Beterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg dan pak ik die jaNu maar even avondeten
GEEN COLA GEVEN!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kabouter wesley godmiljaard altijd plus 10000 mien jong!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:31 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Andere bubbelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die andere vind ik dan weer nietsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
I know.
Maar met die andere kun je mij WEL inpakken
quote:
quote:
Gu te Fra gequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:36 schreef mario390 het volgende:
hoe kom mt man runter wann er de return taste stuk is?
Dan doet hij het niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:36 schreef mario390 het volgende:
hoe kom mt man runter wann er de return taste stuk is?
Ik vind bubbelbaden sowieso niet zo chill... Wel eens in hotels gezeten waar ze dat hadden maar nooit gebruik van gemaakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ik wil niet chillen in een bubbelbad.
Glaasje of twee is genoeg.
En dat vind ik juist weer lekker die bubbelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vind bubbelbaden sowieso niet zo chill... Wel eens in hotels gezeten waar ze dat hadden maar nooit gebruik van gemaakt.
Volgens mij gaat dat veel te hard.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:38 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik vind bubbelbaden sowieso niet zo chill... Wel eens in hotels gezeten waar ze dat hadden maar nooit gebruik van gemaakt.
Koop gewoon een nieuw toetsenbord.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:42 schreef mario390 het volgende:
het moet toch gan irg endwie? dat ik en zeile runt erkomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |