Infantino had het goed door. Geef Trump een zelfbedachte prijs en Orange Man is helemaal in zijn nopjes. Maduro was liever eigenwijs en deed niks en nu moet hij op de blaren zittenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik zie Maduro ook graag verdwijnen, maar de grote Oranje leider heeft duidelijk niet veel geleerd van sommige voorgangers.
Die Nobelprijs voor de Vrede zal er nu zeker wel komen
Dit. En ik kan mij niet heugen wanneer dat goed uitgepakt heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die onzin over drugs nog wordt verkondigd, daar trapt toch werkelijk helemaal niemand in? Het is gewoon een zoveelste Amerikaanse poging tot regime change.
Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
Is Steve online?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:51 schreef Raap het volgende:
Nog geen coverage op NPO1, hopelijk gaat Maestro ook gewoon door zometeen.
......OBAMA.......... BIDEN.........HILLARY CLINTON!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt nu eerst samen afgestemd wat ze gaan zeggen als reactie.
Dus ik verwacht alvast veel reacties die nagenoeg kopieën van elkaar zijn.
Die dragen Maduro over het algemeen natuurlijk ook geen warm hart toe dus het lijkt me sowieso niet dat je daar een heel fel oordeel van hoeft te verwachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. En ik kan mij niet heugen wanneer dat goed uitgepakt heeft.
Waar blijven overigens de reacties vanuit politiek Europa? Die zijn allemaal al lang en breed wakker.
Waarschijnlijk wordt nu eerst samen afgestemd wat ze gaan zeggen als reactie.
Dus ik verwacht alvast veel reacties die nagenoeg kopieën van elkaar zijn.
Aan Maduro gaat Venezuela niks missen, dat mag duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik zie Maduro ook graag verdwijnen, maar de grote Oranje leider heeft duidelijk niet veel geleerd van sommige voorgangers.
Die Nobelprijs voor de Vrede zal er nu zeker wel komen
Met als verschil dat de VS hier de rol van Rusland heeft, niet die van Europaquote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:52 schreef Momo het volgende:
Europa kan niet te hard oordelen nu er nog onderhandeld wordt over Oekraïne...
Waarschijnlijk hebben ze hier het model voor ogen van de laatste Panama-invasie in '89. Hopelijk hebben ze Hegseth voor de duur van deze operatie ergens in de Duplohoek gezet, want deze ingreep lijkt wel aanzienlijk meer escalatiepotentieel te hebben gezien de huidige geopolitieke verhoudingen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. En ik kan mij niet heugen wanneer dat goed uitgepakt heeft.
Wat denk ik heel belangrijk gaat worden om te beseffen is dat er geen waarheden of onwaarheden meer bestaan, of in ieder geval: ze doen er niet meer toe.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom die onzin over drugs nog wordt verkondigd, daar trapt toch werkelijk helemaal niemand in? Het is gewoon een zoveelste Amerikaanse poging tot regime change.
Ook hier: Invloedssferenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:00 schreef RamboDirk het volgende:
Uiteindelijk is dit niet anders dan Irak of Afghanistan. Ik dacht dat Trump met Amerika zich minder met de wereld wilde bemoeien?
Nouja, in zoverre dat een bondgenoot van ze zojuist WEER is aangevallen en ze weer geen zak doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:02 schreef Discombobulate het volgende:
Xi en Poetin hoeven zich nergens druk meer om te maken.
Ik begreep dat Machado (als zij dan de macht krijgt, ze is immers vrouw en heeft Trump de nobelprijs door de neus geboord) al min of meer had beloofd de oliestaatsbedrijven te privatiseren en de VS first dibs te geven. Het is allemaal best doorzichtig.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Belangen in Oekraïne en Taiwan zijn vele malen belangrijker.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, in zoverre dat een bondgenoot van ze zojuist WEER is aangevallen en ze weer geen zak doen.
Denk dat je in de war bent met andere bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vs is mede organisator, misschien dat dan de al 1.5 jaar opgejaagde en hierdoor geradicaliseerde immigranten uit Venezuela wel wat aanslagen daar gaan plegen een automotisch geweer koop je daar namelijk ook zo.
De wereld is allang verdeeld tussen die 3.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, in zoverre dat een bondgenoot van ze zojuist WEER is aangevallen en ze weer geen zak doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |