Geen gezeik, iedere Venezolaan schatrijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou helemaal goed zijn voor Venezuela.
De enorme welvaart die de VS kan creëren als ze helpen die olie beter te exploiteren
Pot verwijt de ketel etc.quote:
Horseshoe theory weer bevestigdquote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat tegen alle internationale wetgeving in. Het is terrorisme.
Integendeel. We kunnen juist een voorbeeld nemen aan het Amerikaanse beleid. Met wat meer realiteitszin over hoe de wereld werkt, had Oekraïne nu niet in een oorlog hoeven verkeren. Of neem Cyprus, het blijft bijzonder dat Turkije daar probleemloos de helft van heeft kunnen annexeren. Dat is immers ook gewoon een Europees land.quote:
concern trolling is toch gewoon de standaard modus operandi in het Kremlin?quote:
Volgende wordt Canada!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou helemaal goed zijn voor Venezuela.
De enorme welvaart die de VS kan creëren als ze helpen die olie beter te exploiteren
In een vakantieperiode haal ik de dagen ook wel eens door elkaar...quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat wel weer goed met de ad hominems op de zondagochtend zo blijkt.
Het is zaterdag en ik walg inderdaad van figuren die zo geilen op de “sterke mannen” en geweld…quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het gaat wel weer goed met de ad hominems op de zondagochtend zo blijkt.
Poetin zal het stiekem alleen maar toejuichen dat de wereld verdeeld wordt in machtsblokken die in hun eigen achtertuin alles mogen doen wat ze zelf willen.quote:
Hitlervergelijkingen gaan niet op. Geeft precies aan dat het dus niet klopt wat er nu gebeurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maduro is een terrorist.
Als de Amerikanen destijds Hitler omgelegd hadden had je dan ook zo soft gepiept?
Venezuela heeft destijds wel degelijk onwettig contracten opgezegd.quote:
Over 20 jaar heeft de EU dat denk ik ook door.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:04 schreef LXIV het volgende:
De tijd van de internationale rechtsorde is wel voorbij nu
In de olierijke regio’s in de VS is de gemeenschap ook gemiddeld veel welvarender dus waarom niet ?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het klinkt aardig naïef om te denken dat de VS dit doet omdat ze het beste voor heeft met de bevolking in Venezuela.
Dit gaat om energie onafhankelijkheid, het maximale uit dat land halen wat eruit te halen valt.
Als de gemiddelde Venezolaan daar beter van wordt: leuk. Als dat niet zo is? Jammer, maar helaas.
[..]
En het meteen op de man beginnen te spelen.
Volgens mij zit hij internationale recht te verdedigen niet Maduro.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Horseshoe theory weer bevestigd![]()
Zo ver aan de linkerkant zitten dat de dictators begint te verdedigen.
Polen?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Groenland, Taiwan, Polen.. Staan allemaal op het lijstje om bevrijd te worden.
Het valt inderdaad op dat als puntje bij paaltje komt, de usual suspects aan die kant van het politieke spectrum weer op verkapte wijze de kant van Venezuela en Maduro kiezen. Dit zagen we ook al tijdens de oorlog tussen Israël en Iran.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Horseshoe theory weer bevestigd![]()
Zo ver aan de linkerkant zitten dat de dictators begint te verdedigen.
Negiotiated als in dealtje gemaakt met de oppositie.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Negotiated is als het zonder geweld gebeurt, lijkt me.
Jaloezie heet dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is zaterdag en ik walg inderdaad van figuren die zo geilen op de “sterke mannen” en geweld…
Ik mag toch hopen dat de EU dan niet meer bestaat. Anders bungelen we waarschijnlijk helemaal onderaan de lijst, ver onder Verenigd Afrika oid.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Over 20 jaar heeft de EU dat denk ik ook door.
Dat is zoals altijd maar weer afwachten. Veel landen zijn er na een ingrijpen van de VS niet welvarender of vrediger op geworden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Iedere Europese zwakke linkse deugsok kan weer lullen wat hij wil "boehoe mag niet hoor, dit kan toch niet zomaar, Orange man Bad" maar voor het Venezolaanse volk is dit natuurlijk wel een geschenk uit de hemel.
Kan je iemand quoten hier die de persoon Maduro heeft verdedigd?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 11:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Polen?
[..]
Het valt inderdaad op dat als puntje bij paaltje komt, de usual suspects aan die kant van het politieke spectrum weer op verkapte wijze de kant van Venezuela en Maduro kiezen. Dit zagen we ook al tijdens de oorlog tussen Israël en Iran.
Binnen die kringen heeft men iedere keer opnieuw zeer veel moeite met het scheiden van goed en slecht en wordt gedreven door een naïef en hypocriet wereldbeeld dat eigenlijk anti-Westers is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |