Een continent vol landen die decennialang geconditioneerd zijn om slaafs achter de VS aan te lopen. Het kost heel wat moeite om weer zelfstandig te durven denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk en aardig, maar dat feestje werkt nu alleen binnen NAVO verband omdat er één partij is die met kop en schouders boven de rest uitsteekt en de leiderskar trekt. Wie moet die rol overnemen als die partij wegvalt? De Fransen? De Duitsers?
Voedsel, kunststoffen, energieprijzen, productiekosten in algemeen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Noem eens wat meer invloeden dan….
Jarenlang murdercapital of the USA geweest.quote:
Contract gas en stroom vast gezetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voedsel, kunststoffen, energieprijzen, productiekosten in algemeen.
Die gaat het vast uitstekend doen mijn zijn neus vol pudra blanca.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:52 schreef RotatoR het volgende:
RubioGod in de achtergrond. De ideale presidentskandidaat voor 2028.
Had mijn demente oma toen ook in het begin van haar dementie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch mooi hoe die vent altijd compleet kan afdwalen van het onderwerp.
Alles wat achter Trump staat, letterlijk en figuurlijk, is een creep.quote:
Mijn dementerende oma bood ons iedere 5 minuten snoep aanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Had mijn demente oma toen ook in het begin van haar dementie.
Ik heb het niet direct over jouw energieprijzen maar die voor bedrijven die producten voor jou maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Contract gas en stroom vast gezet![]()
Voedsel stijgt al jaren. Lig ik niet wakker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |