nee deze winkel heeft denk ik wat teveel hooi op de vork genomen. Het is een hele grote keten die nu sinds een maand een vestiging hier op het eiland heeft en denk dat ze het niet bij kunnen benen. Want iedereen wacht heel lang op hun bestellingenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt betrouwbaar zijn ze daar niet echt qua afspraken he?
Hebben ze wel slecht gepland danquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee deze winkel heeft denk ik wat teveel hooi op de vork genomen. Het is een hele grote keten die nu sinds een maand een vestiging hier op het eiland heeft en denk dat ze het niet bij kunnen benen. Want iedereen wacht heel lang op hun bestellingen
dat doe ik al sinds de 22stequote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel slecht gepland danKun je ze niet achter de broek aanzitten dat ze moeten opschieten?
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ze al omgekocht, dat is natuurlijk de vraag
Supquote:
Wit en dooiend. Nog 2 dagen en dan weer aan t werk na 2 weken vrij. Geen zin. Maar dat is een luxe, dus vol goede moed ertegenaan. Wat jij?quote:
Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Voel je je al een beetje thuis?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:02 schreef Flory- het volgende:
Hier sneeuwt het ook nu, maar +3 dus smelt terwijl je ernaar kijkt.
Oh oke oke.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet :p was ook niet goed uitgekomen met de schoonmaak denk ik
hmm nee dat heb ik nog niet gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ze al omgekocht, dat is natuurlijk de vraag
ik heb net boodschapjes gedaan en daarna melk opgewarmd voor verse warme chocomelquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wit en dooiend. Nog 2 dagen en dan weer aan t werk na 2 weken vrij. Geen zin. Maar dat is een luxe, dus vol goede moed ertegenaan. Wat jij?
alvast toezeggen onder voorbehoud?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb net boodschapjes gedaan en daarna melk opgewarmd voor verse warme chocomel
En ik ben aan het bedenken of ik het aandurf om te gaan high teaen met 2 vriendinnen over 2 weken.
Ja prima hoor, het is wel groot maar dat is best lekker en ook oud en zoals hier overal, worden in oude huizen dingen door eigenaar niet goed gerepareerd of vervangen, dat is minderquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Voel je je al een beetje thuis?
Ja denk hetquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alvast toezeggen onder voorbehoud?
oh ja das zeker belangrijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk het
En ff overleggen waar dan en of ik kan worden opgehaald zodat ik niet al mijn energie al kwijt ben aan het reizen
Spannend. Wel heel leuk. Maar t blijven dagkoersen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb net boodschapjes gedaan en daarna melk opgewarmd voor verse warme chocomel
En ik ben aan het bedenken of ik het aandurf om te gaan high teaen met 2 vriendinnen over 2 weken.
Dat zou zeker al schelen, goed idee!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk het
En ff overleggen waar dan en of ik kan worden opgehaald zodat ik niet al mijn energie al kwijt ben aan het reizen
Vorig jaar een robotstofzuiger gekocht. Beste aankoop van t jaarquote:
Jupquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spannend. Wel heel leuk. Maar t blijven dagkoersen natuurlijk
Ja mij ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat zou zeker al schelen, goed idee!
Hopelijk lukt het, lijkt me heerlijk voor je
Dat doe ik misschien als mijn huidige stofzuiger kapot gaat. Maar het is een Miele, dus dat gebeurt nooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar een robotstofzuiger gekocht. Beste aankoop van t jaar
Robotstofzuigergenotquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar een robotstofzuiger gekocht. Beste aankoop van t jaar
Vroegah toen ik 15 oid was, was er bij ons een enorm pak sneeuw gevallen in maart. 30cm oid bij ons.quote:
Durf jij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Chocolade?quote:
Over 2,5 maand zit ik in Londen en dan ga ik echt boemveel gember chocolademelk van hotel Chocolat in slaanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:14 schreef essnhills het volgende:
Lekker die warme chocomel
Waarom doe ik dat niet vaker op die manier
Melk in een groot glas, en dat in een pannetje. Langzaam opwarmen. ~ 4 tl cacaopoeder in het glas. Scheutje warme melk erbij en papje van roeren. Nog een scheutje melk erbij en roeren en dan xe rest
Schepje suiker naar smaak en klaar
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Durf jij.
[..]
Chocolade?
[..]
Over 2,5 maand zit ik in Londen en dan ga ik echt boemveel gember chocolademelk van hotel Chocolat in slaan
geniet er vanquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:14 schreef essnhills het volgende:
Lekker die warme chocomel
Waarom doe ik dat niet vaker op die manier
Melk in een groot glas, en dat in een pannetje. Langzaam opwarmen. ~ 4 tl cacaopoeder in het glas. Scheutje warme melk erbij en papje van roeren. Nog een scheutje melk erbij en roeren en dan xe rest
Schepje suiker naar smaak en klaar
Miele, is er geen betere (hopelijk bezorgt dit Danny weer een kwartje aan reclame)quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe ik misschien als mijn huidige stofzuiger kapot gaat. Maar het is een Miele, dus dat gebeurt nooit.
Oh dat laatste is wel jammer ja. Zijn het grote dingen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja prima hoor, het is wel groot maar dat is best lekker en ook oud en zoals hier overal, worden in oude huizen dingen door eigenaar niet goed gerepareerd of vervangen, dat is minder
De mijne staat nog steeds stof te vangen (hahaatjes) in de kelderquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe ik misschien als mijn huidige stofzuiger kapot gaat. Maar het is een Miele, dus dat gebeurt nooit.
Was het fein? Nee volgens mij niet, het ligt op het puntje van m'n tong.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:27 schreef essnhills het volgende:
Welk niet bestaand woord hadden we laatst ook weer ontdekt hier dat ook een linkje bleek te zijn?
Dat was een ei/ij/eij woord
@:nizno
En robotstofzuiger > helemaal niet stofzuigenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De mijne staat nog steeds stof te vangen (hahaatjes) in de kelderNiks gaat boven een goede normale stofzuiger
jaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:27 schreef essnhills het volgende:
Welk niet bestaand woord hadden we laatst ook weer ontdekt hier dat ook een linkje bleek te zijn?
Dat was een ei/ij/eij woord
@:nizno
Wel feinquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het fein? Nee volgens mij niet, het ligt op het puntje van m'n tong.
ja diequote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het fein? Nee volgens mij niet, het ligt op het puntje van m'n tong.
quote:
Anne-Mariequote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:31 schreef Nizno het volgende:
ze moet ook al om 12 uur thuis zijn maar dat zal me een grote zorg zijn
Tevensquote:Op zaterdag 3 januari 2026 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De mijne staat nog steeds stof te vangen (hahaatjes) in de kelderNiks gaat boven een goede normale stofzuiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |