quote:
Jullie hebben beide gelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
of die wil gewoon zn rondjes van 10KM
Schrödingers hond.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik deed de deur open, hij zag sneeuw en dacht noppes. Hem toch aangespoord en toen wilde hij daarna niet meer naar huis.
Dus
[..]
[..]
Jullie hebben beide gelijk
gisteren gewoon 3x hele harde dreun gehoord, was vast de eindklapper voor dit seizoenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:
hoe laat smijten ze met die pijlen vandaag?
Hier ook weer kwajongens die met knalvuurwerk bezig waren.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:39 schreef Nizno het volgende:
hoe laat smijten ze met die pijlen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck you.Wanneer hebben ze de mensen daar geteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuck you.dat zijn steden waar ze gewoon hun hand over een toetsenbord hebben gehaald of in een scrabbel zakje hebben gegrabbeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
ja en daarna over het keypad voor de inwonertallenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn steden waar ze gewoon hun hand over een toetsenbord hebben gehaald of in een scrabbel zakje hebben gegrabbeld
Kom je dan in DRT trollen en ons warme bad volschijten? #DAGJESVOLKEDquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:49 schreef Nizno het volgende:
De finale tussen Littler en Van Veen begint zaterdag rond 21.10 uur.
heb het gevonden hoor.
neuj ik kom daar alleen om belachelijke opmerkingen te verwijderenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je dan in DRT trollen en ons warme bad volschijten? #DAGJESVOLKED
Jaa leukquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Even inhalen dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je doorgaans vrij weinig werk aan denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik kom daar alleen om belachelijke opmerkingen te verwijderen
Koop er nog 7 bij en een sleequote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Foto van vanochtend 9 uur
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wil België wat zuidelijke staten. Die zijn wel goed met tweetaligheid.
Leuk. Het enige dat er dan gebeurt, is dat je op volle snelheid een konijn achteraan gaat en recht op een hek met prikkeldraad af gaat.quote:
klopt.1 vakidiootquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je doorgaans vrij weinig werk aan denk ik.
je kan niet altijd 6 gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Was wel lekker lopen net in de ongerepte krakende sneeuwJammer dat het laatste stukje het allemaal aan het smelten was en het een grote drab werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |