abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219745864
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:52 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat klopt en daarmee komt het verhaal van Reality FBI dat Mies dankzij haar gerommel met mr. Wolf een bom op de poly heeft gegooid steeds geloofwaardiger over.

Dat ze het nog goed heeft willen maken en de anderen daar geen zin meer in hadden kan ze hun toch niet kwalijk nemen?
100%
pi_219745868
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Vreselijk triest eigenlijk, alles wat zij filmt is vanaf de bank of het bed 😳 Of zittend in de auto. Lekker wandelen met je kleine door de sneeuw!! Blokjes bouwen op de grond, niks van dat allemaal 😞
Ik denk ook dat haar lijf dat niet trekt. Ik verwacht dat zij wel last heeft van haar knieën enz door obesitas.
pi_219745882
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:17 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Vreselijk triest eigenlijk, alles wat zij filmt is vanaf de bank of het bed 😳 Of zittend in de auto. Lekker wandelen met je kleine door de sneeuw!! Blokjes bouwen op de grond, niks van dat allemaal 😞
Met mooi weer in de zomer naar het strand, ze wonen daar toch naast ofzo? Snap het niet. Desnoods in de tuin spelen.
pi_219745926
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:32 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Met mooi weer in de zomer naar het strand, ze wonen daar toch naast ofzo? Snap het niet. Desnoods in de tuin spelen.
Te warm denk ik. Als het niet waait heeft ze wel last van de warmte. En autisme en zon in de ogen is ook niet altijd een goede combi.
pi_219745947
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit zijn van die ouders die hun kinderen zo graag bekend willen hebben en daar alles voor doen
De kinderen hebben allemaal ook een eigen pagina. De jongste misschien al wel vanaf de geboorte.
  Moderator zondag 4 januari 2026 @ 18:39:45 #231
184769 crew  Deisyy
pi_219745955
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
De kinderen hebben allemaal ook een eigen pagina. De jongste misschien al wel vanaf de geboorte.
ieuw :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219745962
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:31 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik denk ook dat haar lijf dat niet trekt. Ik verwacht dat zij wel last heeft van haar knieën enz door obesitas.
Ze kan ook winkelen. En als bukken niet lukt kan ze de tafel misschien eens opruimen. Kind in de kinderstoel, zij aan tafel en bouwen maar. Of verven. Er is genoeg te bedenken.
pi_219745996
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan ook winkelen. En als bukken niet lukt kan ze de tafel misschien eens opruimen. Kind in de kinderstoel, zij aan tafel en bouwen maar. Of verven. Er is genoeg te bedenken.
Maar niemand vertelt haar dat!
pi_219746001
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja precies, ik heb behoorlijke bekkenklachten dus ik pak standaard een groot kussen om op te zitten. Inmiddels pakken de kinderen (4 en ook die van 2) die zelf al voor me als ze willen dat ik op de grond kom spelen. En ook op de bank kun je prima spelen. Of op de bank met de koffietafel erbij.
pi_219746028
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 16:52 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik lees bij de bellinga’s dat ze aan ‘homeschooling’ doen op dit moment. Het jongentje van 4jaar leert tot 10 tellen.
Ik weet niet of mijn kinderen dan heel vroeg zijn maar zelfs mijn peutertje van 2,5 kan al tot 10 tellen (en ook in het Engels)
Echt ik snap niet dat deze ouders die kinderen van school weg kunnen houden.. vooral die oudste die gaat niet eens naar een middelbare school ik vind zelf dat dit echt bij je ontwikkeling hoort..
Aan het einde van groep 1 moet een kind tot 20 kunnen tellen. Het eerste gedeelte leren ze idd eerst tot 10 te tellen. Daar is dus niets raars aan.
En nee, ik ben absoluut geen Bellinga fan.
pi_219746049
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien wil ze er wel iets over kwijt omdat haar iets heel hoog ziet, je weet het niet en misschien heb ik het helemaal mis hoor, ik ben ook gewoon een zachtgekookt ei die vaak het positieve van mensen inziet, soms ten onrechte.
Ik denk zeker dat het haar hoog zit. En dat mag, het is niet niks. Ik denk alleen dat 9 van de 10 mensen dit doorlopen met een groepje goede vrienden en vriendinnen rond de keukentafel en niet over social media. Maar ja; daarom ben ik waarschijnlijk ook geen flu en zal dat ook nooit worden
pi_219746091
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij had ie al een eigen Insta account voordat ie geboren was.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219746094
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:43 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Maar niemand vertelt haar dat!
Ze leest vast mee. Dus weet ze het nu😊
pi_219746105
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vindt het een feestje dat ze elke dag met haar kind kan zijn. DOE ER DAN WAT MEE! Laat het voor hem ook een feestje zijn.
Het meest treurige wat ik vandaag zag was de reclame van Sanneke waarbij ze met M op een draaistoel zit en dat haar interactie met haar dreumes is.
pi_219746106
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:44 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja precies, ik heb behoorlijke bekkenklachten dus ik pak standaard een groot kussen om op te zitten. Inmiddels pakken de kinderen (4 en ook die van 2) die zelf al voor me als ze willen dat ik op de grond kom spelen. En ook op de bank kun je prima spelen. Of op de bank met de koffietafel erbij.
Denken in mogelijkheden. Ik hou ervan! En je kinderen vast ook❤
pi_219746121
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het meest treurige wat ik vandaag zag was de reclame van Sanneke waarbij ze met M op een draaistoel zit en dat haar interactie met haar dreumes is.
Het zit er gewoon niet in. Echt heel triest voor het kind. Ik gun hem zoveel meer dan wat hij heeft en krijgt.
pi_219746130
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:54 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij had ie al een eigen Insta account voordat ie geboren was.
Oh zou best kunnen. Ik volg ze niet. Zie er soms iets van langs komen.
pi_219746146
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Die moeder plaatst ook bijzondere fotos van die meisjes.
Ik keek vandaag sinds lange tijd weer eens bij ze en mij viel het op dat ik Fara zelf er ook niet helemaal top uit vind zien. Ik heb al meerdere keren gelezen dat de wereldreis een soort vlucht lijkt te zijn en als ik moeder zie dan geloof ik inderdaad dat er wel wat stress is daar.
pi_219746166
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 18:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En wat een zooi in die caravan zeg. Naast de tv staat allerlei bende. Hele dag thuis dus tijd zat om op te ruimen
pi_219746284
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Joejoe, jullie al klaar voor AM’s grote comeback morgen?

Zou Debbie al door haar afkickverschijnselen heen zijn
Ik moet eerlijk zijn ik heb haar niet echt gemist,je moet een beetje afkicken maar dat komt ook omdat ze er per dag zo veel stories door heen gooit . Van mij mag ze wel weg blijven ( al ga ik wel weer kijken als ze morgen terug komt ) niets mooier dan je te kunnen ergeren
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219746307
Ik vind het oprecht best zorgwekkend dat Sanneke en Dion samen de zorg dragen voor een kindje. Ik bedoel dit niet vals of omdat ik wil bitchen. Maar als ik kijk naar wat onze kinderen vragen en nodig hebben om stabiel op te kunnen groeien en voldoende uitdaging te krijgen.. Het kindje groeit op in een trailer. Nu heb ik heus het huizenprobleem niet gemist, maar dit is een bewust gevolg van een serie onverstandige keuzes. Er is geen huurbescherming. Oma heeft het grote huis niet meer. Wat doen ze als ze dalijk op straat worden gezet? Het is ook nog eens een heftig smerig grote bende daarbinnen. Een gezond voorbeeld van opruimen en hygiene is er niet. Er wordt, naar wat we zien, heel weinig moeite gestopt in zijn ontwikkeling en ervaringen. Sanne lijkt de deur niet met hem uit te durven zonder Dion. Hij zit maar in die trailer. De interactie met hem is minimaal. Nu is hij een geweldige slaper, maar zelfs dan wordt er al met regelmaat geklaagd. Financieel is de situatie volgens mij ook niet optimaal en er is geen zicht op verbetering tenzij er iemand het loodje legt blijkbaar of er geschooid wordt op instagram.
Adviezen of hulp om andere levenskeuzes te (kunnen) maken accepteren ze niet. Ze lijken de mentale capaciteit niet te hebben om het roer om te gooien en/of voldoende te bieden. Zolang je een baby/dreumes hebt die nog weinig nodig heeft loopt dit allemaal nog wel los, maar hoe moet dit straks? Het lijkt echt geen gebrek aan liefde maar wel aan kunde en kennis. Ik vind het echt verdrietig, ik kijk ook niet meer.
pi_219746313
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 19:03 schreef Earring het volgende:

[..]
En wat een zooi in die caravan zeg. Naast de tv staat allerlei bende. Hele dag thuis dus tijd zat om op te ruimen
Idd. Ik verbaas me ook elke keer over die enorme zooi overal. En idd, als ze niet op de grond kan zitten zit dan aan tafel, kleuren, knutselen of lezen met je kind.
pi_219746364
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar echt, hij ‘kletst’ tegen haar, en zij zit alleen maar op de bank te filmen. Ga lekker met hem kletsen, ga met hem op de grond zitten
Volgens mij kletst hij inmiddels niet eens meer naar Sanneke, maar naar de camera…

Hebben jullie de aankondiging van Tamara gezien voor haar nieuwe plan om niet in de bijstand te blijven? Ziet er voor mij uit alsof ze toch maar geld wil gaan verdienen aan social media ipv een echte baan te gaan zoeken en weer de zorg in te gaan zoals ze eerst zei. Influencen en coach 🙄
pi_219746381
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 19:24 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind het oprecht best zorgwekkend dat Sanneke en Dion samen de zorg dragen voor een kindje. Ik bedoel dit niet vals of omdat ik wil bitchen. Maar als ik kijk naar wat onze kinderen vragen en nodig hebben om stabiel op te kunnen groeien en voldoende uitdaging te krijgen.. Het kindje groeit op in een trailer. Nu heb ik heus het huizenprobleem niet gemist, maar dit is een bewust gevolg van een serie onverstandige keuzes. Er is geen huurbescherming. Oma heeft het grote huis niet meer. Wat doen ze als ze dalijk op straat worden gezet? Het is ook nog eens een heftig smerig grote bende daarbinnen. Een gezond voorbeeld van opruimen en hygiene is er niet. Er wordt, naar wat we zien, heel weinig moeite gestopt in zijn ontwikkeling en ervaringen. Sanne lijkt de deur niet met hem uit te durven zonder Dion. Hij zit maar in die trailer. De interactie met hem is minimaal. Nu is hij een geweldige slaper, maar zelfs dan wordt er al met regelmaat geklaagd. Financieel is de situatie volgens mij ook niet optimaal en er is geen zicht op verbetering tenzij er iemand het loodje legt blijkbaar of er geschooid wordt op instagram.
Adviezen of hulp om andere levenskeuzes te (kunnen) maken accepteren ze niet. Ze lijken de mentale capaciteit niet te hebben om het roer om te gooien en/of voldoende te bieden. Zolang je een baby/dreumes hebt die nog weinig nodig heeft loopt dit allemaal nog wel los, maar hoe moet dit straks? Het lijkt echt geen gebrek aan liefde maar wel aan kunde en kennis. Ik vind het echt verdrietig, ik kijk ook niet meer.
Nou precies dit.
Sanneke heeft een kind om mee in bed of op de bank te hangen.
Alles is te zwaar of te veel, alles is klagen. Ze woont notabene op een vakantiepark, ga naar buiten met je kind. Hoeft niet ver, maar laat hem de wereld ontdekken buiten die caravan om.
Als hij naar school moet dan zal ze ook t huis uit moeten.
En dan van o.a. de bakfiets zeggen; als er nog een kindje komt. Wat dan Sanneke? Dan staat die bakfiets nog net zo goed stof te happen.
pi_219746387
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 17:58 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Walk digital (bedrijf van broer en schoonzus)doet volgens mij de podcast. (Mies bedankte laatst en aantal mensen waaronder hen)
Ik vind het wel het zoveelste bewijs dat er zooo ontzettend veel nep, ander antwoord, advies over wat wel en niet zeggen enz.

En....zo ontzettend niet oke dat zijn maar steeds dingen blijft droppen. Zwijg gewoon....wordt volwassen, neem je verlies, rouw, praat erover met je echte vriendinnen in real life, maar stop met je scheiding te verkopen als commercieel iets.
Volgens mij hebben zij alleen de logo/huisstijl gedaan, ik denk niet dat zij ook echt de opnames doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')