Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo, dat moet toch wel genoeg zijn voor een politiebureau?
Dan moet je zeggen, mond wijd openhouden ipv benen open houdenquote:
Ik zie een fruitmand en wat lekers misschien iemand ziek?quote:
'voor een politiebureau' is een uitspraak? Ik nam het letterlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een fruitmand en wat lekers misschien iemand ziek?
ALs het morgen maar beter weer is Mutskequote:
Iddquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het morgen maar beter weer is Mutske
O dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
'voor een politiebureau' is een uitspraak? Ik nam het letterlijk
Ik heb verder weinig plannen. Beetje wat huishoudelijke taken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk verstandig. Fijn weekend GG![]()
Nog plannen of gewoon lekker doen dat wat je wil doen op het moment
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik bolk zelfs soms vanuit een vliegtuig
Als ze dinsdag maar wel vliegen....quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:06 schreef Dotteke het volgende:
Het zal ook weer eens niet een klein beetje sneeuw en hoppa
Honderden geannuleerde vluchten op Schiphol door winters weer
Op Schiphol zijn honderden vluchten geannuleerd vanwege het winterse weer. Ook zijn honderden vluchten vertraagd. Om hoeveel annuleringen en vertragingen het op dit moment gaat, is volgens een KLM-woordvoerder moeilijk te zeggen. "Er is echt sprake van een verstoord vluchtschema door een vervelende combinatie van winterse weersomstandigheden en harde wind."
https://nos.nl/artikel/25(...)ol-door-winters-weer
Daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze dinsdag maar wel vliegen....
moet je dinsdag vliegen dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze dinsdag maar wel vliegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |