En komt dan ook nog eens met veronderstellingen om de discussie te smoren en users vals te framen.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:55 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Dictators mogen gewoon altijd worden afgezet. Indien het internationaal recht ze beschermt, dan kunnen we dat beter afschaffen.
Time will tell.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Smaad, laster, veronderstellingen.
Kom met een quote of kap er mee.
Ja, want ik zou met bepaalde vissen zwemmen, omdat ik een mening heb over iets, maar jij framed niet, natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En komt dan ook nog eens met veronderstellingen om de discussie te smoren en users vals te framen.
Lekker man
En die dictator van Groenland dan? Nogmaals, het hele conflict zou over drugs gaan en die werden gezien als weapons of mass destruction.quote:Op zondag 4 januari 2026 01:55 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Dictators mogen gewoon altijd worden afgezet. Indien het internationaal recht ze beschermt, dan kunnen we dat beter afschaffen.
Niks 'time will tell'.quote:
Tuurlijk jongen, vertel anders nog eens met wat voor vissen ik zwem.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niks 'time will tell'.
Heb je dus niet. Want het is er niet.
Muil houden dus met je woorden in de mond leggen.
Wees er trots op.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, want ik zou met bepaalde vissen zwemmen, omdat ik een mening heb over iets, maar jij framed niet, natuurlijk.
Voor je mening even gaan kijken wie het wel of niet met je eens bent, dan heb je geen eigen mening.
Trots op een eigen mening? Of ben je weer aan het framen?quote:
Gossie, nu ben je op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 4 januari 2026 02:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, vertel anders nog eens met wat voor vissen ik zwem.
Jij was degene die aan het framen ging met die woorden die je niet hard kon maken.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trots op een eigen mening? Of ben je weer aan het framen?
Projecteren is wel je manier van aanpak, nietwaar.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gossie, nu ben je op je teentjes getrapt?
Moet je maar met waarheid aankomen de volgende keer en geen valse veronderstellingen.
Top, nog een poging tot omdraaien er bij.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Projecteren is wel je manier van aanpak, nietwaar.
Lol, nu zelf het projecteren projecteren.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij was degene die aan het framen ging met die woorden die je niet hard kon maken.
Ben je nu aan het projecteren geslagen? Om een poging te wagen nog iets te redden wat er te redden valt?
Nog een poging tot redden wat er te redden valt.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, nu zelf het projecteren projecteren.![]()
Sue me.quote:Op zondag 4 januari 2026 02:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog een poging tot redden wat er te redden valt.
Komt wat zwakjes over allemaal.
Woorden in de mond leggen
Valse frames die je niet hard kunt maken
Projecteren
Valse beschuldigingen.
Gaat goed met je.
Mzzl, meur tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |