abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2026 @ 10:50:02 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219946170
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:48 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb het niet over alleen eten, heb het over teveel eten. De dosis maakt het vergif.
:')
The love you take is equal to the love you make.
pi_219947032
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 10:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
:')
Ik snap hem wel hoor
Er zijn toch mensen met een eetverslaving?
Alles wat ze in huis hebben gaat op in 1 avond
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  woensdag 28 januari 2026 @ 12:47:46 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219947087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Ik snap hem wel hoor
Er zijn toch mensen met een eetverslaving?
Alles wat ze in huis hebben gaat op in 1 avond
Hoe vaak moet ik de grap uitleggen.

:') |:(
The love you take is equal to the love you make.
pi_219947141
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik doe niet aan grappen en grollen in R&P
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219947797
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 19:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
snap je ook dat je dat al heel lang doet(hebt gedaan)
en het nooit wat op heeft gelost?
Moet hier toch even op reageren, want ik vind de belerende manier waarop je TS aanspreekt storend. Het is een volwassen man he, geen klein kind. Heb je zelf wel eens met verslaving gekampt? Ik weet eigenlijk wel zeker van niet, want dan zou je wel beter weten dan op deze manier tegen TS te praten.
Overigens is het ook onjuist dat het nooit wat heeft opgelost, want er is wel degelijk een functie van het alcoholgebruik, namelijk het verdrukken van emoties die te overweldigend zijn om mee om te gaan. Dat is inderdaad op de lange termijn niet helpend, maar op de korte termijn wel, daarom doet TS dat ook. Het is echt niet dat TS denkt : laat ik mezelf even goed platzuipen en mijn lichaam ruineren zonder enkele reden, dat zou namelijk helemaal nergens op slaan
  woensdag 28 januari 2026 @ 15:15:09 #106
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219947905
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2026 12:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Iemand probeert te stoppen met alcohol, wat erg lastig is. En jij besluit lekker grapjes te maken, ga ergens anders je lol beleven gek.
AZ
ALKMAAR
pi_219972009
Weekend blijft lastig, ik weet niet wat me nog tegenhoudt. Wil gewoon graag drinken. Door de week gaat goed maar ik heb stress en kan er niet mee omgaan.
Mensen, het spijt me, ik mag niemand meer liken.
pi_219989846
Heb je contact met de huisarts? Er is ook medicatie tegen trek. Niet zaligmakend maar het haalt het scherpe randje eraf.
  dinsdag 3 februari 2026 @ 07:03:20 #109
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219989849
Waar heb je stress van maatje? Wellicht dat als we de bron kun tackelen, jij ook geen noodzaak meer ziet om die stress te verlichten. Dan kan drank weer gewoon iets zijn om te drinken, omdat je er zin in hebt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219990239
Alcohol :') Wat een losergedrag is dat zeg. Lange tijd waren de rokers de grote paria van deze maatschappij, maar inmiddels komen de alcoholafnemers er ook naast te staan. Steeds meer onderzoeken naar de (heftige) dingen die je kan krijgen voor alcohol..

Altijd al gezegd: alcohol is het grootste probleem als je het over de hoek van drugs hebt (want dat is het gewoon). Waarom? Omdat het een gezellig karakter heeft. Als je vroeger tegen je ouders zei dat je een pilletje had genomen dan was de wereld te klein, maar als je 2x per week de ogen uit je kop zoop dan was het gezellig.
pi_220141930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2026 08:41 schreef Solispolar het volgende:
Alcohol :') Wat een losergedrag is dat zeg. Lange tijd waren de rokers de grote paria van deze maatschappij, maar inmiddels komen de alcoholafnemers er ook naast te staan. Steeds meer onderzoeken naar de (heftige) dingen die je kan krijgen voor alcohol..

Altijd al gezegd: alcohol is het grootste probleem als je het over de hoek van drugs hebt (want dat is het gewoon). Waarom? Omdat het een gezellig karakter heeft. Als je vroeger tegen je ouders zei dat je een pilletje had genomen dan was de wereld te klein, maar als je 2x per week de ogen uit je kop zoop dan was het gezellig.
Dat ben ik niet met je eens. Van mij (en met mij vele vrienden en kennissen) wordt niet getolereerd als ik de ogen uit de kop zuip. Integendeel, op feestjes waar iemand dronken is wordt daar na de tijd echt wel over gesproken. Ik heb het niet over een tikje teut zijn hè. Misschien zit ik teveel in een omgeving waar belang wordt gehecht aan zelfbeheersing.

Voor mij is het grote verschil tussen Alcohol en Drugs dat je kunt doseren. Een pil neem je heel of half maar het effect is nogal binair. Voor alcohol geldt dat de ene persoon het gevoel van 2 glazen wijn perfect vindt terwijl de ander er liever 4 drinkt. En weer iemand anders drinkt 1 glaasje.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')