Avondje op bezoek bij haar favoriete zoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:35 schreef jigggy het volgende:
[..]![]()
Gun mijn lieve bejaarde mama ook wat
Die durft de hut niet uit met dit weerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Avondje op bezoek bij haar favoriete zoon.
21:15.quote:
Reddit/r/cuckoldquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zo ver had ik nog niet nagedacht ik was reddit al aan het afzoeken naar zelda stream :'h
Als je haar huis goed kan verkopen aanmoedigen om te komen fietsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die durft de hut niet uit met dit weer
EN is er al een leg met D17 uit gegooid?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee kan iemand me het toernooigemiddelde opduiken van Madars Razma en Ryan Joyce? Dat zijn de enigen die geraden zijn en waarvan het nog niet duidelijk is of die tussen de 90 en 92 zitten. Alvast bedankt
En ik bedoel dus niet het gemiddelde van hun wedstrijdgemiddeldes want dat kan ik zelf wel vinden. Dat is iets anders.
https://nl.wikipedia.org/(...)onship_2026#Algemeenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee kan iemand me het toernooigemiddelde opduiken van Madars Razma en Ryan Joyce? Dat zijn de enigen die geraden zijn en waarvan het nog niet duidelijk is of die tussen de 90 en 92 zitten. Alvast bedankt
En ik bedoel dus niet het gemiddelde van hun wedstrijdgemiddeldes want dat kan ik zelf wel vinden. Dat is iets anders.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)onship_2026#Algemeen
20.45quote:
Ja godverdomme nog de groeten hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel gedaan op de manier die jij niet wilt
Gewoon ( pot 1 gemiddelde + pot 2 gemiddelde ) / 2 tochquote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel gedaan op de manier die jij niet wilt
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:GGMM gaat een goede nieuwjaarsdaad doen
Joyce 90.36quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godverdomme nog de groeten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |