandel in de hele wereld aanpakt
Aangezien wij exporteur nummer 1 XTC zijn, ben ik benieuwd wanneer schoof ontvoerd gaat worden door een vreemde mogendheid.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump die eventjes de drugshandel in de hele wereld aanpakt
Ja jij vergelijkt zelf je bakker met een crimineel op wereldtoneel.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is nooit de insteek geweest.
Daar mag hier ook gewoon de doodstraf op komen staan hoor, opgelost.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:47 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Aangezien wij exporteur nummer 1 XTC zijn, ben ik benieuwd wanneer schoof ontvoerd gaat worden door een vreemde mogendheid.
Het idee is, dat je naar de bakker gaat voor brood en hem dan vertelt, dat je zijn gezicht gaat verbouwen als hij om betaling durft te vragen.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is jouw bakker een dictator die de halve wereld vermoord met zijn drugs?
Zo ja, sla die kutkop maar helemaal tot moes dan.
Who cares.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is nooit de insteek geweest.
Zeker.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar mag hier ook gewoon de doodstraf op komen staan hoor, opgelost.
quote:Op zondag 4 januari 2026 00:49 schreef Werkperd het volgende:
Denk dat de wereld geen grotere schurkenstaat heeft gekend als de VS.
Je bakker vergelijken met Maduro is debiel.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:48 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het idee is, dat je naar de bakker gaat voor brood en hem dan vertelt, dat je zijn gezicht gaat verbouwen als hij om betaling durft te vragen.
Je bent net een muur, waar woorden op afketsen.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bakker vergelijken met Maduro is debiel.
Vergelijkt hij zijn bakker met Maduro?quote:Op zondag 4 januari 2026 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bakker vergelijken met Maduro is debiel.
Kom op, wel in lijn blijven!quote:
Recht van de sterkste, toch? En Trump is inderdaad een crimineel op wereldtoneel.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij vergelijkt zelf je bakker met een crimineel op wereldtoneel.
En degene die het uitvoerd is natuurlijk de good guy...quote:Op zondag 4 januari 2026 00:56 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Als dit betekent dat dictators zich nergens meer veilig voelen, ben ik helemaal voor.
Ik denk niet dat Putin of Kim zich druk maken.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:56 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Als dit betekent dat dictators zich nergens meer veilig voelen, ben ik helemaal voor.
Assad en die gasten in Iran denken daar inmiddels wel anders over.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Putin of Kim zich druk maken.
Tegen kleintjes durft Trump wel.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Assad en die gasten in Iran denken daar inmiddels wel anders over.
Die dictator van Groenland ligt wakker.quote:Op zondag 4 januari 2026 00:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Assad en die gasten in Iran denken daar inmiddels wel anders over.
Denk dat Visje dan nog begint te steigeren van verontwaardiging.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky is het eens.
https://www.instagram.com/reel/DTD6PbiAYl7
Ja, benieuwd waar Putin morgen wakker wordt.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky is het eens.
quote:Op zondag 4 januari 2026 01:02 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hamas is het niet eens met het ontvoeren van mensen.![]()
[ afbeelding ]
Allemaal leuk en aardig, totdat Groenland aan de beurt is, dan ineens blijkt het helemaal niet om dictators te gaan. Uiteraard ga jij het dan helemaal toegeven.,....quote:Op zondag 4 januari 2026 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Visje dan nog begint te steigeren van verontwaardiging.
Dit gaat hem nog backfirenquote:Op zondag 4 januari 2026 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelensky is het eens.
Wat Groenland betreft is het een groot gevaar voor de Westerse wereld dat het nietige Denemarken totaal niet in staat is om het strategisch militair te beschermen, het is ooit door Vikingen op het toppunt van hun macht bezet en nu Trumps Amerika dat is mogen moeten zij er lordship over pakken.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, totdat Groenland aan de beurt is, dan ineens blijkt het helemaal niet om dictators te gaan. Uiteraard ga jij het dan helemaal toegeven.,....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |