In Irake juichten ze ook toen Saddam gepakt werd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:13 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Al die juichende mensen in Venezuela en Venezolanen in de rest van de wereld snappen er niks van! De experten hier op het forum moeten hen eens bij gaan praten.
De EU krijgt het niet makkelijk nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:34 schreef cosmosis het volgende:
Trump is de grootste bedreiging voor de EU sinds ja ooit, veel plezier met je kont waxxen
Vroeger ging ik nog wel eens naar Herman Finkers, maar jij zorgt ervoor dat ik veel geld bespaar. Nee, Trump wil juist vriendjes met Putin zijn, kijk alleen maar naar zijn opscheppen over de duur van de telefoontjes onderling.quote:
Dat deed ik vroeger altijd als ik niet kon winnen met knikkeren. Dan bedacht ik gewoon de regel dat je je hand op de pot mocht zetten en je tegenstander maar door je vingers moest schieten. En als dat hem leek te lukken kneep ik mijn hand samen zodat hij daartegenaan schoot.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Projectie en je niet aan de regels houden. Die kinderen die vroeger tijdens een potje voetbal ineens de regels gingen veranderen, puur en alleen in hun voordeel.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De EU krijgt het niet makkelijk nee.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tante Annie zei dat vanmiddag.
Ik snap dat dat is wat we zien. Maar het woord "illegaal" heeft geen betekenis als de leider(s) en de bende(s) van het meest invloedrijke land(en) de oude sets aan regels laten varen voor staatspiraterij en persoonlijk misbruik in de allerbreedste zin.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Projectie en je niet aan de regels houden. Die kinderen die vroeger tijdens een potje voetbal ineens de regels gingen veranderen, puur en alleen in hun voordeel.
Hij probeerde het goedschiks ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vroeger ging ik nog wel eens naar Herman Finkers, maar jij zorgt ervoor dat ik veel geld bespaar. Nee, Trump wil juist vriendjes met Putin zijn, kijk alleen maar naar zijn opscheppen over de duur van de telefoontjes onderling.
Die hebben totaal geen garantie, als de GOP dit laat doorsijpelen gaat het nog heel vervelend worden in de VS zelf en vraag ik mij af hoe united de boel aalemaal nog is aan het einde.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik snap dat dat is wat we zien. Maar het woord "illegaal" heeft geen betekenis als de leider(s) en de bende(s) van het meest invloedrijke land(en) de oude sets aan regels laten varen voor staatspiraterij en persoonlijk misbruik in de allerbreedste zin.
Trump die beeldjes (iemands persoonlijke bezitting( uit een Amerikaanse ambassade meenam tijdens zijn vorige presidentiële periode was pure kleptomanie. En nu wordt een heel land geschonken met grof geweld.
Wat geeft een Mamdani en andere nieuwe burgemeesters de garantie dat ze niet uit de weg worden geruimd na deze acties?
Over twee weken zekersquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij probeerde het goedschiks ja.
Maar gaf ook aan dat de zwaarste sancties nog komen en dat de VS “ondenkbare” mogelijkheden heeft om Rusland te dwarsbomen, dit is er maar één van. De VS en Trump zijn helemaal niet op de hand van Poetin.
Maar dat gaan we nog wel zien.
Welke NL identieit is dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:36 schreef cosmosis het volgende:
Alle pro-Trump incels zullen zich terugtrekken op hn zolderkamer als er daadwerkelijk gevochten dient te worden voor de NL identiteit.....We weten allemaal wie dat zijn op FOK!
Dit is wel stiekem wihsfull thinking, of wil je dat we daadwerkelijk als besten komen bovendrijven....quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De EU krijgt het niet makkelijk nee.
De rode loper vertelde een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar gaf ook aan dat de zwaarste sancties nog komen en dat de VS “ondenkbare” mogelijkheden heeft om Rusland te dwarsbomen, dit is er maar één van. De VS en Trump zijn helemaal niet op de hand van Poetin.
Tot nu toe wijst helemaal niets daarop en is het vooral een soort van wishful thinking. Maar inderdaad, 'we zullen het zien'.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben op de hand van Europa, er zijn nog stappen te nemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dit is wel stiekem wihsfull thinking, of wil je dat we daadwerkelijk als besten komen bovendrijven....
Yup, zoals een schurkenstaat betaamd...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:40 schreef Ali_boo het volgende:
Het witte huis gaat door met 'hype edits' maken
[ x ]
De identiteid van een vrije democratische wereld...Welke helaas steeds schaarscher begint te wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Welke NL identieit is dat?
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben op de hand van Europa, er zijn nog stappen te nemen.
Uiteindelijk komt dat goed hoor, No worries.
Klinkt alsof hij goed op kan schieten met Don jr.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Maduro de dictator, vanmorgen nog tot zijn knieën in de coke en in de avond in de sneeuw van Orange County.
Biden Jr is die cokeheadquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij goed op kan schieten met Don jr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |