Sneeuwbal naar gooienquote:
ik koekeloer zo wel eff naar buiten.. maar zal wel niks boeiend zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:38 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag lag hier op sommige stukjes een beetje, stelde niet zoveel voor.
Maar net heeft het wel echt gesneeuwd en nu lag alles nog helemaal dicht. Dus heb nog even 10 minuten een blokje om gedaan
Krsp krsp krsp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenzij je rompje bentquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Wasknijpers in elkaar zetten of garnalen pellen kan iedereen toch wel lijkt me zo.
behalve als je weg gerobotiseerd bentquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Wasknijpers in elkaar zetten of garnalen pellen kan iedereen toch wel lijkt me zo.
Beschuitpapquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef essnhills het volgende:
Melk moet op, dus nog ff een toetje van vroeger maken
Warme melk met beschuit en suiker
Ook lekker zo voor het slapen gaan
dat klinkt niet lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:55 schreef essnhills het volgende:
Melk moet op, dus nog ff een toetje van vroeger maken
Warme melk met beschuit en suiker
Ook lekker zo voor het slapen gaan
Bohh zo lekkerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melk opwarmen
Beschuitjes in stukken breken in je kommetje. Paar schepjes suiker erbij
Warme melk erbij gieten en
quote:
Is wel erg lang geleden dat ik dat gegeten hebquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bohh zo lekker
Dat maakte mijn vader altijd als de melk op moest. En dat was altijd een traktatie
Gewoon ook weer een keertje maken danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is wel erg lang geleden dat ik dat gegeten heb
Dan moet ik beschuit en suiker in huis halenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon ook weer een keertje maken dan
Is dat een probleem?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik beschuit en suiker in huis halen
Ik ben ook nog even naar buiten geweest maar hier is het splut splut splutquote:Op zaterdag 3 januari 2026 21:38 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag lag hier op sommige stukjes een beetje, stelde niet zoveel voor.
Maar net heeft het wel echt gesneeuwd en nu lag alles nog helemaal dicht. Dus heb nog even 10 minuten een blokje om gedaan
Krsp krsp krsp
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even naar buiten geweest maar hier is het splut splut splut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |