SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, had al niet t idee dat ze al te slim isquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ex van Lil' Kleine.. is ze nu van haar voetstuk gevallen?
Ik denk beunhaas en hamsters eruitquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:19 schreef Dazalbest1 het volgende:
Yves en April echt fantastisch goed hoor! Niet normaal.
Hopelijk vandaag wel dat konijn eruit. En de hamsters of Okapi denk ik.
Bij die terug gedraaide klok dacht ik meer een aan programma waar ze als gezin eens aan hadden meegedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Heeft René Froger ook nummers als "Terug in de tijd" en "De ware kampioen" net zoals Yves Berendse?
Dat het Waylon is ligt er al een tijdje bovenop, of Chris Zegers moet heel goed Waylon na kunnen doenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Everybody got a outlaw in em. De esf-inzending van Waylon.
Die laatste heeft al eens meegedaan toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Cowboy ik dacht Waylon maar wellicht toch Freek Bartels
Da's doorgestoken kaart inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Die mispoes is al heel lang niet meer leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |