Goed idee. Ik heb morgen wel tijd.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als Trump morgen wordt ontvoerd, dan zullen er ook mensen gaan juichen op straten, maar dan denk ik dat je er vast ineens anders over denkt.
okquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als Trump morgen wordt ontvoerd, dan zullen er ook mensen gaan juichen op straten, maar dan denk ik dat je er vast ineens anders over denkt.
Lincoln... Roosevelt... Eisenhower... Kennedy... Johnson... zelfs Nixon...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:47 schreef Regilio_ het volgende:
Iemand heeft 'm nu ook op Twitter gepost. Kan deze in de OP?:
[ x ]
Waarom zou dit in de OP moeten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:47 schreef Regilio_ het volgende:
Iemand heeft 'm nu ook op Twitter gepost. Kan deze in de OP?:
[ x ]
Aangekomen in New York zo te zien.quote:
Venezuela heeft zelf de kracht om een verandering in te zetten, wanneer het daar klaar voor is. Daar heeft men geen oliepiraterij voor nodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:41 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Mooi voor die mensen. Jammer dat men op dit forum die mensen niks gunt vanwege TDS.
Bizar hè. Heb die video al 10x gekeken ofzo, blijft nog steeds niet vervelen zo debiel is het.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lincoln... Roosevelt... Eisenhower... Kennedy... Johnson... zelfs Nixon...
En dan is dit de president van de VS in 2026
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb morgen wel tijd.
Ze zullen in het Pieter Baan Centrum nog wel een plekje hebben toch?
Toch?quote:
Is dit een verkapte steunbetuiging voor Maduro’s bewind?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Venezuela heeft zelf de kracht om een verandering in te zetten, wanneer het daar klaar voor is. Daar heeft men geen oliepiraterij voor nodig.
Dit zegt toch wel iets over de leider van de vrije wereld en waar de rest van de wereld mee van doen heeft dacht ik zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou dit in de OP moeten.
Hier moest ik dan wel weer om lachen.quote:
Alleen het is de afgelopen 25 jaar niet gelukt?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Venezuela heeft zelf de kracht om een verandering in te zetten, wanneer het daar klaar voor is. Daar heeft men geen oliepiraterij voor nodig.
En jij denkt dat het de VS onder dwang wel gaat lukken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:53 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Alleen het is de afgelopen 25 jaar niet gelukt?
Beter maar niks doen en die mensen verder laten verhongeren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
En jij denkt dat het de VS onder dwang wel gaat lukken?
Niks geleerd van de Amerikaanse inmenging in Midden en Zuid Amerika de laatste 100 jaar?
Ja, want dat was de insteek, echt hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:58 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Beter maar niks doen en die mensen verder laten verhongeren.
En jij denkt dat het de VS onder dwang wel gaat lukken?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:53 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Alleen het is de afgelopen 25 jaar niet gelukt?
Wat mede door de VS is veroorzaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:58 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Beter maar niks doen en die mensen verder laten verhongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |