Zelf er in gelegen of kitten laten doen?quote:
Oke oke.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe voorjaarscollectie
nee hoor.. maar dacht, wellicht is dat intressant..quote:Op zondag 4 januari 2026 09:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het specifiek een airfryer van de HEMA zijn? Die dingen zijn altijd wel ergens in de aanbieding toch.
belachelijkquote:Op zondag 4 januari 2026 09:50 schreef CherryLips het volgende:
En ook niet op hun kruik met een bontje.
Allebei natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2026 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelf er in gelegen of kitten laten doen?
[..]
Oke oke.
Helaas is de HEMA hier dicht op zondag.
Raaaaaaaaar maar waar.
als ik er 1 neem, neem ik er ook alleen 1 van philips, maar die is dus uitgeslotenquote:
Oh dat heb ik gemistquote:Op zondag 4 januari 2026 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik er 1 neem, neem ik er ook alleen 1 van philips, maar die is dus uitgesloten
Nou ja in de stad is het elke zondag koopzondag maar hier in het winkelcentrum is niet alles open.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:51 schreef Ama het volgende:
Denk dat het in Emmen ook geen koopzondag is.
Goed bezig.quote:
https://www.coolblue.nl/p(...)series-na154-00.html ik heb deze laatst gekocht.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik er 1 neem, neem ik er ook alleen 1 van philips, maar die is dus uitgesloten
heb ik hier ook niet specifiek gemeldquote:
dat ding is huge, geen idee waar ik die kwijt moetquote:Op zondag 4 januari 2026 09:54 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)series-na154-00.html ik heb deze laatst gekocht.
Valt ook wel mee. Maar bij mij kan hij staan op de plek waar eerst mijn magnetron stond.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ding is huge, geen idee waar ik die kwijt moet
dus wat ga je dan nu doen?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik hier ook niet specifiek gemeld
een rebranded HEMA airfryer zou ik niet kopen
ik heb niet extreem veel plek meer in de keukenkastjes en permanent op de aanrecht wil ik hem eigenlijk ook niet..quote:Op zondag 4 januari 2026 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Maar bij mij kan hij staan op de plek waar eerst mijn magnetron stond.
het er lekker bij laten zittenquote:
Waarom was Philips geen optie?quote:Op zondag 4 januari 2026 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het er lekker bij laten zittenik heb er geen haast mee
Ik heb hem op een kastje/rekje naast de koelkast. Op aanrecht of in de keukenkastjes heb ik ook geen plek ervoor.quote:Op zondag 4 januari 2026 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet extreem veel plek meer in de keukenkastjes en permanent op de aanrecht wil ik hem eigenlijk ook niet..
Vind die niet prettig. Maar dat zegt niks over een ander.quote:
oh..quote:
en toen was de brandweer er in 2 minuten?quote:Op zondag 4 januari 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb deze airfryer, was toen 19 euro bij de mediamarkt dus als impuls gekochtHeb dat ding 1 keer gebruikt
ik heb een inbouw koelkast, ruimte daarboven zit een laag kastjequote:Op zondag 4 januari 2026 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem op een kastje/rekje naast de koelkast. Op aanrecht of in de keukenkastjes heb ik ook geen plek ervoor.
want?quote:Op zondag 4 januari 2026 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Als ik weer thuis ben zal de magnetron op het aanrecht moeten staan
Waar staat die nu dan?quote:Op zondag 4 januari 2026 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Als ik weer thuis ben zal de magnetron op het aanrecht moeten staan
Oja zoquote:Op zondag 4 januari 2026 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh..
ik verduidelijk:
ik kijk zo nu en dan rond naar airfryers, ik dacht "Ha, 15% korting bij HEMA nice; misschien philips airfryer met korting"
"oh nee toch niet, nevermind dan voor nu; ik zoek later wel weer"
zoals gezegd: ik heb er geen haast mee, en wil alleen een philips airfryer
Ik heb de mijne in het washok gezet in de stellingkast, kan er toch nog niet helemaal afscheid van nemen. 5x per jaar ofzo is het toch handig dat ik er 1 heb.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:03 schreef dud0r het volgende:
Ik heb geen magnetron. Tot grote verbazing van m'n schoonzusjes. Want hoe kan ik nou leven zonder magnetron
Maak je niet elke keer schoon? De mijne ziet er nog steeds gloednieuw uit. Heb er inmiddels toch aardig wat dingen in gegooid.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:04 schreef dud0r het volgende:
Zag laatst dat je dat hele airfryer mandje gewoon met water en sop kan vullen en dan op 200 graden voor 20 minuten ofzo en dan is het daarna weer zo goed als nieuw.
Dat moet ik ook maar eens proberen
Nee teveel gedoetjes, lomp groot ding dat ik niet op het aanrecht ga zetten en dus in de kast terug heb gezetquote:Op zondag 4 januari 2026 10:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen was de brandweer er in 2 minuten?
zou deze trouwens wel een keer willen vervangen, maar goede degelijke alternatieven zijn zo 700 euroquote:
Nee ik heb er bakpapier in dus vind het niet nodig dat elke keer schoon te maken maar merk wel dat het toch wat vettig begint te worden.quote:Op zondag 4 januari 2026 10:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Maak je niet elke keer schoon? De mijne ziet er nog steeds gloednieuw uit. Heb er inmiddels toch aardig wat dingen in gegooid.
ik vind het al heeel snel rommelig ogenquote:Op zondag 4 januari 2026 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hier staat hij er ook permanent. L - keuken dus past best.
Ik ook, veel praktischerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |