straks gaattie er aan onderdoorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De mijne staat nog steeds stof te vangen (hahaatjes) in de kelderNiks gaat boven een goede normale stofzuiger
Ehm de wc die niet door spoelt, douchebak die lekt, deurkrukken die er afvallen enzoquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat laatste is wel jammer ja. Zijn het grote dingen?
staat ie al op de site?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ooit nog een nieuwe bedenkt dan hoor ik het wel!
die wc is erg handig...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ehm de wc die niet door spoelt, douchebak die lekt, deurkrukken die er afvallen enzo
Oh jeetje, dat mag wel gemaakt worden jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ehm de wc die niet door spoelt, douchebak die lekt, deurkrukken die er afvallen enzo
Dan zet ik ze er wel netjes op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat ie al op de site?
want dan moet hij wel de naam buda hebben natuurlijk
Ohja dat klinkt niet bijzonder praktischquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja het was even zoeken, maar wist dat er zoiets al tussenstondquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ooit nog een nieuwe bedenkt dan hoor ik het wel!
netjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet ik ze er wel netjes op.
Ja staat er al op.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat ie al op de site?
want dan moet hij wel de naam buda hebben natuurlijk
Inderdaad. Gelukkig hebben we nog een wc.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat mag wel gemaakt worden ja
Oh. Jammerquote:
Hebben jullie dezelfde nootjesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit met een bakje nootjes te kijken naar hoe de vogels hun nootjes eten
Oké mevrouw Kaandorpquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens was alles aan het smelten, overal derrie.
En gleed je uit bij de mensen die hun stoepje hadden vrijgemaakt. Lees: de losse sneeuw weggehaald en nog een laagje ijs laten zitten.
Tevens waren we teveel mensen buiten.
Nee dat gaat nog wel een paar weken doorquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou toch denken dat ze klaar zijn met knallen op 3 januari. Nee hoor.
Echt. Beter stoppen ze die vuurpijlen en knallen in hun reet.
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijkquote:
zwaar levenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:20 schreef Ama het volgende:
Deze vallen een beetje tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Jammer had er wel weer een keer zin in.
je moet ze ook niet laten vallen maar opetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:20 schreef Ama het volgende:
Deze vallen een beetje tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Jammer had er wel weer een keer zin in.
nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou toch denken dat ze klaar zijn met knallen op 3 januari. Nee hoor.
Echt. Beter stoppen ze die vuurpijlen en knallen in hun reet.
Zeker.quote:
terecht, hij is inmiddels ook al meneer Kaandorp gewordenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker.
Gaat de hont ook nog eens midden op de bank liggen
Ja tegen moest er nog bij staan. Lolquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ze ook niet laten vallen maar opeten
Hij was aan het klagen dat ik hem niet op het juiste plekje kriebelquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
terecht, hij is inmiddels ook al meneer Kaandorp geworden
Blijkbaar ben je beter in klagen dan in kriebelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was aan het klagen dat ik hem niet op het juiste plekje kriebel
Wie is nou het baasje? Jij of de hond?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was aan het klagen dat ik hem niet op het juiste plekje kriebel
Hondquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie is nou het baasje? Jij of de hond?
Dat gunnen we je natuurlijk want zonder ons heb je alleen die hond nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms neem ik jullie in het ooitje voor mijn eigen vermaak
Denk niet dat zij daar problemen mee heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gunnen we je natuurlijk want zonder ons heb je alleen die hond nog.
Dan moet ze Ambar in het ootje nemen en dat wil ze vast niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat zij daar problemen mee heeft.
Huisdieren mag je best een beetje plagen. Doen ze ook bij ons.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ze Ambar in het ootje nemen en dat wil ze vast niet.
Die van mij plagen nooit hoor. Liefste katten ooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Huisdieren mag je best een beetje plagen. Doen ze ook bij ons.
Hedwig is er goed in om achter de deur te verstoppen en als ik dan langs loop doet ze alsof ze me gaat aanvallen (doet ze nooit echt want is gewoon spelen).quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die van mij plagen nooit hoor. Liefste katten ooit.
Bwehehe. Met zo'n sprongetje?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is er goed in om achter de deur te verstoppen en als ik dan langs loop doet ze alsof ze me gaat aanvallen (doet ze nooit echt want is gewoon spelen).Dat is leuk als je net met een vol glas drinken langs loopt.
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zou die i wel weglaten als je dat doet... en ooi nemen lijkt me niet zo smakelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |