Wat een lange riemquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Foto van vanochtend 9 uur
[ afbeelding ]
-15 als je hier bent. Heb je überhaupt wel kleding tegen kou?quote:
ja heb nog truien en zo in rotterdamquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
-15 als je hier bent. Heb je überhaupt wel kleding tegen kou?
Ja wat is er nou erg aan een wandeling van 20 km door de sneeuwquote:
nou dat doe je maar alleen hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat is er nou erg aan een wandeling van 20 km door de sneeuw
Ja geen idee. Door het paneermeel rollen wil ze wel, maar door de sneeuw niet? Rare jongens die snacks.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat is er nou erg aan een wandeling van 20 km door de sneeuw
Ja maar vanaf Schiphol naar Rotterdam. Hoe doe je dat dan? Jas kopen op Schiphol?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nog truien en zo in rotterdam
Flauwquote:
Ja heb hier een tussenjas. en misschien word ik opgehaald. Anders trein naar rotterdam cs en daar een taxi naar huis. en dan thuis klappertanden omdat het moet opwarmen :pquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar vanaf Schiphol naar Rotterdam. Hoe doe je dat dan? Jas kopen op Schiphol?
Poedersneeuwoliebollen welquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee. Door het paneermeel rollen wil ze wel, maar door de sneeuw niet? Rare jongens die snacks.
je had ook, bv, in juni kunnen komen.. nu zou je gezien kunnen worden als een zeiksnor die zelf niet kan plannenquote:
nee kom voor de overdracht van mijn woningquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je had ook, bv, in juni kunnen komen.. nu zou je gezien kunnen worden als een zeiksnor die zelf niet kan plannen
Dat ziet er chic uitquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben vandaag het huis schoongemaakt. echt owijs goed gedaan en ze hebben zwaantje gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Wel gevraagd hoe ze dat gedaan hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben vandaag het huis schoongemaakt. echt owijs goed gedaan en ze hebben zwaantje gemaakt![]()
[ afbeelding ]
nee want schoonmaak ik ga ik niet zelf doenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel gevraagd hoe ze dat gedaan hebben?
Dus nu ben je WOEST ENDE ZIEDEND?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
maar meubels zijn niet gekomen, ze belde vandaag dat ze in de middag zouden komen maar hebben ze niet gedaan
Waar zit je nog op te wachten? En is het appartement dat als eerste verhuurd zou worden wel af?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
maar meubels zijn niet gekomen, ze belde vandaag dat ze in de middag zouden komen maar hebben ze niet gedaan
Echt betrouwbaar zijn ze daar niet echt qua afspraken he?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
ja morgen brengen we de koelkast daar naar toe. dan is die oke voor maandag maar nog niet officieel klaar want heb nog schilderijen die ik wil ophangen. Een plafond ventilator en nog wat andere dingen. Maar zij betaald maar 500 baht dusquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zit je nog op te wachten? En is het appartement dat als eerste verhuurd zou worden wel af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |