Leuk. Het enige dat er dan gebeurt, is dat je op volle snelheid een konijn achteraan gaat en recht op een hek met prikkeldraad af gaat.quote:
klopt.1 vakidiootquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je doorgaans vrij weinig werk aan denk ik.
je kan niet altijd 6 gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Was wel lekker lopen net in de ongerepte krakende sneeuwJammer dat het laatste stukje het allemaal aan het smelten was en het een grote drab werd
Ben vandaag wel zo verstandig geweest om er geen groter rondje van te maken want inmiddels sneeuwt het weerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan niet altijd 6 gooien
(of 180, of een 9 darter)
kun je straks weer opnieuw krakenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vandaag wel zo verstandig geweest om er geen groter rondje van te maken want inmiddels sneeuwt het weer
Komt wel gelijk weer met bakken uit de luchtquote:
ja zippo is geband dus daar hebben we voorlopig geen last meer vanquote:
het is een gotspe, er mag niet boven 0 worden als het sneeuwtquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt wel gelijk weer met bakken uit de luchtmaar het is 2 graden buiten, dus zodra het stopt is het vrij snel weer weg
er schijnt ook nog een niet grappig koppiekat geweest te zijn... die mocht een dagje knagenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zippo is geband dus daar hebben we voorlopig geen last meer van
quote:Plastisch chirurgen hebben tijdens de jaarwisseling 93 vuurwerkslachtoffers behandeld. Dat is volgens de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVPC) een forse stijging. Vorig jaar ging het om 62 patiënten.
Het jammere is dat het vaak de omstanders en hulpverleners zijn die het slachtoffer zijn en niet de teringmongolen die het afstekenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het jammere is dat het vaak de omstanders en hulpverleners zijn die het slachtoffer zijn en niet de teringmongolen die het afsteken
quote:Van de 93 slachtoffers was ruim twee derde achttien jaar of jonger. Nagenoeg alle patiënten zijn man en in vrijwel alle gevallen had het slachtoffer het vuurwerk zelf afgestoken. Slechts tien patiënten waren omstanders. In drie van de vier gevallen was er sprake van illegaal vuurwerk.
Oh dat valt weer mee dan, eigen schuld, dikke bult. Of ja, eerder brandwonden en loshangende ledematen in dit gevalquote:
Dat is pech, hand weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat valt weer mee dan, eigen schuld, dikke bult. Of ja, eerder brandwonden en loshangende ledematen in dit geval
Oh, kan. Meestal reguleert het zichzelf heel aardig daarquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
er schijnt ook nog een niet grappig koppiekat geweest te zijn... die mocht een dagje knagen
EN lekker de rest van je leven de samenleving op kosten jagen jeej.quote:
Ja het is bij jouw veel te warmquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat veel sneeuw hebben jullie allemaal.
show offquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het is best een beetje roestig aan het worden mijn topo kennis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt me erg tegen dat je het niet in 1x goed kunt spellenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
alhoewel ik eigenlijk wel 20 % beter ben dan die kaartjes want ik ga niet tachtig keer proberen om Ar-Riyjadh op de "juiste" manier te spellen
Wordt al minder. Het is aan het dooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat veel sneeuw hebben jullie allemaal.
Ach, zijn al zoveel mensen die de samenleving op kosten jagen, die paar kunnen er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN lekker de rest van je leven de samenleving op kosten jagen jeej.
en dan is het ook maar de vraag of het er wel echt in staatquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
alhoewel ik eigenlijk wel 20 % beter ben dan die kaartjes want ik ga niet tachtig keer proberen om Ar-Riyjadh op de "juiste" manier te spellen
quote:Treinen en bussen
Sneeuw op de bovenleiding en in de wissels leidt ertoe dat er veel minder treinen rijden. Vooral intercity"s vallen uit, aldus NS. Tussen Utrecht en Eindhoven rijden helemaal geen treinen.
Busvervoerder Breng laat weten dat er vanwege de sneeuwval geen bussen rijden in een groot deel van Gelderland. Dat betekent dat het busvervoer in de regio's Arnhem, Bemmel, Nijmegen, Apeldoorn, Ede en Wageningen stilligt.
Arriva heeft alle bussen in Brabant van de weg gehaald, meldt Omroep Brabant. Alleen in de regio Eindhoven rijden nog bussen, het vervoer wordt daar verzorgd door Hermes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |