SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het meisje kan ook een natuurlijke dood gestorven zijn in haar slaap. Zeldzaam maar het gebeurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:16 schreef Gibson88 het volgende:
Afgrijselijk. Fokking hell man we zijn net het nieuwe jaar begonnen
Kan me niet voorstellen dat de moeder dan wordt aangehouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het meisje kan ook een natuurlijke dood gestorven zijn in haar slaap. Zeldzaam maar het gebeurt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het meisje kan ook een natuurlijke dood gestorven zijn in haar slaap. Zeldzaam maar het gebeurt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de moeder dan wordt aangehouden.
Wat verschrikkelijk.
Nouja, het hoeft geen natuurlijke dood te zijn. Maar juist de or deze zin.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat de moeder dan wordt aangehouden.
Wat verschrikkelijk.
Kan het ook zijn dat er met spelen iets fout is gegaan.quote:moeder en jongetje zijn gescheiden van elkaar weggebracht
Ja, want dan wordt de moeder ook echt aangehouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ze is al schuldig begrijp ik uit je woorden?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja, want dan wordt de moeder ook echt aangehouden.
Dan kom je niet in het nieuws hèquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lees de OP anders nog even door vooral de eerste twee alinea’s. Ik lees niks over een misdrijf, wel dat ze onderzoek doen en daar zijn nooit nabestaanden bij aanwezig.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:28 schreef Kim-Holland het volgende:
De dierenambulance heeft de hond ook meegenomen.
Of de hond is ook verdachtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat betekent dat de moeder voorlopig niet thuis is ....
Filicidequote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kindermoord door een VROUW.
EN HOE HEET DIT DAN?
Bijvoorbeeld. Of dat de hont gewond is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:25 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Dat betekent dat de moeder voorlopig niet thuis is ....
Een uitzonderingquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kindermoord door een VROUW.
EN HOE HEET DIT DAN?
Aangehouden voor verhoor en spoor onderzoek op haar lichaam is normaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ze is al schuldig begrijp ik uit je woorden?
Aangehouden, meegenomen van plek overlijden in verband met sporenonderzoek, verhoord apart van haar zoon, zoon ook verhoord, lichaam onderzocht, woning onderzocht en daarna trekt men pas een conclusie. Logisch, maken ze in de eerste uren cruciale fouten dan kan het nog wel eens een hele vervelende rechtzaak worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |