Tegen die tijd staan ze al bij mijquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien vanavond op tijd weer binnen zetten voordat ze bevriezen
Frisdrank kan niet bevriezen boven de 0quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vanavond zit ik met een feestje in mijn huis. Heel mijn koelkast vol met hapjes. Er was maar weinig plaats in mijn koelkast
Tot ik besefte. Het is buiten 1 graad. heb nu een boodschappentas vol met drinken buiten gezet. En heb net gevoeld na een uurtje zijn al lekker koud
Als het nu al slechts 1 graad is, grote kans dat het vanavond dan onder 0 duikt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Frisdrank kan niet bevriezen boven de 0
Bijna heel KLB komt vanavond, ben je niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Een leuk feestje in huize Capuchon, dat wordt vast een knalfuif!
Kom je daar nu pas achter? Dat doe ik altijd al als het zo koud is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vanavond zit ik met een feestje in mijn huis. Heel mijn koelkast vol met hapjes. Er was maar weinig plaats in mijn koelkast
Tot ik besefte. Het is buiten 1 graad. heb nu een boodschappentas vol met drinken buiten gezet. En heb net gevoeld na een uurtje zijn al lekker koud
Heb afgezegd, ik kan helaas niet naar België komen met deze weersomstandigheden en mijn beschikbare vervoerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bijna heel KLB komt vanavond, ben je niet uitgenodigd?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Bijna heel KLB komt vanavond, ben je niet uitgenodigd?
Je kunt mijn invite krijgen, hij heeft ze toch niet op naam gezetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |